دست کردن! چگونه Covid-19 هموار راه را برای به طور کامل touchless تجارب

در طول مستند مردم را تشکیل جدید, رفتارها و عادات aversions و آمدند. یکی از این وزوز در اطراف عمومی تاچ پونت بودن ممکن است عروق Covid-19 گسترش یافته است.

زمانی که این اشیاء و یا دستگاه های عمومی هستند در طبیعت – شاید آنها به راحتی نمی cleanable یا کنترل – مردم در حال تبدیل شدن به لمس جانبی تشکیل ترس از ‘dirty tech’. این نشان می دهد بزرگ مفاهیم به چه می آید بعدی برای همه شیوه ای از دستگاه های مانند فروتن خودپرداز و یا خدمات خود پرداخت.

می تواند ما را در آستانه یک cashless جامعه ؟ می تواند ما را از دیدن سنتی و چهره به چهره با مشتری معاملات آمدن به فروشگاه ؟

یک مطالعه انجام شده توسط ادم شناسایی شده که Covid-19 افزایش یافته است و مصرف کنندگان در بریتانیا حساسیت به نظافت عمومی تاچ پونت با 80% از افراد مورد بررسی تایید آنها را به تغییر راه آنها درگیر با در دسترس عموم فن آوری است.

این گزارش همچنین مشخص شده است که تقریبا سه چهارم (72%) از مردم یا فرسوده, دستکش, یا پاک کردن یک لمس سطح.

اطلاعات رنگ وسرد تصویر

این یافته ها نشان می دهد اشتها برای مصرف کننده تغییر در فرم از دست زدن به کمتر عمومی فن آوری ارسال Covid-19.

آن را نیز به معنی کسب و کار – مانند میخانه, رستوران ها و سوپر مارکت ها و بانک ها – نیاز به فکر می کنم سخت و سریع در مورد همه شیوه ای از مشتری محور جایگزین به صفحه لمسی موجود در دستگاههای خودپرداز کارت پایانه های پرداخت و سلف سرویس بررسی outs.

برقراری ارتباط و ترویج بهداشت در اطراف عمومی صفحه نمایش لمسی از قبیل تمیز کردن در فواصل منظم و افشای آنها را به مردم کمتر کار کرده در کوتاه مدت. اما بسیاری از دستگاه های صفحه نمایش لمسی و فناوری تأمین انرژی آنها ساخته شده است به تمیز به عنوان اغلب یا به عنوان شور و نشاط به عنوان آنها هستند که منجر به پتانسیل تعمیرات گران قیمت و refits. رفع سریع از این نوع هستند جدول مخاطرات زمانی که این فرصت را به reimagine مدل برای معامله و تعامل است برای grabs.

مردم می خواهند جایگزین برای کمک به آنها را کاهش می دهد لمس به خصوص در پرداخت (persian). ما در بر داشت که نزدیک به 50 درصد از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند به استفاده از تماس با ما پرداخت که در آن ممکن است با 25 درصد گفت: آنها با استفاده از ماشین های نقدی کمتر است. بیشتر از 20 درصد ابراز علاقه به خرید بیشتر آنلاین.

اما این پیشنهادها تکیه بر آنچه ممکن است امروز طراحی شده توسط مدل های موجود از معامله نه آنچه که می تواند در آینده با تفکر نوآورانه.

تغییر نگرش مصرف کننده به دست tech

صرف نظر از صنعت و یا بخش خود را به مشتری(s) کار در راه است که در آن مردم تعامل و داد و ستد با کسب و کار تغییر خواهد کرد. ما در یک مسیر دور از دستگاه ها و رفتن به سمت خصوصی دستگاه ها (گوشی های هوشمند) انجام کار پا در تعامل است.

در این مدت فوری این به این معنی پرسیدن سوال در مورد راه هایی که در آن مصرف کنندگان می توانند در تعامل با کسب و کار به عنوان مثال:

  • چقدر می تواند مشتریان را بیش از تلفن های خود را از خانه ؟
  • چقدر خوب است که خود را دیجیتال خود خدمت می کنند; آنها قوی خرید آنلاین سفر و زیرساخت ها و تدارکات به حمایت از آن ؟
  • چقدر از فن آوری های موجود را می توان مجهز به کاهش لمسی ؟
  • چگونه کم-راه حل های فن آوری در حال حاضر در محل به منظور کاهش لمسی انجام است ؟ آیا آنها نیاز به بررسی است ؟
  • باید به مشتریان شده است, سوال در مورد چگونه آنها مایل به خدمت در حال حاضر و در آینده ؟

در دراز مدت این به این معنا فکر کردن در مورد به طور کامل touchless تجربیات و تغییرات گسترده تر به راه مردم و ستد با یک کسب و کار خاص.

تمرکز تلاش نمی کاوش بعید راههای

احتمال این است که ما در حال رفتن به کنترل تاچ پونت با حرکت یا صدا در هر زمان به زودی. مصرف کننده اشتها را منعکس نمی کند این نوع از مسیر. بله تعاملات از این نوع ممکن است اما پر هزینه و بیش از حد بسیاری از فراز و دور از جایی که ما امروز و چه مصرف کنندگان به طور معمول ارتباط برقرار کردن با دستگاه به منظور تسهیل توده تحول.

آنچه مورد نیاز است به دنبال آنچه امروز در دسترس درک آنچه تقلید اما موجب افزایش زمان رفتار – اضافه کردن آشنایی – و سپس تصور آنچه ممکن است فن آوری در نزدیک مدت و میان مدت. در مرکز این منبع فرصت برای آینده مدل از معامله و تعامل است.

آشکار نیست ؟ تلفن خود را پاسخ است

جواب خوبی ممکن است در حال حاضر در جیب شما. به عنوان مصرف کنندگان ما در حال حاضر استفاده از تلفن های ما به صحبت به فروشگاه به عنوان خوانده شده و در برخی موارد به پرداخت هزینه برای کالا.

اما گزینه ای برای پرداخت با تلفن خود را تنها می آید در پایان معامله پس از رفتن را از طریق دیگر نقاط خرید سفر لادن با لمس مانند با استفاده از یک چک یا یک لمس بر اساس فروش بلیط ترمینال. از بین بردن این تاچ پونت حرکت خواهد کرد و ما به دور از ظلم و ستم دست زدن عمومی دستگاه های در دسترس نباشد.

یک مدل بهتر خواهد بود یکی باز می شود که از یک تلفن نوپای توانایی کنترل این اقدام با اسکن کردن محصولات در یک فروشگاه در یک بلیط از دستگاه و یا ورود به مقصد خود را و پرداخت قبل از ابتلا به آسانسور. اما هر چه ایجاد شده است نمی تواند و نباید اضافه کردن غیر ضروری اصطکاک به مشتری سفر.

تصویر یک سفر که در آن شما را اسکن و پرداخت برای همه موارد تنها با استفاده از تلفن خود را به یک دستگاه است که شما کنترل پاکیزگی. همه موارد جمع آوری شده را به یک سبد خرید شما بررسی کنید-با وارد کردن اطلاعات کارت را به گوشی خود را و یا پرداخت به طور مستقیم با یک تلفن همراه موجود در کیف پول. بدون نیاز به پاک کردن و یا لمس کردن صفحه نمایش است که تا به حال هزاران نفر از قبلی لمس امروز.

خرده فروشان مانند Sainsbury و Asda بالا برده اند و حول و حوش خود touchless فناوری در نور Covid-19. این امر منجر به پیشرفت های مختلف انجام شده به خود در فروشگاه نرم افزار برای حمایت از آنها در بیشتر فروشگاه ها و بهبود تجربه کاربر. برخی از ویژگی های مانند اسکن به شما به عنوان به عنوان در پایان این فروشگاه, آیا محدود کردن استفاده برای بزرگتر (از نظر پولی) مغازه ها. علاوه بر این هر یک فروشگاه نیاز به خود نرم افزار دانلود و خود را مجزا قابلیت که به طور بالقوه ارائه موانع به تصویب.

متفاوت touchless جهان با کمتر از برنامه های شما اسکن یک کد QR و یا پاسخ به یک نزدیکی باعث شده تا موسیقی پاپ که اجازه می دهد تا شما را به تماس آسانسور را انتخاب کنید و کف. برای خرید یک بلیط شما اسکن یک کد و وارد جزئیات سفر خود را از یک منو بر روی تلفن خود را و پرداخت.

این راه معامله و معاشرت چفت بر روی یک موجود رفتار بسیاری از ما در نمایشگاه تمایل و آمادگی برای استفاده از تلفن های ما. آن نیاز به هیچ رفتارهای جدید به یاد می شود در بخشی از این مصرف کننده است. آن, اما, قرار دادن تعهد در ارائه دهنده و فن آوری خود را.

فکر می کنم سخت در مورد چه باید بکنید بعد با لمس

همه چیز به تدریج در حال بازگشت به حالت عادی در اکثر مناطق انگلستان, اما چگونه مصرف کنندگان پرداخت و ستد باید نیست. عمومی, فن آوری است که اکثر بهداشتی از رابط – آن شناخته شده است به جمع آوری میلیون ها باکتری ها از ثابت استفاده روزانه. تا به حال تنها سخت گیر می شه بیشتر از مردم در نظر گرفته آن را شایسته اجتناب و یا اضافی پاک کننده. پاکسازی بخشی از یک هنجار در حال حاضر, اما چرا باید به این تعهد عمل شود انباشته بر روی مشتریان ؟

در طول این زمان افزایش احتیاط حتی به عنوان مستند برطرف مردم ادامه خواهد داد را انتخاب کنید تا عادات که خواهد با ما بماند حتی پس از خطر موسى – همه چیز تغییر خواهد کرد. هوشمند کسب و کار نیاز به طراحی پیش رو در حال حاضر برای این ترجیحات مصرف کننده, به خصوص اگر آنها می خواهند به رقابتی باقی می ماند.

رفتن یک شکست

رفتن به عقب به طور کامل به چگونه ما قبل از این جهانی و همه گیر را نشان می دهد که ما آموخته اند که هیچ چیز در حالی که reimagining معامله و تعامل دو مدل لمسی-لادن امتیاز از هر اقدام باز جهان از فرصت هموار کردن راه برای بهبود تجربه مشتری عمده فروشی.

این پیشرفت ناچار خواهد شد صرفه جویی در وقت و هزینه و شرکای شامل باز کردن فن آوری خود را به مصرف کنندگان دستگاه های. وادار کردن مردم به بی اثر و غیر بهداشتی انجام خواهد شکست.

این است که می گویند باید به کسب و کارهای پاره کردن وسیله و حذف نمایندگان خدمات مشتری. در واقع ما توصیه می خواهم به شدت در برابر انجام آن است. اما از آن است که به می گویند که یک مدل جدید از معامله و تعامل است که در دست فاصله. کسب و کار باید یک مسئولیت برای قرار دادن مشتریان خود را در سهولت با کاوش جدید یکپارچه راه ساخت این مدل کار با حداقل ممکن تعهد در مشتریان خود.

دریافت به فکر کردن در حال حاضر و یا در پشت سمت چپ

تغییرات بزرگ به نیازهای مردم و رفتارهای بدان معنی است که همه کسب و کار نیاز به فکر می کنم سخت در مورد آنچه انجام می دهند بعدی فراتر از نگه داشتن کسب و کار خود را شناور و باز کردن فروشگاه خود را. عدم تمایل مردم به لمس همه چیز به عنوان آنها به راحتی قبل از انجام یک چالش بزرگ است برای ما, مدل فعلی تجارت و معامله و تعامل است. پیام ما این است که فکر کنید در حال حاضر و یا پشت سر گذاشت.

پیتر بالارد, co-founder ادم

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im