Havas CCO هری زنبور عسل در چگونه آن را به کمک به مشتریان تحویل ‘خانه’ خلاق

با بسیاری از احساس ترس و اضطراب به عنوان coronavirus مستند همچنان در سراسر جهان Havas نیویورک رئیس خلاق افسر هری برنشتاین – شناخته شده به عنوان هری زنبور عسل توسط بسیاری پیدا کرده است دلایل مثبت برجسته چگونه خلاقیت می تواند کمک به نجات مردم.

“هنگامی که شما در حال برخورد با یک وضعیت است که هیچ نقشه ما نیاز به ایجاد نقشه و نقشه های ایجاد شده از طریق خلاقیت” برنشتاین می گوید درام. “من اعتقاد دارم که در قدرت خلاقیت است. به همین دلیل من در این حرفه و در حال حاضر…خلاقیت مورد نیاز است بیش از همیشه است.”

خلاقیت در اشکال مختلف می آید برای برنشتاین به تازگی. یکی از ماندن متصل در حالی که باقی مانده از هم جدا. Havas ایجاد یک جامعه مجازی با کارگران آن است. تیم متصل در زوم جلسات مجازی و پای بخاری چت در حالی که راه اندازی استودیوهای تولید در کارگران خانه.

“من و تیم ما در Havas شده اند واقعا با تمرکز بر آنچه که اتفاق می افتد و آنچه که اتفاق می افتد این است که کار از خانه,” او می گوید. Havas, NY, ارشد اجرایی, لورا Maness به تازگی اظهار نظر به برنشتاین: “در طول پنج سال گذشته این شرکت بوده است در مسکن تمام خلاق خود را. در حال حاضر هر کس در-homing.” که بدان معنی است که هر کسب و کار است که به ارمغان آورد خلاق در خانه در حال حاضر تعجب کنید که چگونه برای دریافت کار انجام می شود در حالی که Havas با موفقیت ساختمان-خانه studios.

Havas هنوز استارت دور در کسب و کار انجام کار پس از تولید کار از خانه در زمان پروژه ها و طرح ریزی کار خود را در شش ماه تقویم است. اما در کوتاه مدت به این معنی که به دنبال راه های مختلف برای تولید همه چیز بدون کامل خدمه و حمایت از ایده های خلاق از طریق مصرف کننده بینش اجتماعی و گوش دادن به علاوه اینکه در خدمت مشتریان پیام به خصوص در زمانی که این پیام مهم است.

“شما می خواهید به خدمات در این زمان نه طعمه بر ترس و یا استفاده از کسی که در این وضعیت” یادداشت برنشتاین. مثلا Havas با این نسخهها کار با نیویورک شرکت برق Con Edison و فراتر از تبلیغ کار, سازمان می کند, این تیم همچنین کمک می کند تا با ارسال پیام با استفاده از یک مخلوط راهبردی فرهنگی و بینش مصرف کننده برای نگه داشتن مردم آگاه است.

آژانس این است که دیدن راه های دیگر برای ساخت کمپین در طول این زمان با تکیه بر آن داخلی, خلاق, استودیو, ضمیمه 88 و در ادامه به ایجاد موجود از طریق فیلم و دارایی اعمال نفوذ اثرگذارندهها و حتی چیزهایی ساختمان در 3D از آژانس است که ظرفیت.

برنشتاین گفت: این سازمان آماده است تا به گسترش آن تاثیر گذار رسیدن از طریق Infinite کمپین که آن را در روند ساخت.

Infinite را هتاک جایگاه اجتماعی

“ما شروع به در آغوش Infinite جامعه (قبل از coronavirus) است که شکوفایی و رشد در خانه. اگر هر کس در خانه یا رقص یا داستان و یا انجام life hacks, آن را آسان به ترکیب محصولات. و همچنین کمک می کند تا نشان دهد که چگونه محصولات را زنده خواهد کرد تا زمانی که مردم تحت این شرایط است. آن هم از نوع با هم بازی می کند” او می گوید.

چیز اصلی برنشتاین دوست دارد در مورد Infinite بیش از سایر کانال های اجتماعی است که حس خود را از سرگرم کننده است.

“این فقط هتاک و سرگرم کننده است. توییتر یک ابزار قدرتمند اما گاهی اوقات آن چنان سنگین است. (شما بگو) من قصد دارم به توییتر بهتر آماده برای آنچه که به پایین آمدن لوله من…این یک سوار وحشی. گاهی اوقات شما در توییتر برای یک ساعت و نیم پس از آن شما مقوا تمام ویندوز خود را و پنهان در گنجه خود را,” او جوک.

او فکر می کند Instagram ایفای نقش کرده است که یک سبد زندگی مردم و نشان دادن که در آن و چگونه آنها در حال کار در حالی که LinkedIn نقش است که به ارائه اطلاعات کسب و کار و بهترین شیوه.

“سپس Infinite است این هتاک, نشاط, سرگرمی, موسیقی محور و فرهنگ محور ابزار است که فقط مثل این است که یک ناهنجاری. تولد از آن است که مردم در خانه. تن در حال حاضر طراوت گاهی می گوید:” برنشتاین.

او در یادداشت های محبوب الگوی رفتاری است که به سرعت رشد در اطراف آهنگ به نام تاج زمان است که بر اساس آبجو گرفته است اما در یک معنای جدید به خصوص برای نسل جوان.

“در برخی از کانال های دیگر ممکن است آن را به عنوان دیده می شود تلخه اما در هتاک جهان Infinite آن را فقط سرگرم کننده” او اشاره کرد و گفت که Infinite می تواند کمک به مردم احساس خلاق و با انرژی و خوش بینانه در چهره همه که رفتن.

خلاق و تعادل کار و زندگی

برنشتاین می گوید که Havas همواره سعی در ایجاد یک جامد تعادل کار و زندگی, اما در حال حاضر آن را مطمئن شوید که مردم به ماندن متصل به آن اخلاق است. آژانس است که مصرف آن به صورت آفلاین برنامه حاضر متشکل از آن برنامه های سلامتی یوگا و مدیتیشن به همراه خانواده زمان کلاس های هنر و الهام بخش چت.

برنشتاین میزبانی یکی از کسانی که چت پنج شنبه (3 مارس) خلاق گفتگو با ژاک لیبرمن یک هنرمند و مربی مستقر در شهر نیویورک است که باعث ایجاد آثار هنری با کد با تمرکز بر روی ساختمان های تجربی نقاشی و انیمیشن ابزار از جمله واقعیت افزوده خواهد شد که در جریان Instagram زنده در Havas نیویورک خوراک برای هر کسی که برای دیدن.

آن یوگا و مدیتیشن برنامه نیز در دسترس به هر کسی در Instagram زندگی به عنوان به خوبی و برنشتاین می گوید: این جلسات باید رشد از 50 نفر به گرفتن بیش از 1,000 views.

“ما نه تنها با تمرکز بر جامعه خود ما در حال حاضر, اما جهان در بزرگ است که واقعا به خوبی دریافت. مردم شده اند به من پیام داده و DM-ing من و مانند ‘با تشکر از شما ما نیاز به این کار است. اگر کسی می خواهد به تفکر و یا انجام یوگا وجود دارد یک میلیون و گزینه های دیگر. من فقط در تلاش برای آن را به عنوان آسان به عنوان امکان پذیر است و همچنین بهانه ای برای مردم قرار داده و آن را در خود را در روز خود را. من فقط فکر می کنم آن را واقعا مهم…فقط مطمئن شوید که شما در حال دادن مردم می شکند,” او می گوید.

ساخت در خلاقیت و مثبت باقی می ماند

برنشتاین معتقد است این مهم است که مردم در ساخت راه های خلاق به این, اجتماعی, فاصله, اقامت در خانه روز. آیا که ساخت لگو کیت با بچه های خود را – چیزی برنشتاین می کند با دو فرزند خود – برای گرفتن وقت برای تفکر و فکر می کنم و یا اضافه کردن واقعیت افزوده به پروژه های خود را در هر زمان و به دور از وظایف معمول ممکن است کمک کند.

“اگر شما محدود به یک فضا به عنوان بسیاری به عنوان شما را دوست دارم و درک فضایی خود را که می تواند کار برکنار شده و بنابراین توانایی که واقعیت تقویت (مهم)” او می گوید: پیشنهاد افزوده زوم پس زمینه Facebook آر و راه های دیگر برای تغییر واقعیت است.

او می گوید که خلاقیت او می داند که در حال کار بر روی راه های دیگر برای درگیر کردن مردم در طول این زمان کمک به جرقه خلاقیت و مثبت در دیگران است.

“من فکر می کنم خلاقیت واقعی است خوش بینی به آن است. کار ما این است که برای حل مشکلات در یک راه خلاق. بنابراین در حال حاضر ما باید این مشکل بزرگ” وجود دارد اما افراد خلاق کار برای حل مشکلات در فضای خلاق در حالی که مردم در دیگر صنایع مانند امور مالی ممکن است دیدن همان آسمان که در حال سقوط است.

“همیشه وجود دارد رفتن به ترس همیشه رفتن به نگرانی در مورد آینده است. اما من فکر می کنم, خالص, خلاق, بخش, طبیعی, خوش بینی به این,” او می افزاید و گفت که بازاریابی خلاق در صنعت استفاده می شود به اختلال و گاهی اوقات آنچه به آن نیاز دارد به خصوص که این کار به کمک جلو مردم از خود را در زمان ضعف.

چه بعدی ؟

چه اتفاقی می افتد زمانی که ما اجازه به حالت عادی بازگشت ؟ زمانی که ما می توانیم دوباره به دفتر و نیازی به در خانه ما کار می کند ؟ گذشته از دست رفته بودن با بچه های خود در تمام طول روز برنشتاین فکر می کند ما بازگشت با بیشتر ارتباط با ما همکاران.

“من واقعا فکر می کنم آن را به یک جدید آزادی از آنجا که ما انجام داده ایم آن را در چنین مقیاس در حال حاضر. آن را به توانایی بیشتری دارند (مردم را) از خانه کار می کنند و برخی از دفتر زندگی. ممکن است وجود دارد یک نوع جدید از نگرش نسبت به کار از خانه نوع سناریو است که ما شده ایم با پنج سال و ارزش آن را,” او می گوید.

مداوم و چت آنلاین و هر کس که در این چالش عمده ای با هم ایجاد اوراق قرضه جدید در میان همکاران برنشتاین معتقد است. “من احساس می کنم مثل من احساس یک پیوند قوی با تیم من به صداقت…یک سطح جدید. هنگامی که شما در حال مقابله با این چالش های واقعی و شما آن را از طریق با هم و شما باید برخی از موفقیت وجود دارد وجود دارد نوظهور اتصال بنابراین من امیدوار هستم برای بزرگتر, بزرگتر ارتباط انسان آن را فقط به شما به ارمغان می آورد به اساسی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im