Havas من ECD علامت Fiddes چرا بازاریابان باید پرداخت توجه به شعر تجدید حیات

Havas خلاق نیروگاه و شاعر خوانده شده را علامت Fiddes معتقد است که بازاریابان باید پرداخت توجه بیشتر به قدرت از آیه.

Fiddes, Havas خاورمیانه اجرایی و مدیر خلاق, صحبت, طول, درام, دیجیتال تحول جشنواره به عنوان بخشی از آنچه را در قفسه کتاب خود را?’ سری اشاره کرد: “کوتاه تر فرمت های همه محبوب تر است. این یکی از دلایلی است که چرا شعر کتاب فروش رفت و تا 15 درصد سال گذشته است.

“شعر یک بازار کوچک است اما افزایش بسیار با امثال Instagram و در زمان بحران است.”

Fiddes استدلال کرد که بازاریابان می توانند یاد بگیرند از تجدید حیات شعر.

“اگر شعر نمی گفت چیزی مهم است و دست زدن به یک انسان حقیقت آن است مزخرف. مردم به آن نیاز دارید برای رسیدن به این نقطه است. آنها لازم نیست که زمان به آرامی به استقبال توسط ظریف نثر. آنها نیاز شما را به آنچه شما در حال تلاش برای گفتن.” تاپیک موازی در اینجا Fiddes گفت: با یک تبلیغ خوب عمل است.

او صحبت های جدید, شعر, شبکه های سازماندهی در طول مستند با اشاره به بین المللی شعر دایره به عنوان یک مثال است. “مردم را در بر داشت یک نیاز برای شعر” گفت و اشاره کرد که شعر شبکه “دادن تازه صدای شانس خود را برای پیدا کردن پلت فرم و مخاطبان است. کتاب شعر یک بار بود و نه منحصر به فرد و تا حد زیادی دامنه مرده سفید مردان است.”

همانطور که مردم در حال تلاش برای پیدا کردن زمان برای طولانی تر می خواند او پیشنهاد snackable’ محتوا مانند اشعار و داستان های کوتاه هر چند خودداری کردند در استفاده از اصطلاحات مخصوص یک صنف. ما می تواند با توجه به دیدن مخاطبان بازگشت به تیز و خاطره انگیز کپی یک بار مورد علاقه در اواسط قرن چاپ اوج.

با توجه به Fiddes خواندن همواره وسیله ای برای فرار. او گفت که او اولین سقوط در عشق با آن دشوار در طول رفت و آمد در سراسر لندن است. “تنها راه من قرار بود برای محافظت از خودم از واقعیت های شمالی خط بود به خواندن یک کتاب که فقط کاملا همهجانبه.”

آنچه که او در حال حاضر در حال خواندن:

Middlemarch توسط جورج الیوت

پروازها توسط اولگا Tokarczuk

او کتاب های مورد علاقه:

آخرین قایق به طنجه توسط Kevin بری

شعر گلچین زنده ماندن توسط Bloodaxe کتاب

او خواندن توصیه می شود برای این صنعت:

او با تکیه به Mad Men عصر و داستان یک مریم چاه لارنس یک پیشگام در تبلیغات و اولین زن رئیس اجرایی ذکر شده در بازار بورس نیویورک. که یکی را به نام بزرگ زندگی در تبلیغات.

بعد او پیشنهاد پررنگ عنوان از کسانی که فوق العاده عامیانه که به شما پرل هاربر. جری دلا Femina بود “copywriter بزرگ در 60s خیابان مدیسون” و عنوان تیتر تکان دهنده برای یک تبلیغ او نوشت: راه اندازی برند ژاپنی پاناسونیک در آمریکا به سختی به 20 سال پس از پرل هاربر.

شما می توانید مصاحبه کامل را در اینجا و مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de