Havas رسانه ها مطالعه می یابد Millennials ‘استقبال’ چاپ و به دلیل COVID-19

یکی از روشن طرف برای صنعت رسانه در زمان
بیماری همه گیر است که برخی از میراث رسانه ای که نوشته شده به عنوان دیگر قابل دوام — رادیو و روزنامه ها و مجلات — شاهد افزایش مصرف به ویژه در میان جمعیت جوان. که
یکی از یافته های یک گزارش جدید از Havas رسانه ای است که تساوی به شدت در یک نظرسنجی از آمریکایی ها انجام شده در اوایل این ماه.

در حالی که این گزارش را فاش نمی کند چه درصد گفت: آنها
با استفاده از این رسانه ها کمتر و یا در مورد مشابه به عنوان قبل از مطالعه معنی دار رسانه ای و COVID-19″ نشان می دهد بیشترین سود در مصرف در میان بزرگسالان جوان.

Havas مشخصه این به عنوان
Millennials “استقبال سنتی رادیو و چاپ” در طول همه گیر است که اگر درست باشد می تواند برخی از جالب مفاهیم برای کسانی که رسانه های بیرون آمدن از آن است.

این گزارش که از آمیزه
از تحقیقات اولیه و همچنین به عنوان از منابع مختلف از شخص ثالث و منابع حدیثی کلمه به کلمه نظرات از رسانه ها تامین کنندگان و آزار نشان دهد که چگونه برخی از رسانه ها تبدیل شده اند بیشتر معنی دار از
دیگران به دلیل همه گیر اما آن را نمی کند به صراحت نشان می دهد شلنگ یافته.

تبلیغات

تبلیغات

آن را ندارد اما نشان می دهد که دسترسی به “اطلاعات” تبدیل شده است “مهم ترین نیاز” post-COVID-19 برای بسیاری از
پاسخ دهندگان به دنبال رسانه ای است که با ارائه “حواس پرتی” اجازه آمریکایی ها “باز کردن” و ارائه “فرار از واقعیات” و/یا “آسایش است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de