دیجیتال عادات مصرف از مصرف کنندگان و چه در سطح جهانی و یا در آسیا و اقیانوسیه دیده است تغییرات بسیار زیادی در پاسخ به این بیماری همه گیر. روشن است که پس از اقامت در خانه اقدامات بودند تحمیل, رسانه های جدید و رفتارهای برخاسته اند سوخت مختل روزمره و بحران ناشی از اضطراب است.

با توجه به Verizon رسانه صاحب یاهو در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر از آن متوجه یک افزایش اشتها برای کسب اطلاعات و به روز رسانی اخبار مربوط به ویروس ” رسیدن به جهانی و تاثیر, چگونه کشور, پاسخ, و, سلامت و دانستنی های علمی در مورد ویروس. نه تنها بیشتر مردم تغییر آنلاین, اما بیشتر مردم نیز در مصرف اخبار آنلاین به عنوان آنها به دنبال منابع قابل اعتماد برای مصرف.

ریکو چان, co-سر APAC در ورایزون رسانه ها می گوید در یاهو, شرکت رسانه ای را دیدم یک چشم انداز مثبت در محتوای بینندگان با 5000 درصد افزایش در نظرات برای مقالات در بیماری ها و شرایط پزشکی در سنگاپور و 5200 درصد افزایش در نظرات برای مقالات تغذیه در فیلیپین.

یاهو نیز شاهد افزایش Covid-19 جستجوهای مرتبط در یاهو با 130 درصد در سنگاپور و 427% در هند. در پاسخ آن جهانی تحریریه شبکه در آمریکا و انگلستان و سنگاپور نیز آمد و با هم به ارائه 24h به تاریخ پوشش در coronavirus.

“همانطور که همه چیز پیشرفت و مستندات و یا قطع کننده مدار نگه داشته و مردم در خانه آنها را امتحان کنید تجربه های جدید و ارزش افزوده محتوایی که به آنها کمک کرد در مقابله با بحران در درجه اول آنلاین” چان توضیح می دهد که به درام.

“این شامل آنلاین, آموزش و پرورش, مواد غذایی و تحویل مواد غذایی, خرید آنلاین فیلم و موسیقی جریان بازی و esports داخل سالن تناسب اندام و ارتقاء شخصی خود را در آن سیستم است.”

او ادامه می دهد: “حتی به عنوان اخبار مصرف ادامه داد: به خروش ما نیز شاهد یک تغییر نسبت به محتوا است که به کمک مردم مدیریت و مقابله در بحران مانند کار کردن از خانه, امور مالی, سرگرمی, مراقبت از خود و راهنمایی در مورد چگونه به طبخ. جالب, در, سنگاپور, ‘چگونه به’ جستجوهای افزایش 64 درصد کاربران به دنبال به شلاق تا غذاهای مورد علاقه خود را در خانه.”

در پاسخ به این تغییر یاهو منتشر شد یک سری از #staywelltogether مطالب در یاهو سنگاپور و یاهو تلویزیون است که با تمرکز بر محتوا و اختصاص داده شده به رفاه اعم از سلامت روان به تناسب اندام و پدر و مادر و همچنین به عنوان راهنمایی از کارشناسان در مورد چگونگی سالم ماندن ذهنی جسمی و عاطفی.

در یاهو تلویزیون برای مثال یاهو منتشر شد مطالب جدید غذا به تغییر اشتهای. این بازی جدید وب مجموعه ای به نام “خودش همه آنها را’ کمک می کند که جدید و بازگشت پارسه آشنا با بازی در esports (persian) ارائه شده توسط هر دو پایه و گیم پلی پیشرفته, راهنمایی دیده می شود به طور متوسط از 350k جریان در هر قسمت.

برای اقامت به خانه مخاطبان خود را چگونه به فروشگاه وب سری برجسته سازی نکات مشترک محصولات خانگی دریافت کرده 1.8 m جریان در کل. یاهو نیز زنده جریان آنلاین در محل فیزیکی, حوادث, در, یاهو, تلویزیون جهانی و منطقه ای از جمله کنسرت و مسابقات esports مانند مداوم زن Esports لیگ (FSL).

“همانطور که ما نگاه به سمت آینده ما انتظار داریم که بسیاری از این رفتارها و عادات شکل گرفته در حال رفتن به تحمل ارسال این بیماری همه گیر. در برخی از کشورها در دریا و APAC که دیده اند موفقیت های اولیه در مسطح منحنی ما متوجه یک تغییر به سمت مثبت محتوا می گوید:” چان.

“مردم در حال رفتن به ادامه اقامت آنلاین به دنبال تجارب جدید است که نيازها و احساسات. برای مارک های, این یک فرصت جدید. برای مثال در چین و تایوان که در آن آنها پیش در بهبودی ما دیده می شود مصرف کنندگان به خرید بیشتر مد, پوشاک, تجهیزات ورزشی, در حالی که قبلا آن را لوازم خانگی و محصولات تمیز کردن.”

Kasper Aakerlund رئیس جمهور APAC در جهانی McCann اشاره می کند درست مثل چگونه سارس قبلا مجبور JD.com و راهنمایی به محوری خود را در مدل های کسب و کار ساخت آن را نقطه عطفی برای چینی تجارت الکترونیکی بازار این رفتارها و الگوی مصرف تشکیل شده در طول Covid-19 نیز در حال حاضر اساسا تغییر چشم انداز برای علامت های تجاری.

به عنوان مثال اندونزی e-commerce بازار Bukalapak شاهد افزایش معاملات با رشد کاربران جدید با توجه به تغییرات در مارپیچ کوچک و متوسط شرکت مدل کسب و کار و رفتار مصرفی.

آن را نیز به تازگی گزارش شده که e-خرده فروشی در چین در مناطق روستایی ثبت شده 5% افزایش در سال در سال فروش در سه ماهه اول سال جاری و فروش محصولات کشاورزی از این فقیرتر استان ها از طریق سیستم عامل های تجارت الکترونیک نیز رسید و تقریبا 50٪.

“گزارش های اخیر نیز مشخص شده است که با نام تجاری لوکس هرمس کشیده $2.7 میلیون و گزارش شده که بالاترین رقم برای یک بوتیک در چین در روز آن فروشگاه گل سرسبد بازگشایی در چین شهر گوانگژو به عنوان ثروتمند خریداران رفت “انتقام خرید” پس از coronavirus مستند” توضیح می دهد که Aakerlund.

“در حالی که این افزایش امید برای بازیابی قوی وجود خواهد داشت بدون بازگشت به کسب و کار به طور معمول حتی در چین بخش لوکس و کلید موفقیت برای برندهای باقی خواهد ماند به تمایل و توانایی به منظور توسعه دیجیتال ارائه شده برای تکمیل آفلاین توزیع و ارائه یک omnichannel تجربه است.”

او می افزاید:” افزایش استفاده از نرم افزار فوق العاده در طول همه گیر تقویت این. برنامه های مانند WeChat گرفتن و Paytm دیده اند افزایش قابل توجهی در استفاده از خدمات خود را و توابع که این سیستم عامل خود تکامل یافته اند به سرمایه گذاری در تغییر رفتارها و تهیه کردن به نیازهای جدید. شهروندان چینی برای مثال باید تبدیل به انتقالها در WeChat نرم افزار برای جلوگیری از آلوده محله در حالی که Paytm در هند است کارآمد پرداخت مانند تلفن همراه و DTH شارژ, برق, آب, گاز, کارت اعتباری بیمه, به طوری که مصرف کنندگان می پرداخت در حالی که در خانه است.”

باید بازاریابان شنده اعتماد گرفتم.

تقاضا برای اخبار در حال افزایش است که این بیماری همه گیر در drags. به گزارش کام اسکور در ایالات متحده آمریکا تعدادی از دقیقه صرف شده توسط خوانندگان در سایت های خبری مانند نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال افزایش 46 درصد و به طور کلی بازديد رز 57%.

در سنگاپور, اخبار دیجیتال, مصرف رسیده تمام زمان بالا در ماه مارس رشد دو رقمی دیده می شد ماه-در-ماه در سراسر محلی, تکنولوژی و اخبار کسب و کار. مشابه رشد دیده می شد در هنگ کنگ و مالزی و ویتنام و اندونزی و استرالیا است.

در حالی که افزایش ترافیک به اعتماد ناشران را می توان با اشاره به مصرف کنندگان به دنبال کردن اخبار و آخرین به روز رسانی در این بیماری همه گیر وجود دارد همچنین یک چشم انداز مثبت در مصرف غیر coronavirus انواع محتوا مانند سرگرمی, بازی پخت و پز, ورزش و…. در سراسر سیستم عامل مانند رسانه های اجتماعی, کانال فیلم و محتوای عمودی.

Esports آژانس Ampverse می گوید آن را در ادامه به دیدن یک افزایش پایدار در محتوای بازی مصرف. “ما شاهد افزایش در بازی های ویدئویی پخش آنلاين بینندگان حدود 40 درصد است. این روند حتی بالاتر به صورت حرفه ای esports تیم با بینندگان رشد بیش از 100% در سراسر منطقه” توضیح می دهد که چارلی Baillie از بنیانگذاران و مدیر تجاری افسر در Ampverse.

“به طور خاص ما متوجه شده ایم که بازار با فعال esports pro لیگ از جمله تایلند و ویتنام و اندونزی دیده می شود که مسیر رشد بیشتر شتاب.”

این نشان می دهد که وجود دارد بی شمار از هزینه های مربوطه و گزینه کارآمد است که بازاریابان می توانید شیر را به هدف قرار دادن ترافیک موثر است.

“برای بسیاری از این سیستم عامل شده است وجود دارد افزایش نگرانی از عدم کنترل بر محتوای قابل اعتراض است یا گسترش تبلیغات و اطلاعات نادرست” توضیح می دهد که Aakerlund.

“در حالی که تکنولوژی غول مانند Facebook, Twitter, YouTube و Infinite کار کرده اند برای ترویج واقعی محتوا و deprioritize اطلاعات غلط در سیستم عامل خود بازاریابان نیاز به ایجاد نام تجاری ایمنی یک اولویت و به طور مداوم ارزیابی اگر موجودی در دسترس است با نام تجاری ایمن و تجاری مناسب است.”

او می افزاید: “با این حال نام تجاری ایمنی است که بیش از فقط با استفاده از فن آوری است که گارد مارک های ما در برابر سیستم عامل است که حاوی اطلاعات غلط و یا قرار دادن در محل فیلتر برای اطمینان از تبلیغات ما به نظر نمی رسد در کنار مخاطره آمیز محتوا اطراف مداوم و همه گیر. و نام تجاری مناسب است بیش از فقط تعیین اگر زمان مناسب است برای تبلیغ و یا اگر آن را مناسب خواهد بود برای ما با نام تجاری به نظر می رسد در نزدیکی Covid-19 محتوا.”

بازاریابان نیز می تواند توسعه توانایی انطباق و اجرا مسئول تبلیغات با در نظر گرفتن تفاوت نگرشی در سراسر متنوع فرهنگی مخاطبان و تطبیق پیام برای اطمینان از آن است که همدلانه به هر دو زمان و محیط زیست است. این است که اطمینان حاصل شود که آنها فکر می کنم در مورد اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته شده در آگهی.

“آن نمایش پیام های که در تضاد با اجتماعی فاصله اقدامات و یا فاقد همدلی? که شمار ایمنی نام تجاری و برند مناسب بودن خطر است. مهم این است که برندها به اطمینان حاصل شود که تمام ارتباطات هم راستا با کسانی که قوانین و مقررات و آخرین دولت محلی رفتاری مشاوره در حالی که پیوستن به بالاترین استانداردهای کیفیت دیجیتال و تقلب اجتناب” توصیه Aakerlund.

موافقت ایان Chapman-بانک, مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار شرکت از Sqreem فن آوری های اضافه با Covid-19 داشتن نهفته بسیاری از جنبه های کسب و کار و فقط زندگی روزمره به طور کلی آن است که دیگر به اندازه کافی برای تکیه بر انسان فراست به تشخیص استراتژی مناسب برای رسیدن به مخاطبان است.

به عنوان چیزهایی هستند که به سادگی با تغییر بیش از حد به سرعت او می گوید مهم نیست که چگونه بازاریابی با تجربه تیم ممکن است آنها باید اذعان کرد که تجربه فقط می توانید آنها را تا کنون در این “بی سابقه” است.

“آنچه ما انجام می دهند برای مشتریان مانند F45 برای مثال زمانی است که مردم به دنبال دستور العمل های سالم ما می دانیم که آنها به طور جدی به دنبال راه هایی برای سالم ماندن بنابراین ما به آنها بگویید در مورد F45 جدید بدنسازی صفحه اصلی خدمات. خیاطی محتوا به درخواست تجدید نظر به طرز فکر فعلی نیز مهم است” توضیح می دهد که Chapman-بانک ها.

“در مبارزات انتخاباتی برای دولت آفریقای جنوبی برای تشویق بهداشت و شستن دست ما قرار می گیرد در نظر گرفته شده و پیام فقط پس از یک کلیپ 30 ثانیه ای در متنی منافع مانند در خانه پخت و ما شاهد تعامل تا 10 برابر است.”

قوانین جدید برای بازاریابی راهکار

همانطور که ما در زندگی بی سابقه ای در برابر این قوانین به طور کلی پذیرفته تعامل و بهترین شیوه ممکن است نیاز به توان نادیده گرفت. ما عامل تقریبا در یک جهان کاملا جدید و یک است که در ادامه به سرعت در حال تغییر است به این معنی که بسیاری از ما پیر مفروضات و آموخته خواهد شد نیاز به آزمایش می شود و revalidated.

این منعکس شده است در کام اسکور مطالعه که در بر داشت که به جای آن از حد معمول رسانه های خوشه در طول رفت و آمد یا وعده غذایی ساعت قبل از همه گیر وجود دارد بیشتر از نرخ مصرف در طول دوره از روز است.

“ما باید به یاد داشته باشید که این است که به طور مداوم در حال تحول وضعیت به دولت تحمیل محدودیت های جدید و توصیه و یا بلند کردن محدودیت های موجود مصرف کننده رفتار را با آن تغییر دهید. بنابراین به جای دوم حدس زدن آنچه که ممکن است اتفاق می افتد ما اجازه اطلاعات و تکنولوژی کار سحر و جادو خود را در واکنش به تغییرات رفتاری و بهینه سازی کمپین های در زمان واقعی” توضیح می دهد که Chapman-بانک ها.

“اگر ما با استفاده از هوش مصنوعی ما قادر به تست گزینه های متعدد به سرعت و به طور موثر در یک محیط کسب و کار باقی می ماند که بسیار سیال – تجزیه و تحلیل صدها اگر نه هزاران نفر از ترکیبات ممکن و نقاط داده ها به منظور تعیین ترکیب بهینه به سرعت و به طور موثر یک شاهکار است که ممکن است خارج از دسترس انسان است اما می تواند ساخته شده ممکن است از طریق استفاده از هوش مصنوعی است. آن را نیز اجازه می دهد تا ما را به می دانم زمانی که و چگونه ما نیاز به تغییر استراتژی ما در طول این فرار ،

مصرف رسانه ای به ویژه هنگامی که ما در حال کار از خانه به شدت تغییر کرده است. آن را دشوار است به دقت اشاره کردن دقیقا همان زمانی که مصرف کنندگان خواهد تعامل با رسانه ها به عنوان واقعا وجود دارد هیچ فرقی بین کار و بازی.

در دو ماه گذشته به مصرف کنندگان سازگار با توسعه عادت های جدید به تناسب جدید خود را به روال روزانه. تجارت الکترونیکی و تماس تحویل را تبدیل به هنجار جدید, مردم در حال حاضر در تلاش پزشکی از راه دور, آنلاین, آموزش, پررونق است و راه دور است که یک خود را گرفتن. این است که به نظر می رسد مجموعه ای برای ادامه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im