در اینجا یک داستان در مورد یک استارتاپ شما گرامی احتمالا با زندگی خود را

راه اندازی یک کسب و کار جدید در وسط
جهانی و همه گیر ممکن است یک نفرت برای بسیاری از استارتاپ اما برای برخی از, آن را در واقع می تواند نشان دهنده یک فرصت برای تحقق مصرف کنندگان جدید و بی سابقه نیازهای برآورده نشده. که چه در زمان طولانی
خیابان مدیسون بهداشت و سلامتی آژانس, خلاق, رئیس الیزابت Elfenbein تجربه به عنوان او می سازد کارآفرینی جهش به عنوان بخشی از تیم راه اندازی گرامی سلامت 100% دیجیتال مبتنی بر
پلت فرم ایجاد شده برای کمک به افراد سالم ماندن در خانه.

Elfenbein, یک MediaPost همه ستاره آلوم و شریک سابق و خلاق ارشد در مستقل بهداشت و سلامتی آژانس
بلوک واقع در سمت چپ آگهی دنیا و مشغول به کار بود به عنوان مدیر خلاق افسر Comcast NBCUniveral سلامت نوآوری را بدست آورد که در آن او کمک به توسعه محصولات جدید در امتداد آن خطوط
زمانی که او ملاقات Sumit Nagpal ابتدا به عنوان یک شرکت Accenture, مشاور, مشاوره, Comcast تیم و سپس به عنوان رئیس Comcast در واحد زمانی که آنها تصور
راه اندازی جدید به تمرکز بر استفاده از فن آوری دیجیتال و داده ها به کمک مردم مدیریت سلامتی خود را از راه دور.

تبلیغات

تبلیغات

نتیجه این بود گرامی سلامت یک کسب و کار جدید است که در ابتدا متمرکز بود.
ایجاد محصولات برای کمک بیشتر در معرض خطر بخشی از جمعیت — سالمندان — سالم ماندن از طریق انواع محیط دستگاه نظارت و ارائه بازخورد در مورد بهداشت و سلامتی خود را.
زمانی که COVID-19 آمار این تیم به سرعت اقتباس شده از مدل به کمک یک کل جمعیت گیر کرده در خانه.

“از بیمارستان در حال غرق understaffed و بد مجهز برای مقابله با
یورش بیماران که COVID-19 بحران محوری است بر آنها” Elfenbein توضیح داد: در طول سال های اخیر زوم نشست و اضافه میکند: “هر گونه کاهش در تعداد بیماران در حال دیدن آنها
خواهد بود یک مثبت است.”

نتیجه این است که پروژه امن@صفحه اصلی گرامی سلامت محوری برای انطباق با پلت فرم آن از راه دور, محیط, مراقبت
برای افراد مسن به یک “اکوسیستم محصولات و خدمات” برای کمک به نظام سلامت و جامعه شامل COVID-19 بحران و حفظ کل جمعیت امن در خانه.

“ما سخت در حال کار با شرکای خود به برخی از فشار را از سلامت خود را با سیستم های جدید در صفحه اصلی-ابزار نظارت بر خدمات و گفت:” گرامی مدیر عامل Nagal, ذکر, “پروژه امن@صفحه اصلی طراحی شده برای کمک به مدیریت COVID-19 بحران بر اساس CDC توصیه می شود مراقبت از مسیرهای.”

یک جزء اصلی از این طرح استفاده از
گرامی را به “آرامش” تکه — یکبار مصرف و ذخیرهسازی تکه قادر به نظارت بر سلامت مردم از راه دور در خانه — همراه با “ملی-مقیاس فرماندهی مرکز پزشکی tele-بهداشت و درمان, مشاوره و همچنین بر روی تقاضا و محلی-منابع پرستاری, para پزشکی و اورژانس پشتیبانی اجازه می دهد تا افراد آلوده “باقی می ماند
امن که در آن زندگی می کنند, دریافت صورت مجازی و حضوری مراقبت از خود را به عنوان بیماری پیشرفت می کند.”

محور یک مثال عالی از یک موج راه اندازی کارآفرینان عجله برای پشتیبانی و
تکمیل سیستم بهداشت و درمان کشور از طریق فناوری و مدل کسب و کار نوآوری است.

آن را نیز یک مسیر شغلی جدید برای Elfenbein که در سمت چپ آژانس جهان به خاطر او
شد خارش به رشد فراتر از به سادگی ایجاد استراتژی های ارتباطات و پیام ها برای حمایت از بهداشت و سلامتی محصولات و خدمات اما به واقع آنها را.

در حالی که او
ایجاد تعدادی از محصولات در حالی که خدماتی به عنوان CCO از جبهه او پیوست Comcast و در نهایت سلامت گرامی به دلیل منابع واقعا مقیاس اندازی آنها. به عنوان مهم به عنوان
توسعه محصول است, Elfenbein نیز بیش از حد متمرکز بر خود نام تجاری و پیام, بنابراین جای تعجب نیست که راه اندازی شامل خدمات عمومی مانند سری از فیلم های ایجاد شده توسط استرالیا فیلمبردار مت باتلر با استفاده از یک
نوآورانه مونتاژ مرور زمان و فیلتر برای نشان دادن به مردم در حال حرکت از طریق مناظر شهری مانند شهر نیویورک است.

“این بسیار طبیعی [می گوید] داستان COVID-19,”
Elfenbein گفت: “زمانی که من او را دیدم فیلم من تصور چگونه ما می تواند ساخت یک احشایی فراخوانی برای اقدام به این نوع مانند یک انسان زندگی می کنند ظرف پتری است که گسترش ویروس. و یا به عنوان یکی دیگر از
فرد مراجعه کننده به آن را به عنوان یک انسان اپیدمیولوژی مطالعه’.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de