Hiscox جدید جهانی CMO در 2021 B2B بازاریابی اولویت

سابق شرکت پپسی و یونیلور بازاریاب اهل فیندلای گرفته شده خود را مصرف کننده و نام تجاری طرز فکر و با موفقیت آن را به همه چیز تخصص ارائه دهنده بیمه Hiscox می کند. داشتن شده است به تازگی تبلیغیted فیندلای سهام چه در آینده برای Hiscox و ارائه مشاوره برای بازاریابان B2B به عنوان بودجه های نجومی.

آن را هر روز که شما شنیدن B2B فروشنده معتقدان فضائل تبلیغات تلویزیون در حالی که, هشدار می داد که نه بیش از حد تحت تأثیر قرار نمیگیرند با داده اما اهل فیندلای شما نیست معمولی بازاریاب. او پپسی و یونیلور شجره نامه در خدمت او هست. او به تازگی به بالا برای تبدیل شدن به اولین جهانی CMO در 120 سال تاریخ Hiscox پیشرو تخصص ارائه دهنده بیمه با بیش از حد تمرکز در کوچک و متوسط کسب و کار. حرکت بازتابی از تعهد این شرکت به پیوست تا جهانی رویکرد بازاریابی به عنوان آن به نظر می رسد به آینده.

تازه از یک محل تبلیغات تلویزیونی ساقه فیندلای می گوید Hiscox قصد دارد به صرف در راه است که شرکت های B2B به طور معمول نمی. به دنبال آن است به تشویق آن “تشویق شجاعت” پلت فرم با لکه های تلویزیونی به عنوان اوایل به عنوان Q4 علاوه بر سنتی زیر خط B2B مسدود کردن و مقابله با. کمپین “جشن قدرت ریسک نمی فلج قدرت خطر است. بیمه در نظر گرفته شود ممکن کینه خرید اما لازم است خرید. اگر چیزی را به طرز وحشیانه ای اشتباه شما حق بازگشت به جایی که شما آغاز شده است. که رهایی بخش.”

فیندلای می بیند پلت فرم به عنوان یک پاره در میان موج منفی. “راه صنعت بیمه بازار به خودی خود وحشتناک است. ما به طور کلی فروش ترس است. چه کسی می خواهد که در حال حاضر ؟ ما مایل به رفتن در برابر گله.”

فوری اولویت های جهانی نقش

فیندلای شده است با Hiscox پس 2013, اخیرا ما به عنوان افسر ارشد بازاریابی. در حال حاضر سه به علاوه ماه به نقش جدید خود او اولیه نقشه راه در محل. در علاوه بر این به تازه, خلاق, در, خط لوله, دستور کار خود قرار زیر است:

برنامه ریزی برای دهه آینده. فیندلای تاکید کرد که در حالی که وجود بسیاری از مسائل در دست در ماه آینده و یا سال طراحی یک طرح جهانی برای دهه آینده یک کلید است.

کاهش پیچیدگی است. وجود دارد برخی از مناطق است که می تواند کارآمد ، “بدون نیاز به هر کس به اختراع دوباره چرخ است.”

حمایت از مناطق اما نه متمرکز بازاریابی است. “ما در حال زیرک کشور-کشور به منظور جذب عطر و طعم محلی.” برای مثال آن است که در حال حاضر به دنبال شلیک تبلیغات جدید در انگلستان است. فیندلای برنامه برای تست خلاق در سراسر بازار. “اگر این آزمون حق ما را در نظر بگیرید در حال اجرا است.” B2B متخصص gyro است Hiscox آژانس ثبت شده است.

ایجاد جهانی فکر برنامه های رهبری. او را از هر منطقه برای دیدن اگر آنها می خواهند به در هیئت مدیره با محتوای جهانی برنامه. “ما نمی خواهیم به زور مردم را به بخشی از چیزی است که آنها نمی خواهند به بخشی از.”

نگه داشتن تبلیغات چراغ روشن است. “زمانی که همه چیز کمی پر از دست انداز را تعطیل نمی کردن تبلیغات خود را. این قانون شماره یک. ما نیاز به خارج وجود دارد و مطمئن شوید که مردم درک ویژگی ها و مزایای محصولات و خدمات ما.”

مشاوره برای دیگر بازاریابان B2B به عنوان 2021 بودجه آغاز می شود

بر اساس همه این متغیرها در دست آن است که قطعا یک زمان آسان برای شروع برنامه ریزی برای سال آینده است. که می شود گفت فیندلای احساس مهم برای بازاریابان B2B به نگه داشتن یک کلید چند آیتم در نظر داشته باشید:

آماده شدن برای بودجه بحث. “اگر شرکت شما دارای یک تاریخچه از برش تبلیغات در بازار پایین شما بهتر است به داستان خود را مستقیم در مورد این که چرا یک ایده وحشتناک است,” او می گوید. “این تحقیق شده است حدود 80 سال است. اگر شما در حال برنامه ریزی حالت بازوی خود را به گریبان بیش از بودجه.

ساحل تا خود را وفاداران. “اگر شما یک درک عمیق از مشتریان خود درد خود را امتیاز و نگرانی در حال حاضر خواهد بود زمان خوبی برای درک. سرمایه گذاری در برخی از تحقیقات فوری. برو آن را دریافت.”

به یاد داشته باشید: B2B است که بیشتر شخصی است. تشبیه B2B به “ابرقهرمان sidekick غلط است,” او می گوید. “ما باید آدرس ایمیل برای برخی از ما بزرگترین مشتریان. وجود دارد فقط یک سطح از صمیمیت یک به یک بازاریابی و سفارشی سازی است. مصرف کننده بسته بندی محصولات بازاریابان بحث در مورد سفارشی سازی انبوه, اما آنها نمی تواند آن را انجام دهد.”

تمرکز بر کم هزینه راه برای ساخت نام تجاری خود را. این شامل e-mail قابلیت های ویژگی های SEO و “مطمئن شوید مطالب خود را در خط لوله است که در یک محل است که شما افتخار می کنیم.”

بیشتر از همه با نام تجاری خود را کرد. “این مهم است به درک داده اما درک داستان سرایی است که در آن سحر و جادو است برای علامت های تجاری. B2B برندها تمایل به فراموش کردن در مورد داستان سرایی به عنوان یک جزء اصلی در یک ابزار بازاریابی. آن را به عنوان قابل اندازه گیری و از مردم می خواهم پاسخگویی و اسناد, اما تعداد حرکت نمی کند مردم داستان سرایی می کند.”

به طور کلی او به یاد همسالان خود که “B2B یکی از جذاب ترین مکان به عنوان یک بازاریاب است. خرید تصمیم گیری تصمیمات جدی با انشعابات. شما در حال فروش دو دلار و نوشابه. شما در حال فروش محصول و یا خدمات است که می تواند باعث شکستن و یا شرکت خود را. B2B است مخاطرات بالا.” که در دو عبارت فیندلای شجاعت را تشویق می کند.

به نگه دارید تا با همه ما اختصاص داده شده ما پوشش, ثبت نام برای رایگان روزانه توجیهی عضویت در خبرنامه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de