مورخ بلر ایمانی مذاکرات سیاهی هویت جلوتر از ونکوور بازدید

Category: ونکورسان Comments: No comments

“من فکر می کنم که آن را بسیار مهم برای مردم از هر نسل به نسل می دانند که ما در کل ما نيست.”

بلر ایمانی. Kaelan Barowsky / جزوه

بلر ایمانی شوخی که این داستان را می توان با عنوان ” مسلمان نویسنده radicalizes سیاه جامعه است.’

مورخ و فعال به تازگی نام در میان 100 زن تاثیر گذار ترین آفریقایی-آمریکایی ها توسط ریشه را در ونکوور هفته آینده برای ترویج کتاب دوم ساخت راه ما صفحه اصلی: مهاجرت بزرگ و سیاه و سفید رویای آمریکایی است.

منتشر شده در ژانویه فقط در زمان برای سالگرد 50 ماه تاریخ سیاه ایمانی نمودار خروج از شش میلیون نفر آفریقایی-آمریکایی ها از آمریکای جنوبی به شمالی و غربی شهرستانها بین 1910 و 1970. زوج با تصاویر توسط Rachelle بیکر بسیار در دسترس تاریخچه کتاب می خواند مثل یک رمان گرافیکی.

اما در حالی که SFU میدان رویداد on Feb. 22 را جشن می گیرند ایمانی جدیدترین کار به عنوان به خوبی به عنوان او کار مداوم با سیاه زندگی مهم جنبش آن نیز از ویژگی های گفتگو با استفانی آلن Udokam Iroegbu و اولیویا لوکاس که صحبت می کنند به ترتیب در ونکوور تاریخ غرب آفریقا تاریخچه و آفریقایی بومی تاریخچه.

سازمان Cicely Blain یک co-founder of Black Lives Matter ونکوور را به عنوان مدیر تشریفات.

Imani, 26, گفت که او به خصوص هیجان زده به شنیدن از آلن املاک و مستغلات توسعه دهنده و موسس و عضو هیئت مدیره کوچه هوگان جامعه است که به نام سیاه و سفید جامعه است که حل و فصل و رونق در ونکوور در طول مهاجرت بزرگ تنها به آواره در 1970s به اتاق را برای گرجستان و Dunsmuir viaducts.


ساخت راه ما صفحه اصلی.

این یک داستان مشترک در ساخت راه ما صفحه اصلی.

“بسیاری از آنچه من صحبت کردن در مورد در کتاب من است که جابه جایی از طریق gentrification,” ایمانی گفت. “زندگی مردم از رنگ باید به طور مداوم در خطر از توسعه دهندگان است.”

تاریخ سیاه Strathcona که در حال تبدیل شدن بیشتر به طور گسترده ای شناخته شده در سراسر ونکوور با تشکر از کار کوچه هوگان جامعه و دیگر فعالان جامعه قرار می دهد به چشم انداز این تصور که همه چیز بدون دردسر برای مهاجران سیاه یک بار آنها آمد شمالی به کانادا.

“آن را ساخته شده به نظر می رسد مانند کانادا است که این برابر زمین که در آن همه بسیار مودب و ظلم نمی کند و در عمل همان راه” ایمانی گفت.

این روایت نادرست است مضر ایمانی استدلال می کند به عنوان آن می تواند دلسرد سیاه کانادایی ها به طور کامل از آغوش یک تاریخ و هویت است که در انتظار آنهاست. علاوه بر این ایمانی می گوید: spotlighting آمریکا تاریخچه خدمت به تسلیحاتی آن در برابر جامعه جاهای دیگر.

“من در بر داشت که ما در حال قرار دادن بر روی (صفحه نمایش) را به مردم ابلاغ جمع آوری گروه های مختلف است که: نگاه کنید که چگونه بد آن است که در امریکا است. آن را تقریبا به عنوان بد در برلین یا لندن یا ونکوور و اتاوا یا تورنتو گفت:” ایمانی. “می گوید: نگاه کنید که چگونه بد این افراد باید در آن شما باید سپاسگزار برای آنچه شما باید بدون در نظر گرفتن چقدر بد است.”

ایمانی معتقد است راه حل این است که به فکر می کنم در سطح جهان است.

“من فکر می کنم که یکی از راه هایی که ما در حال رفتن به مبارزه برای آزادی نیست برای قرار دادن خودمان در این سلسله مراتب از سیاهی یا نزدیکی به سیاهی یا نزدیکی به ظلم و ستم اما در عوض به انترناسیونالیستی در چگونه ما مبارزه برای آزادی است.”

برای Imani, سیاهی است که در مورد بیش از رنگ پوست. این یک هویت سیاسی به عنوان یک اتصال به سیاه و سفید تاریخ اطلاع جاری مبارزه برای فراگیر ظلم-آینده رایگان برای همه.

“این ضروری است برای سیاه مردمی در همبستگی با مردمی بومی چون اغلب وجود دارد یک اتصال” ایمانی گفت: اشاره به این که بومی کانادایی سفر جنوب برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. “این یک کشش از تخیل در نگاه به چشم انداز از ظلم و ستم و آزادی و احساس می کنیم باید با هم مبارزه کنند.”

ایمانی تا به حال زمان کافی برای تأمل در این موضوع از هویت به عنوان شخصیت های عمومی او شده است در حال تحول از آنجا که او را تبدیل به اسلام در سال 2015 و 2016 بازداشت و پس از عکسبرداری از آلتون استرلینگ در Baton Rouge, لوئیزیانا. برای یک زمان که به نظر می رسید به اندازه کافی.

“زمانی که من به اسلام گروید و من احساس می کردم بیش از حد بسیاری از چیزها” ایمانی گفت. “من سیاه هستم, من یک زن هستم من مسلمان هستم من آن را ترک وجود دارد.”

اما پس از آن ایمانی آمد به عنوان دوجنسی, در طول یک گرم فاکس نیوز مصاحبه در سال 2017 و در حال حاضر زندگی می کنند به عنوان او می کند و در تقاطع چهار جوامع به حاشیه رانده شده او فکر تکامل یافته است. او مشکل نیست. یک سیستم است که تلاش می کند که محدود ما چگونه خودمان را از مشکل است.

“من فکر می کنم که آن را بسیار مهم برای مردم از هر نسل به نسل می دانند که ما در کل ما selves ما یک جامعه ما افراد ما هستند و ما باید زشت قطعات و همچنین, اما ما در حال تمام مردم است و ما لازم نیست برای به تصویر کشیدن خودمان را به عنوان کامل اشخاص از آنجا که ما در حال رفتن به لباس پوشیدن پایین جامعه بدون در نظر گرفتن” او گفت:.

“چرا dehumanize خودمان زمانی که ما قصد داریم به زندگی در یک سیستم است که به صورت روزانه؟”

مرتبط

[email protected]

Follow @harrisonmooney


اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل [email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>