چه خواهد شد پس از همه گیر چشم انداز رسانه مانند نگاه?

خوب, اول از همه, اجازه دهید یک واقعیت وجود دارد: این است و نه دور از هر زمان به زودی. پس از همه گیر جهانی به نظر می رسد به برخی از
زمان در اطراف بعدی بهار یا اوایل تابستان در اولین.

ما در حال رفتن به باید برای رسیدن به راه همه چیز در حال حاضر. مردم در حال رفتن به کار از خانه برای برخی از
زمان آمده است. صنعت سرگرمی است برای رفتن به یک قطعه از آنچه در آن بود. کنسرت در انتظار هستند. صنعت تلویزیون نمی تواند زنده بماند فقدان برنامه نویسی اصلی برای 18 ماه
بنابراین آن را در حال رفتن به پیدا کردن یک راه برای غلبه بر مشکلات فیلم در حباب و یا از طریق راه حل های دیگر. فیلم در حال رفتن به مجبور به پذیرش در خانه منتشر شده در سال 2021 اگر آنها در حال رفتن به آب و هوا
طوفان اساسا تغییر آینده کسب و کار فیلم.

انسان طبیعت باور نکردنی است در توانایی خود را برای غلبه بر موانع و این فقط یکی دیگر از موانع البته یکی که بیشتر
سخت تر از هر ما با آن مواجه شده اند قبل از.

تبلیغات

تبلیغات

پس از همه گیر چشم انداز شامل تکامل از بسیاری از ایده های نوآورانه ما خواهد بود با دیدن این چند ماه آینده. حداقل
ماسک در حال رفتن به بخشی از محل کار در تمام رسانه ها. البته ویدئو کنفرانس است که در اینجا به ماندن بگیرید.

“حباب” احتمالا جالب ترین نوآوری در
چشم من. کل صنعت سرگرمی می تواند به خوبی انجام دهد اگر آنها را در آغوش حباب مفهوم در راه همان است که NBA و NHL اند. لیگ اصلی بیس بال نادیده گرفته حباب مفهوم و
ما همه دیدن که چگونه است که روشن است. یک هفته به COVID-کوتاه فصل بازی در حال حاضر لغو شده است.

اگر شما می توانید کنترل محیط زیست و شما می توانید محدود کردن
آمدن و رفتن از شرکت کنندگان زندگی می رفتن. من پیش بینی هالیوود استقبال از حباب برای آینده سقوط پیدا کردن راه هایی برای شلیک تلویزیون نشان می دهد در بیش از حد سریع دوره از زمان و سپس حرکت به
مبتنی بر ابر در حال ویرایش و تکمیل به منظور حفظ سقوط برنامه. این به نظر نمی رسد بیش از حد دشوار است به من یک خارجی است اما بستگی دارد اگر پیش تولید کار را می توان به برنامه
شاخه هماهنگی بازیگران و دریافت در داخل و خارج در یک مد به موقع. که محافظت از بازیگران و خدمه در حالی که همچنین حفاظت از درآمد برای شبکه های.

همان را می توان برای
آنلاین, برنامه نویسی, مجلات, و غیره. در طول همه گیر من هنوز هم مسائل من از سنگ نورد و همسر من هنوز هم می شود دونده جهان. چاپ و نشر می تواند انجام شود
از راه دور, بنابراین هیچ کس skips a beat.

رسانه ای است که احتمالا یکی از انعطاف پذیر ترین صنایع اگر شما را به آن و رسانه ها لازم است برای تبلیغ کنندگان و بازاریابان. من دیدم که تبلیغ
صنعت پایین بود و 31 درصد در آوریل و 17 درصد در ماه ژوئن بود که عمدتا به دلیل وجود دارد هیچ برنامه ای برای مقابله با این وضعیت است.

این یک تاخیر اثر از قبل مشکلات. در حال حاضر
ما آگاه هستیم که چه خبر است و چگونه به مقابله با آن. در واقع پس از همه گیر دنیای رسانه می تواند در نهایت به مراتب کارآمد تر و به مراتب سازنده تر از آن تا کنون بود
قبل از.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de