قدرت هوندا محصولات multi-channel, کمپین برای اولین بار از SouthPaw

قدرت هوندا محصولات راه اندازی کرده است یک کانال چند کمپین تبلیغاتی برای حمایت از راه اندازی جدید آن چمن و باغ بی سیم برد.

کمپین منتقل طولانی مدت قدرت هوندا بی سیم, محصولات, که همچنین تجلیل از انرژی و شور و شوق از باغبانان که با استفاده از آنها. کار راه اندازی در سراسر اروپا در ماه مارس و اجرا در سراسر, دیجیتال, آه, مطبوعات در فروشگاه و در حوادث.

Southpaw کار کرده با موتور هوندا اروپا برای 50 سال گذشته است و منجر استراتژیک سازمان خلاق برای قدرت هوندا محصولات. هوندا تولید شده اند ریسمان برای بیش از 40 سال, و به عنوان یک نتیجه از آن رشد کرده است به رسمیت شناخته شده به عنوان یکی از قابل اطمینان ترین در جهان در باغ, تولید کنندگان تجهیزات چیزی که آنها را مجموعه جدا از رقبای خود است.

کار خلاق با هدف تمرکز بر مردم و محیط های مختلف اراضی, شرایط آب و هوا و زمان از روز که بی سیم محدوده استفاده می شود. ژانر; ‘قدرت است که طول می کشد – برای باغبان است که فقط نگه می دارد در رفتن’ توسعه داده شده است به برجسته پایدار قدرت هوندا محصولات و باغبان خود را.

کمپین راه اندازی با 60′ قهرمان فیلم و همچنین 30 و 15′ 6 و’ برش فراز اجتماعی. در مجموع 206 دارایی های تولید شده برای نه بازارهای کلیدی در سراسر اروپا با بیشتر بازارهای رود به رول کردن کمپین در طول بقیه سال 2020 است.

Nikhil منون Nayar بازاریابی و ارتباطات – بخش مدیر هوندا قدرت محصولات گفت: “جاه طلبی ما برای این پان اروپایی یکپارچه راه اندازی کمپین برای ایستادن جدا از رقابت با اطمینان موقعیت هوندا جدید بی سیم محدوده به عنوان بهترین در کلاس در چمن و باغ بخش برای عملکرد. Southpaw استراتژیک رویکرد واقعا به ما کمک کرد تا ما شناسایی مصرف کننده اصلی بینش و از وجود ما شده اند قادر به ساخت یک کمپین است که واقعا طنین انداز ما با مصرف کنندگان است. این فقط آغاز یک مسیر جدید برای محصولات قدرت و ما ادامه خواهد داد تا در این حرکت ساخت.”

تام پوینتر مدیر عامل شرکت در Southpaw افزود: “این یک گام رو به جلو برای قدرت هوندا محصولات و ما مشتاق برای آنها را به نام تجاری است که تک تفکر دارای عملکرد متمایز و احساسی, کمپین نشان دادن هوندا عملکرد قوی اعتبار و برجسته سازش پایدار قدرت که در آن فن آوری باتری های جدید به ارمغان می آورد. قهرمان نام تجاری فیلم با روشنگری انسان, لحظه های که منعکس کننده عشق و شور و شخصیت واقعی باغبان به هوندا ارتباط عاطفی با مخاطبان خود و واقعی را تشدید به آن نام تجاری پلت فرم, مهندسی, برای زندگی است.”

// در این مقاله برجسته

Southpaw

ما یک آژانس خلاق است که با استفاده از علم از احساسات برای کمک به ساخت علامت های تجاری. ما با استفاده از علوم اعصاب و اثربخشی روش تحقیق به منظور ارائه خلاقیت است که باید بالا عاطفی impa…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de