افق رسانه است که با یک مطالعه جدید در استفاده از emoji
در طول این بیماری همه گیر است که طراحی شده است برای بهتر خواندن تغییر عاطفی روند که کلمات به تنهایی ممکن است آشکار نیست.

آژانس تجزیه و تحلیل emoji استفاده در 28 میلیون توییت در ایالات متحده
و سگمنتال داده جنسيت و جغرافيا به ببینید که چه الگوها و تفاوت خواهد بود نشان داد در طول بحران در مقایسه با قبل از همه گیر دوره است.

آژانس یافت
تغییر به دور از بی خیال پچ پچ برای یک مطلب غم انگیز ترکیبی از قدرشناسی و عشق و سردرگمی و همچنین برخی از سبک سری به عنوان مردم می روند و مقابله با عادی به ارمغان آورد ،

مطالعه
نسبت بالای 100 emojis مورد استفاده در یک نمونه کلی توییتر بحث در 2019 در مقابل و در حال حاضر یافت می شود که میکروب ها و نا امیدی در حال حاضر بالا از ذهن است. مردم نیز در حال حاضر ابراز مخلوط به طور معمول
بیشتر منعکس کننده احساسات است.

تبلیغات

تبلیغات

Emojis جدید ظاهر در 100 صفحه شامل پزشکی “ماسک” “میکروب” و “چهره عصبانی با نمادها.” این نمادها نشان می دهد
ناسزاهای برای نشان دادن سرخوردگی بیش از وضعیت فعلی و دست زدن به آن.

Emojis با بزرگترین افزایش در استفاده در درجه اول نشان می دهد بیشتر بازتاب تن:

شفاعت” (+93%) و غم انگیز (+53%) استفاده می شود در درجه اول توسط مردم تاسف خوردن بیش از خبر غم انگیز و آنچه را که آنها از دست داده ایم با COVID-19 (ورزشی و مواد غذایی و غیره).

نماز
دست
” (+50%) به ابراز عشق و قدردانی و حمایت در زمان بحران

گیج و منگ” (+33%) یک مست چهره طرف مصرف الکل به عنوان یک مکانیسم مقابله

“سرخ “(+30%): شدت COVID-19 و اقدامات دولت در حال خواب بیدار کردن تماس; سردرگمی بیش از چگونه برای تنظیم به زندگی جدید ما خجالت بیش از مردم را از دست داده و
این وضعیت است.

Emojis با بزرگترین کاهش در مصرف تا حد زیادی نشان می دهد یک تغییر به دور از نور دلی از بی خیال پچ پچ:

“سمت چشم” (-50%)

“آتش” (-49%)

پرچم آمریکا (-40%)

خوشحال عینک آفتابی (-21%)

Open-Mouthed لبخند (-20%)

زیر infographic
شامل بیشتر یافته های حاصل از مطالعه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de