چگونه 5G کمک خواهد کرد برندها ایجاد تجربه های جدید بر روی زمین در esports

به عنوان بیشتر esports-سالن های خاص موسیقی پاپ در سراسر جهان به عنوان ورزش دستاوردهای محبوبیت وجود دارد یک فرصت برای برندها به استفاده از 5G برای ایجاد تجربه های جدید است که می تواند تحویل در زمین برای تعامل با مصرف کنندگان خود را.

جاسپر میلی آمپر, esports مدیر در Lagardere ورزش می بیند 5G به عنوان یک مزیت و یک زهر برای برگزاری برگزارکنندگان به دنبال فیزیکی برای بلند را به مسابقات esports.

با 5G شبکه های انتظار به طور قابل توجهی کاهش زمان تاخیر و افزایش سرعت تا 10 برابر سریع تر نسبت به شبکه های 4G او پیش بینی آوردن این رویداد زندگی می کنند در کیفیت 4K به خانه از طرفداران بدون شک تبدیل به خانه-مشاهده و تجربه است.

“یکی از چیزهایی که ما می توانیم انتظار 5G به افزایش است تصویب و استفاده از واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) فرمت در سالن های ورزشی. رسانههای جریان محتوای زندگی می کنند و قادر خواهد بود به طرفداران در ورزشگاه احساس آنها را با توجه به نقطه نظر بازیکنان و آنها را به یک صندلی ردیف جلو در مسابقات” او توضیح می دهد که به درام.

“در ماه ژوئیه سال گذشته کره جنوبی اپراتور SK Telecom که نیمی از esports تیم سرمایه گذاری T1 سرگرمی و ورزشی kickstarted VR و AR خدمات در آن 5G شبکه. مانند هر ورزش این یو پی اس حول و حوش برای تولید ارزش در سالن که در آن برگزارکنندگان هم اکنون می توانید به ارمغان بیاورد زوایای متعدد از گیم پلی به مبل های از طرفداران در یک 5G شبکه که ممکن است در جریان آن بر روی چندین صفحه نمایش با کیفیت 4K و حداقل تاخیر.”

این به این معنی که در آینده نزدیک زاویه تکرار و یا خاص دوربین های تحت حمایت و پوست توسط برندها و یا که در آن T1 ستاره, پرنیان, Faker خواهد باید یک بازی اول شخص 360 درجه زاویه دوربین تحت حمایت با بر روی تقاضا آمار برای طرفداران به از را انتخاب کنید به آنها توانایی مطالعه خود را حرکت می کند.

Mah همچنین اشاره می کند که 5G شبکه و توانایی تحویل بزرگتر مطالب سریع تر و بلافاصله نیز به افزایش این ورزشگاه تجربه به عنوان ارائه AR جریان و محتوا برای گوشی های ورزشگاه مخاطبان در حال رفتن به یک جدید عادی به عنوان آنها راه رفتن در اطراف.

تجهیز طرفداران که برای پرداخت بالای لایه بلیط با عینک VR به تجربه زوایای مختلف در ورزشگاه از جعبه خود را در صندلی نیز ممکن است رفتن بهتر از پهنای باند.

“در نهایت همه این است که وابسته به ورزشگاه برگزارکنندگان سالن های خود را تنظیم و دسترسی به تدارکات می گوید:” Mah.

“هزینه های خود ادامه خواهد داد به یک مانع به مرحله تولید بالا و تنظیم و جریان تا 5G قابلیت و 4K یا 8K اجرای بستگی اشتها از بومی و غیر بومی برندها به قدم به صحنه و به طرفداران همهجانبه ترین تجربیات زندگی خود را.”

در بازی ضد شورش, کریس Tran بازی ناشر از esports برای جنوب شرق آسیا و هنگ کنگ و تایوان می گوید درام آن esports گروه فناوری مسئول فن آوری در پشت آن بزرگترین esports حوادث یکی از آنها که لیگ از افسانه های مسابقات قهرمانی جهان است.

هر سال, شورش, پخش, تولید, تیم, است که بخشی از گروه فن آوری, بررسی راه های جدید از اجرای فن آوری لبه برش از همکاری با فروشندگان به ادغام نقشه و واقعیت تقویت برای آن esports مراسم افتتاحیه که همه آنها راه را برای شورش به آزمایش با تکنیک های به تعجب و لذت بازیکنان آن است.

“در سال 2017 جهان اژدها شد و اولین از نوع خود – ما ایجاد واقعیت افزوده عینک مجازی اژدها پس از مدل های بازی هیولا پرواز در اطراف ورزشگاه و حتی دریافت یک جایزه امی برای برجسته زنده طراحی گرافیک برای این فعال! می گوید:” Tran.

“در سال 2018 و 2019 ما مراسم افتتاحیه مجهز شدند هولوگرام است که تار خط بین دنیای واقعی و مجازی عرصه لیگ از افسانه است. در نهایت اصلی ترین احساسات ما می خواهیم به استنباط در هر قهرمانی جهان است و هیجان.”

او می افزاید: “با مقدمه ای از 5G ما امیدواریم که برای بازیکنان در سراسر منطقه به تجربه اتصال سریع سرعت و کاهش زمان نهفتگی برای موبایل و کامپیوتر بازی. ما انتظار داریم که این برای تقویت این صنعت به خصوص تلفن همراه esports. این می تواند بازی های موبایل فقط وسیله ای برای عبور زمان به همه جا تجربه کنند.”

گذشته از تکیه بر 5G سنگاپور مبتنی بر esports پلت فرم گارنا تاکید وجود دارد که لازم است برای مارک های فراگیر برای طرفداران از سراسر جهان با توجه به مقیاس جهانی از esports مسابقات امروز.

آن را به دو جنبه از ساختمان جامعه که شامل برگزاری مردمی و منطقه ای مسابقات در این منجر به مسابقات جهانی و درک esports اکوسیستم خوب و اجرای اصول با برتری.

جاستین اب قلیایی منطقه ای esports مدیر در گارنا, توضیح می دهد که برای اخیر آتش آزاد جهان سری (FFWS) 2019 برگزار شد در ریو دو ژانیرو برزیل در ماه نوامبر گذشته آن را همکاری با جهان معروف DJ و تهیه کننده موسیقی Alok برای یک تجربه چند حسی هر دو آنلاین و آفلاین.

DJ Alok یک شخصیت قابل پخش با مهارت های منحصر به فرد مجموعه ای در این بازی آنلاین که در آن او انجام زندگی می کنند در FFWS خود, هیجان انگیز رو با یاد ضربه ول ول.

“ما همچنین کار بر روی رسیدن به ما طرفداران و بینندگان از سراسر جهان, و ما شروع به اجرای اصول هست. این شامل داشتن برنامه ما منطقه ای و بین المللی مسابقات در دسترس در زبان های محلی از طریق shoutcasters ها – که بیشتر فراگیر برای همه ما esports تماشاگران” اب قلیایی می گوید درام.

“ما بازخورد مثبت و پذیرایی از جوامع ما در سطح جهانی برای ما اسپانیایی زبان آمریکای لاتین مخاطبان بیش از 10 میلیون تجمعی آنلاین انداز با اوج همزمان بینندگان از 340,000 ثبت شد در گارنا رایگان آتش آمریکای لاتین کانال یوتیوب که پخش جریان در اسپانیایی.”

او ادامه می دهد: “با تحویل در هر دو جبهه ما و رشد ما و جامعه جهانی از آتش آزاد طرفداران و بازیکنان با ما esports حوادث دستیابی به رکورد مخاطبان است. FFWS تا به حال بیش از 2 میلیون اوج همزمان بینندگان آنلاین, است که یک رکورد جهانی بالا برای موبایل esports مسابقات با توجه به Esports نمودار. در کل جهان سری متصلب تا بیش از 130 میلیون آنلاین نمایش ها در سراسر جهان است.”

به عنوان 5G شروع می شود از بین بردن محدودیت در مورد محل و مکان و طرح آن را به شما اجازه محل برگزارکنندگان پخش بیشتر عناصر ساخت تجربه مشاهده بیشتر تعاملی جریان فید های متعدد انتخاب بین نمایش و پوشش, افزایش تفسیر زندگی می کنند, فقط به نام چند.

که به مقدار بسیار زیاد است که برندها می توانید برای بازیکنان از طریق تکنولوژی بازیکن تجربه برای تماشاگران در سایت برای رویدادهای زندگی می کنند برای بینندگان در صفحه اصلی از طریق زندگی می کنند جریان و برای جامعه با باز کردن محل امکانات عمومی برای سال نامزدی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im