چگونه آگهی Exec مصرف کننده صرف وقت با رسانه ها در حال تغییر است

آگهی های اجرایی صرف وقت با رسانه ها افزایش یافته است
از زمان شروع این بیماری همه گیر معکوس الگوهای میان مصرف کنندگان آمریکایی با توجه به منحصر به فرد سری موازی مطالعات انجام شده میان هر دو حوزه.

اکثریت (57%) از آگهی
مدیران — هر دو تبلیغ و سازمان — می گویند که آنها خود را افزایش داده اند تلویزیونی استفاده “زیادی” و یا “برخی” از آنجا که شیوع بیماری در حالی که 80 درصد می گویند که آنها انجام داده اند همان جریان خدمات مانند
Netflix و Hulu و…. بر اساس یک نظرسنجی از بیش از 200 مدیران صنعت انجام شده توسط تبلیغ برداشت مارس 17 تا 20 به عنوان بخشی از یک برنامه ریزی مداوم COVID-19 ردیابی گزارش.

دیگر
بزرگ افزایش در زمان صرف شده با رسانه ها در میان آگهی مدیران شده اند به اجاره/خرید فیلم/تلویزیون را نشان می دهد (56%) خواندن کتاب یا مجله برای لذت بردن (61%) گوش دادن به رادیو/صوتی/پادکست (50%) از
دسترسی به محتوا در وب (74%) و دسترسی به محتوای گوشی های هوشمند خود (72%).

تبلیغات

تبلیغات

بیشترین کاهش قابل توجهی در رسانه ها و دیگر شیوه زندگی فعالیت در میان آگهی execs شده اند با فیلم
تئاتر و غیاب (72%) زنده کنسرت/تئاتر (74%) و حضور در مراسم مذهبی (30%).

الگوهای انحراف کمی از مصرف کنندگان متوسط (نگاه کنید به اطلاعات زیر) اما به طور کلی
همان الگوی, بر اساس یک نظرسنجی از 600 بزرگسالان آمریکایی توسط MediaPost انجام شده از طریق Pollfish در مارس 23.

تبلیغ برداشت قصد دارد برای به روز رسانی بررسی های مشابه در هفته و ماه به
آمده و MediaPost همان را انجام خواهد داد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im