برای برندهای خارجی نگرانی در اطراف شیوع کروناویروس در چین به ارمغان آورده اند مشکلات برای بسیاری از صنایع در حالی که دیگران در حال تجربه موفقیت و فرصت با توجه به بحران پاسخ و آمادگی. بنابراین آنچه که این سازمان انجام می شود به رشد و چه چیزی می تواند به کسب و کارهای دیگر انجام دهید متفاوت برای مطابقت با موفقیت خود را در طول شیوع?

در نقش من در ایالات رسانه ها راه حل (UMS) مستقل بازاریابی دیجیتال-به-چین آژانس من منجر به ایجاد تیم فراهم می کند که چین مشاوره و خدمات مشاوره. برای دو ماه گذشته شده اند از نزدیک تحقیق شیوع اثر در صنایع مختلف ارائه مشاوره در مورد استراتژی کلی و فعالیت های بازاریابی در چین است. من به شدت تشویق سازمان ها برای استفاده از خدمات مشاوره ای ما برای کمک به سازمان خود را در پرداختن به نکات زیر.

یکی از بزرگترین تغییراتی که تحت تاثیر کسب و کار در چین است که بسته شدن و انبار و فروشگاه های فیزیکی و زنجیره تامین. برای کاهش وقفه و سازمانها باید افزایش وزن تخصیص بودجه نسبت به تنوع خود را به تجارت و, تجارت الکترونیکی, کانال های از جمله استقرار خود-اجرای تجارت الکترونیکی سازگار با محیط زیست-سیستم پرداخت و با ردیابی/tagging توابع. این تا حد زیادی باعث کاهش خطر و مارک های بین المللی است که اتخاذ این توصیه زود تاثیر مداوم تجارت عملیات در طول شیوع بیماری ممکن است به حداقل برسد.

در خط با این اصلی روند بازار ما شاهد افزایش خریدهای آنلاین در حال ساخته شده به فروشگاه فیزیکی بسته باقی می ماند در سراسر چین است. Offline فروش فعالیت انتظار می رود که به شدت تحت تاثیر قرار, در اولین و بخشی بهتر از سه ماهه دوم (اگر نه همه از Q2) از سال 2020 است. این بیشتر به شدت نیاز به سازمانها برای ایجاد و ارتقاء فروش آنلاین ویژگی های در سراسر بیش از یک پلت فرم تجارت الکترونیک.

حدود 50 میلیون نفر در حال حاضر در مستند در چین ترک بسیاری از ساکنان با بیشتر زمان فراغت از همیشه قبل از. جای تعجب نیست, بسیاری از در حال تبدیل شدن به سیستم عامل های اجتماعی, e-تجارت و سرگرمی فعالیت به عنوان یک نتیجه. این تغییر به شدت تغییر محیط آنلاین و شمار به عنوان یک فرصت برای کسب و کار برای جذب مشتریان جدید و رسیدن به تمدید مخاطبان است.

اولا قبل از هر گونه مبارزات در حال راه اندازی آن ضروری است که سازمان های تحقیقات بازار گزینه های موفقیت و شکست رقبا و دوباره پروفایل کاربر. از طریق به طور منظم مخاطبان هدف نظارت و مشتری مشخصات کاربر تحقیقات مگر اینکه سازمان خود را فراهم می کند یک محصول خاص و یا خدمات برای یک بازار تو رفتگی در دیوار در چین تقریبا تمام چینی مخاطبان را تغییر. این باید قبل از انتشار هر گونه عمده مبارزات انتخاباتی.

من به شدت نشان می دهد که علامت های تجاری است که باید برنامه ریزی پست ها و یا کمپین که به شدت آسیب دیده توسط ویروس باید از shift خود را بازاریابی تمرکز و دوباره شکل محتوای خود را. اما مارک نباید به توقف فعالیت های اجتماعی در دسترس نباشد. به جای این بحران-ظهور فرصت برای ایجاد یک خوبی تاسیس رد پای دیجیتال در چین اینترنت اطراف. مبارزات هدفمند که کلی ارائه اطلاعات مربوط به محصول و یا افزایش آگاهی نام تجاری باید همچنان به جلوگیری از اختلال.

خود را برای رسیدن به مخاطبان جدید شما باید نگه دارید مطالب خود را جذاب. تحقیقات ما نشان داده است که در طول این دوره کوتاه از انزوا مشارکتی موضوعات و فعالیت های از قبیل بازی ها, رای گیری ها و پرسشنامه ها در حال حاضر در حال دریافت مقدار زیادی بیشتر توجه و مشترک بودن بیشتر در سراسر شبکه های آنلاین. علاوه بر این مبتنی بر اشتراک در خانه آموزش/آموزش و پرورش برنامه های در حال تجربه, مواد منفجره کاربر رشد. برای این شرکت توانایی خود را به وضوح نقشه از رفتار کاربر و رانندگی تعامل هنگامی که ویروس فروکش کرده است تعیین خواهد کرد که آیا آنها قادر خواهند بود برای حفظ خود کاربران جدید و بیشتر رشد جوامع خود.

در نهایت در یک بحران مانند این ترس و اضطراب افزایش خواهد بود به احتمال زیاد با هدف سازمان خود را در قالب پرسش و بازخورد منفی – به خصوص اگر سازمان شما به شدت تحت تاثیر شیوع. بسیار مهم است که بیشتر نیروی انسانی خود اختصاص داده است نسبت به پاسخ به و نظارت آنلاین کلمه به کلمه و افکار عمومی و همچنین هدایت ترافیک به وب اصلی حساب رسمی. هر اطلاعیه مهم باید منتشر شده در یک ساده و به راحتی قابل اشتراک گذاری با فرمت.

ایالات Media Solutions (UMS) یک سرویس کامل آژانس مستقل است که دارای تخصص در دیجیتال و بازاریابی اجتماعی-به-چین.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im