در این زمان بحران از آن مهم تر از همیشه به درک کامل از آژانس خود را در امور مالی. در اینجا برخی از مشاوره در نزدیک شدن به یک ارزیابی مجدد هنگامی که شما هیچ ایده چه چیزی اتفاق خواهد افتاد فردا.

بزرگترین چیزی که شما می توانید انجام دهید برای جلوگیری از یک وضعیت تهدید کننده است که به طور منظم بررسی خود را طرح کسب و کار برای حفظ پزشکی قانونی بررسی سلامت مالی کسب و کار. زمان باید صرف به عنوان یک تیم مدیریت بازجویی عملکرد و حصول اطمینان از که در خصوص درآمد خود را پیش بینی های به روز و دقیق است.

ضرب المثل قدیمی ‘نقدی پادشاه است’ هرگز طنین انداز بیش از در حال حاضر. مدیریت سرمایه کار خود شروع می شود با درک خود را از درآمد پروفایل برای هفته های آینده و ماه.

ما در یک دوره که در آن ما تا به حال هرگز به چنان چالاک اما در کنار آن ما نیاز به اطمینان حاصل شود ما کنترل و توازن در محل برای محافظت از پاسخ و بیشتر از هر امری اجتناب ناپذیر فرصت های ما شناسایی.

بزرگترین هزینه در P&< آیا کارکنان خود را. برای محافظت از آنها را از شروع ورزش باید به بررسی تمام هزینه های دیگر.

که در آن شما می توانید صرف نیست که برای رفتن به صدمه زدن به کسب و کار ؟ به طور طبیعی انتظار می رود سفر و سرگرم کننده برای کاهش در ماه های آینده, اما که در آن دیگری می تواند شما را فعال تر در شناسایی صرفه جویی می شود ساخته شده است ؟

بعد شما باید در محل قرار داده و برخی از ابزارهای مالی به دقت پیش بینی عملکرد مالی. نگه داشتن در ذهن است که داده های تاریخی کمی ارائه می دهد: شما باید به جلو متمرکز و در کنترل سرنوشت مالی خود آژانس است.

این به این معنی ابزارهای زیر باید به روز شده و با اشاره به در هر زمان وجود دارد یک به روز رسانی از شما و مشتریان شما:

  • وزن پیش بینی درآمد: نه تنها تایید درآمد اما درآمد خود را از خط لوله وزنی با توجه به سطح اعتماد به نفس است که درآمد تبدیل.
  • P&< هوا: مرتبط با خود را وزن پیش بینی درآمد شما اجازه می دهد برای مدیریت منابع با توجه به درآمد مورد انتظار.
  • Cashflow هوا: مرتبط با خود را در P&< به نقشه خود را انتظار تعادل نقدی بر اساس درآمد و هزینه

من مشاوره همه از مشتریان من به محرک در جایی که موجب عمل است. اولین ماشه باید زمانی که خود را پیش بینی درآمد شما طول می کشد در زیر یک حاشیه سود است که شما احساس راحتی با.

در نتیجه ممکن است چیزی بیش از یک مکالمه با تیم مدیریت برای تایید عمل مورد نیاز است اما به همان اندازه آن می تواند منجر به ارزیابی اقدامات شما نیاز به کاهش هزینه پایه. این تصمیمات نه آرامی باید گرفته شود – ما باید به این باور ما را از این طریق دریافت کنید و وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های خارج از مستقیم بررسی قرار گرفته است.

تصمیم گیری آگاهانه و بر اساس پیش بینی درآمد شما را به برخی از حفاظت بیش از پول نقد در سازمان شما. در این استثنایی بار من توصیه با داشتن سه تا چهار ماه هزینه پوشش به عنوان پول نقد – که به اندازه کافی پول نقد برای پرداخت تمام حقوق و سربار اگر شما تا به حال هیچ درآمد.

آن را نیز ارائه می دهد حفاظت کارکنان اگر بدترین اتفاق می افتد.

مناطق دیگر من توصیه می کنم شما تمرکز توجه خود را بر روی عبارتند از:

  • سفارشات خرید:اگر شما نیاز به یک صندوق پستی از مشتری خود را نمی شروع به کار تا زمانی که شما این. مشتریان در حال برقراری ارتباط متفاوت بین یکدیگر و با شما و برنامه تغییر خواهد کرد و اغلب در کوتاه مدت متوجه. مطمئن شوید که شما باید کاغذ بازی وجود دارد برای اطمینان از شما دریافت پرداخت برای کار شما
  • حسابداری: این صدا ممکن است ساده اما بازگشت به اصول. فاکتور به عنوان به زودی به عنوان کار تایید و یا صندوق صادر شده است. آیا صبر کنید تا پایان ماه.
  • کنترل اعتبار: آن را یک فرایند است. تماس با مشتریان یک یا دو هفته قبل از این فاکتور است که با توجه به پرداخت به مطمئن شوید که آن را تایید و بر روی سیستم خود را; در واقع لازم نیست صبر کنید تا موعد مقرر برای پیدا کردن یک مشکل وجود دارد. تعقیب بدهی به عنوان به زودی به عنوان تبدیل شدن آنها با توجه و نقد و بررسی سالخورده بدهکاران, لیست حداقل یک بار در هفته. از راه دور مشغول به کار خواهد شد و به احتمال زیاد باعث تاخیر به پرداخت و شما نیاز به در بالای آن است.

این زمان آشفته و عدم اطمینان است که فقط به عنوان مربوط به مشتریان خود را به عنوان آن را برای خود آژانس است. اما وظیفه شما به عنوان رهبران کسب و کار خود را به انجام کارهای درست به منظور محافظت و مراقبت از کارکنان خود را.

پل آلن یکی از نقطه های قرمز مشاوره

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im