چگونه عبور از حیوانات در حال ظهور به عنوان یک کانال رسانه ای برای علامت های تجاری در مستند

فقط سه روز پس از آن اولین Animal Crossing: New Horizons یکباره گذشته عناوینی همچون ندای وظیفه: جنگ های مدرن و روم 20 به ادعای نقطه بالا در انگلستان رسمی بازی می پردازیم. عاقبت به وحشی جهان, شهرستان های عامیانه و برگ جدید افق های جدیدی را در فروش بیشتر نسخه فیزیکی آن در هفته اول نسبت به راه اندازی فروش همه خواهر خود را, عناوین, همراه, تبدیل شدن به بزرگترین تک اندازی بازی در نینتندو سوئیچ همیشه.

در چمن خانه خود از ژاپن و در ضمن نینتندو به فروش می رسد 1.88 m نسخه از افق های جدید در سه روز.

پس چرا عجله به بازی ؟ پاسخ این است که یک اتفاقی برخورد یک بازی است که آرامش بخش است و پاداش و satisfyingly آهسته با یک جدید در سراسر جهان که جمعیت تاکید شده است ، بی حوصله و بیکار.

“بازی صادقانه می تواند در یک زمان بهتر برای نینتندو می گوید:” جیمز Whatley استراتژی شریک در Digitas انگلستان است. “این وحشتناک ترین راه برای قاب آن درست است.”

هدف از افق های جدید است که به نوبه خود یک کویر خشک جزیره به یک رنگی بهشت از طریق خرید و تجارت اشیاء و حیوانات انسان. هدف این است که باز به پایان رسید و زمان حرکت در یک زندگی واقعی سرعت. مهمتر اگر یک بازیکن متصل به سوئیچ بازی به اینترنت آنها می توانید بازدید خود را IRL دوستان و گپ زدن به آنها را در کارتون جزیره تنظیم. پارسه’ آواتار می تواند شخصی متفاوت با رنگ پوست, مدل مو و لباس.

این دومی است که ارائه یک دروازه برای برندها برای ورود به عبور حیوانات جهان.

جانباز حیوانات عبور بازیکنان شده اند استفاده در بازی هنر پیکسل ابزار طراحی برای ایجاد مجازی خود را برای سال. برخی مانند گوشه خیابان و بازار و عبور از حیوانات مد بایگانی اختراع کرده اند که فقط می تواند به عنوان یک pixelated گرین بینز بازار بازتولید واقعی قطعه از امثال و شانل و گوچی و عالی و به اشتراک گذاری آنها را با Islander جامعه از طریق آنلاین کدهای.

اما از آنجا که محبوبیت افق های جدید پرتاب عبور از حیوانات به روح تعدادی از شرکت های تولید شده خود را ‘رسمی’ خطوط از لباس. این شامل Highsnobiety که دوباره سه نفر از مجموعه خود را در Nintendo فرم و نام تجاری شیوه زندگی 100 دزد آورده است که کل آن پوشاک خط به بازی.

“ما بسیاری از کارکنان که بازی Animal Crossing و برخی از آنان دوباره 100 دزد پوشاک خود را در” توضیح می دهد که با نام تجاری مدیر بازاریابی ارشد, جولیا وو. “که در آن این ایده نشات گرفته از. آن را نخست فرصت برای پل, بازی, مد و شیوه زندگی و ما می خواستم برای به اشتراک گذاشتن تجربه با همه. ما حتی فکر re-ایجاد یک pop-up تجربه در بازی.

وو می گوید 100 دزد’ طراحان را “فوق العاده شغل” به خصوص در قطعات است که مورد نیاز برای طراحی شود به جای آنچه که ممکن بود در بازی. “بلافاصله پس از انتشار ما شاهد بسیاری از طرفداران در سراسر سیستم عامل به اشتراک گذاری تصاویر از شخصیت خود را در بازی گفت که آنها عاشق این طرح است.”

نسبی سهولت که با آن کاربران می توانند طراحی لباس-بازی به معنی آن نیست فقط مارک های مد است که می تواند با استفاده از لباس به عنوان یک راه است که در آن به ارگانیک پیوستن به حیوانات عبور از جامعه است. توییتر به عنوان مثال است که هاوکینگ یک endearingly اساسی خط گرافیک T شرت در حالی که نینتندو دوستانه رقیب ایکس باکس منتشر کرده است مارک پیراهن و گرمکن پوش فراهم.

گتی ایماژ رفته یک گام بیشتر و توسعه یک حیوان عبور هنر ژنراتور برای جزیره نشینان. کاربران می توانید انتخاب کنید یک اثر هنری از موزه گتی ایماژ باز-دسترسی به مجموعه دانلود آن از طریق یک کد QR و سوار آن را بر روی دیوار خود را به جزیره مسکونی برای اضافه داش از روشن فکر دکور.

“عبور از حیوانات است که یک محل عالی برای برندها به دلیل آن است که در آن مردم در حال پیدا کردن زمان برای فرار از واقعیت در طول این دوران می گوید:” موشه Isaacian اجتماعی استراتژیست در سرویس رختشویی. “این یک فضای که در آن مردم در حال تلاش برای زنده کردن ایده آل خود را زندگی می کند و فضایی ایجاد کنید که فقط خود را. اگر یک نام تجاری ارگانیک می تواند کمک به مردم صلح آمیز شبیه سازی چه که با لباس و یا انجام کاری احمقانه خود را و سپس آنها را بیشتر به دست آوردن.”

در یک مجموعه تمیز و دوستانه و irrefutably PG جزیره الجزایر عبور از حیوانات نیز به عنوان نزدیک به 100 ٪ با نام تجاری ایمن محیط زیست به عنوان تبلیغ می توانید دریافت کنید. حتی ادای سوگند مجاز است. آن است که با توجه به R/GA نیویورک سر از استراتژی راشل مرسر “یک بسیار سالم و بی خطر گوشه ای از اینترنت” که در آن تنها خطر واقعی برای علامت های تجاری است که به طور تصادفی خراب و trolled توسط جامعه بازی.

“برای سال ها و سال های پارسه گفته شده است که آنها فقط درس خوان بچه ها که عجیب و غریب برای نشستن در همان اتاق در تمام طول روز به طوری که آنها همیشه برای رفتن به بدبینانه زمانی که یک نام تجاری تلاش می کند برای قرار دادن خود” هشدار آدم Libonatti-Roche ارشد استراتژیست رسانه های اجتماعی در پیشرفت کشتی که قبلا در اجتماعی برای انگلستان بازی ویدیویی خرده فروش بازی. “اگر شما در حال تلاش بیش از حد سخت و سپس آن را به نظر می رسد آشکار است.”

مت Michaluk از مشاوره طراحی فیچ هشدار مارک های بهره برداری از علاقهمندان به بازی در یک زمان از “ناگفته فشار مالی” توسط شارژ برای لباس کدهای مثلا. “در حال حاضر برندها نقش مهمی در حمایت از فرهنگ ها و جوامع و سخاوت خود را خواهد شد پاداش پس از همه گیر هنگامی که بازیکنان قادر به صرف” می افزاید: مدیر خلاق.

عبور از حیوانات در حال حاضر رایگان برای برندها برای پیوستن به در است که در مقایسه با دیگر متصل شده بازی. حماسه را Fortnite برای مثال به طور فعال به دنبال تبلیغ برای بازی در رویدادهای خاص در حالی که Electronic Arts’ The Sims جوهر پیشگامانه مقابله با Moschino در سال 2019.

معلوم نیست چرا مارک’ تقلا برای دریافت درگیر در حیوانات عبور نکرده اند و پولی در یک روش مشابه (نینتندو کاهش یافته است به نظر این داستان) اما یک تعداد از نظر توجه داشته باشید که این یک استراتژی تجاری خواهد بود در تضاد به راه این شرکت ژاپنی کار می کند.

“آن را به یک تاریخ با آنچه ما تماس بگیرید برای اولین بار, پارتی, اختصاصی,” توضیح می دهد Whatley “بازی هرگز به نظر می رسد در هر چیزی به غیر از نینتندو ماشین. و به عنوان تمام تلاش خود را می رود به ساخت این بازی می خواهد به آنها را به عنوان خالص و به عنوان سالم به عنوان امکان پذیر است. پس از آن بسیار نادر است به هر نوع با نام تجاری مشارکت به نوبه خود درون آنها را.”

این تغییر می تواند. مرسر یادداشت های بازی شرکت می تواند باز با اشاره به اعلام اخیر سوپر نینتندو جهانی پارک در ژاپن و با همکاری not-for-profit دیجیتال Schoolhouse. در عین حال او را می بیند مقدار زیادی از دیگر فرصت های آلی برای مارک های خارج از طراحی لباس.

“شما تمایل به دیدن مردم تبدیل جزیره خود را به یک منبع برای دیگران. بنابراین اگر من یک بانک می تواند من فقط کنسانتره در معدن زنگ [بازی ارز] و دعوت دیگران به آنها را انتخاب کنید تا ؟ یا اگر من عروسی نام تجاری می تواند در من ایجاد نهایی مقصد عروسی توسط terraforming من جزیره را به یک عاشقانه ساحل؟”

سرویس رختشویی را Isaacian تصور سریع سرویس رستوران – و یا “هر کسی که با یک طلسم” – ایجاد شخصیت های است که می تواند به نظر می رسد در این بازی به عنوان به خوبی به عنوان فرصت برای برندها در کالاهای فاسد شدنی جهان (سبزیجات بخشی از بازی بزرگ از عبور از حیوانات جزایر زندگی). در ضمن Michaluk می بیند باز هدف برای سفر میباشد.

“ما همه محدود از لحاظ جسمی سفر تا بازیکنان خود را انجام نیازهای برآورده نشده را از طریق عبور از حیوانات,” او توضیح می دهد. “شما می توانید خرید ‘گوشه مایل به بازدید از جزایر که در آن گردشگری و مهمان نوازی بخشی از بازی بزرگ در این بازی تجربه: من را تشویق هر نام تجاری در صنعت سفر به آن لذت ببرید و کشف آنچه که نقش خود را می تواند وجود دارد.”

بیشتر در آینده در یک زمان هنگامی که در زندگی واقعی اجتماعی دوباره آغاز می شود و بازی های ویدیویی بازگشت به یک درمان به جای یک حواس پرتی مارک احتمال رها کردن حیوان عبور عرصه است. بازاریابی سنتی را یک بار دیگر تبدیل به جذاب تر به عنوان مصرف کنندگان چشم متفرق کردن در حالی که بازی های جدید ظاهر خواهد شد به عنوان shinier اشیاء را به بازی با.

اما برخی از بازاریابان اعتماد به نفس است که اعتیاد به مواد مخدره از حیوانات عبور حداقل خواهد بود دریافت شده به عنوان چیزی از یک درس برای تبلیغ و آموزش آنها ممکن است به شدت درگیر با گسترده و پرشور مخاطبان – همه برای قیمت یک کنسول و یک بازی است.

“در حال حاضر مارک های در حال انجام این کار برای آگاهی می گوید:” Libonatti-روشه. “اما پتانسیل بسیار زیادی وجود دارد پس از آن به رشد در منطقه ای که آنها نمی خواهد که تا به حال شانس به اگر coronavirus مستند تا به حال رخ داده است. آنها رقم خواهیم زد که آنها مخاطب در اینجا است که آنها می تواند به ایجاد نام تجاری خود را در جریان و بازی های ویدئویی بخش با سبک منحصر به فرد خود.

“و در همان زمان بازیهای رایانهای صنعت نشان می دهد آن است که بیش از فقط کسانی که درس خوان بچه ها که نشستن در همان اتاق در تمام طول روز.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im