چگونه می تواند مارک های برقراری ارتباط موثر در طول coronavirus

ما یک جدید c-کلمه به ترس و ما در حال حاضر شاهد نشانه هایی از اختلال عمده ای در ما روز به روز زندگی می کند. کسب و کار هستند طبعا با تمرکز بر عملیات هستند اما شاید نه اختصاص به همان اندازه زمان و توجه به مشتریان و مشتریان. در طول این زمان از استرس و نگرانی ما نیاز به نگاه کنید که چگونه ما می تواند همچنان به برقراری ارتباط موثر و رسیدن به معنی تعامل مشتری.

و همچنین ارائه یک مهم “ارزش اضافه” کسب و کار که بالا بردن بازی خود را خواهد بود در مقابل ذهن زمانی که همه چیز در نهایت به حالت عادی بازگشت. با همه صرف زمان بیشتری را در خانه کانال های دیجیتال ارائه یک فرصت ارزشمند برای برندها برای قرار دادن اولین مشتریان و ایجاد حس وفاداری — حتی اگر آنها به underutilised این کانال قبلا. در اینجا نحوه:

صادقانه در مورد زمان تحویل

با افزایش تقاضا ارتباط روشن در زمان تحویل مهم است. که به معنی شفافیت کامل مانند آواز خواندن پیام های پاپ آپ برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد تاخیر بالقوه است. این امر به ویژه در مورد خرده فروشان که شدیدا در-مورد تقاضا. اگر شما قادر به مدیریت انتظارات قبل از هر کاربر جدا با پول نقد شما می توانید جلوگیری از ناامیدی.

البته وجود خواهد داشت فشارهای اضافی و عوارض برای برندها با فروشگاه های فیزیکی و زیرساخت ها است. بیشتر در حال حاضر ترکیبی از خرده فروشی و تحویل خانه و بسیاری از خواهد بود pivoting بیشتر نسبت به دومی. برای کسانی که بدون تجارت الکترونیکی سریع گزینه را می توان به حرکت به آمازون که در حال حاضر تاسیس شبکه توزیع. در نظر داشته باشید هر چند که به شدت از وضعیت همچنان گشوده حتی آمازون ممکن است مبارزه با تحقق است.

نگه داشتن خود را در گوگل لیست تا تاریخ

برای کسانی که بیشتر متکی به فروشگاه های فیزیکی Google برای کسب وکار من (GMB) لیست گسترده اهمیت در این زمان از تغییر سریع. گوگل در حال حاضر ارائه برخی از پیام های که فروشگاه باز بار می تواند متفاوت باشد اما بهتر است به استفاده از ابتکار عمل خود را به دریافت جلوتر از منحنی.

اگر فروشگاه بار تغییر و یا موارد اجرا مطمئن شوید که شما به روز رسانی اطلاعات به سرعت و پیام روشن و سازگار در سراسر سیستم عامل. فکر می کنم در مورد استفاده از اطلاعیه ها به منظور کاهش احتمال از مشتریان عصبانی شدن و نا امید پس از بی ثمر مراجعه به فروشگاه خود را.

برای کسب و کار که در حال بسته شدن به طور موقت و تنها تکیه بر بلند—مانند بهداشت و درمان باشگاه رستوران و نمایندگی خودرو و خرده فروشان و فروش بالا-ticket—وجود دارد باقی می ماند یک فرصت برای اضافه کردن مقدار از طریق به موقع مربوط به ارتباطات است.

آدرس مردم نگرانی های اولیه

فکر می کنم در مورد چیزهایی وزن به شدت در ذهن مشتریان خود را. بهداشت به عنوان مثال تبدیل شده است و حتی بیشتر مهم است تا اطمینان حاصل شود شما ارتباط هر گونه اقدامات اضافی شما در حال بدست گرفتن. پرداخت و آلی ترویج رسانه های اجتماعی در Facebook و Instagram در شعاع هر یک از مکان های خود را خواهد شد یک راه خوب برای گرفتن این پیام را به سرعت—به خصوص اگر شما در حال تعویض لباس مدل کسب و کار مانند رستوران ها در حال تغییر به غذای آماده-تنها.

رستوران برندها نیز می تواند تمرکز بر ارائه دستور العمل و به چالش کشیدن مشتریان به تکرار غذاهای خود را و به اشتراک گذاری محتوا. با مردم نگران سلامت خود نیز فکر می کنم در مورد ایمنی بدن-تقویت ایده های دستور غذا. بزرگ محتوای تولید شده توسط کاربر را نگه می دارد به گفت و گو باز و مارک های حضور و محتوا در غیر این صورت حادثه دوره است.

تکرار تجربیات فیزیکی آنلاین

برای تناسب اندام, کسب و کار, وجود خواهد داشت, روشن, نیاز به پشتیبانی مشتریان خود را زمانی که آنها قادر به دریافت بدنسازی خود را حل کنند. Peloton بازی تغییر کرده است در این زمینه و دیگر ورزشگاه می خواهد به نگاه چگونه آنها می تواند به تکرار تجربه فیزیکی آنلاین. کلاس های آنلاین صفحه اصلی تمرین برنامه و یک در یک مشاوره آنلاین را پشتیبانی مشتریان به عنوان آنها به دنبال حفظ تناسب اندام و همیشه در ارتباط ماندن به جهان گسترده تر.

فکر می کنم در مورد طیف گسترده ای از نقاط لمسی و چگونه می توان آنها را مورد استفاده—از راهنمایی سریع در توییتر به تمرینات در یوتیوب و یا Facebook Live, مشاوره, تمام پشتیبانی شده توسط بهینه سازی برای صفحه اصلی-تمرین کلمات کلیدی.

حتی اگر بار ها دشوار کسب و کار هنوز هم نیاز به درک و پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر و نگرانی های مشتریان خود را. کمک به نگه داشتن مردم آگاه و سرگرم در طول یک پتانسیل مستند که کار درست را انجام دهد. به عنوان یک طرف مثبت و اثر آن نیز ممکن است منجر به ماندگاری نام تجاری آگاهی و احساسات مثبت.

مایک Fantis شریک مدیریت در DAC.

// در این مقاله برجسته

DAC

DAC یکی از بزرگترین مستقل و رسانه های دیجیتال سازمان در آمریکای شمالی با رشد حضور بین المللی و دفاتر در ایالات متحده و کانادا و اروپا. ما درایو تحول رشد برای ما …

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de