چگونه می تواند مارک های با نمره تاثیر گذار بازاریابی در یورو 2020

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

چه چیزی است که طرفداران فوتبال و CMOs در مشترک دارند ؟ اگر آنها متعهد به نقش خود آنها در حال حاضر هیجان زده شدن در مورد یورو 2020 در این تابستان.

با تبلیغ صرف مجموعه به موشک وار رفتن و بازاریابان نیاز به دسترسی به چشم و گوش یک ملت آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال برای برندها به سوار کردن یورو موفقیت است. این که آیا شما یک نام تجاری ورزشی به دنبال به را بیشتر از یورو 2020 و یا یک کسب و کار عامل در یک کامپیوتر های مختلف صنعت هماهنگی های بازاریابی خود را به این مسابقات خواهد بود بسیار مفید است.

چگونه می تواند مارک های برنده شدن در یورو 2020?

هر کس در گوشی

در طول یورو هر کس در تلفن های خود را. که آیا آنها به دنبال برای دیدن متعدد نمرات در یک زمان نگه داشتن تا به روز با بحث در توییتر قرار دادن یک شرط بندی و یا فقط به دنبال برخی از سرگرمی را در بین بازی های مردم تضمین شده است به بر روی تلفن خود را.

این بدان معنی است که چشم انداز رسانه های اجتماعی باز است و آماده برای بازاریابان به جمع اوری کردن پاداش. به علاوه با پتانسیل برای ربط در تمام زمان بالا برای مارک های شرکت کننده در یورو-تب رسانه های اجتماعی را CPM مدل به احتمال زیاد به یک انتخاب بسیار محبوب برای برندها. با سرمایه گذاری در مبارزات اجتماعی بر تصور اساس برندها خواهد بود قادر به گرفتن یک ریسک گریز رویکرد به طور بالقوه با دستاوردهای عظیم.

به عنوان یورو افزایش ترافیک به سایت های رسانه های اجتماعی آنها در نتیجه ایجاد یک بسیار حاصلخیز محیط زیست برای بازاریابی رسانه های اجتماعی. این را ببینید, حرکت به دور از فکر حمایت از مبارزات است که استفاده از چهره های مشهور برای دریافت و حرکت به سوی خلاق و هدفمند کمپین های رسانه های اجتماعی.

در جام جهانی اخیر سابق برنج قدرت سر از فساد’, کن رابرتسون شوخی که CMOs صرف £100 میلیون دلار در سطح بالا فوتبال حمایت “باید” و آن را سخت به مخالفت. اما به جای امید بستن برای حمایت از معاملات با ستاره های ورزشی علامت های تجاری باید در نظر بگیرید کار کردن با سازندگان به تولید مربوط واکنشی محتوا در سراسر مسابقات. با افزایش ترافیک در رسانه های اجتماعی creator-led محتوای مناسب و مقرون به صرفه راه حل است.

برای مثال تحویل مواد غذایی نام تجاری می تواند انتخاب کنید برای همکاری با فوتبال خالق با شدت درگیر جامعه است. با نام تجاری می تواند از خالق به انجام یک جریان زنده خود را در واکنش به یک بازی خاص به عنوان خالق جامعه خواهد بود هجوم آوردند به پلت فرم خود را برای دیدن خالق افکار در سراسر بازی. خالق پس از آن می تواند سفارش یک غذا با استفاده از خدمات تحویل مواد غذایی در آغاز این جریان و پیشنهاد خود را پیروان شخصی کد تخفیف برای استفاده در طول بازی. این اجازه خواهد داد که نام تجاری برای آهنگ خالق محبوبیت به طور مستقیم در حالی که همچنین هماهنگی خود را با شور در اطراف این مسابقات است.

دریافت خلاق با سفیران

با استفاده از سفرای می تواند یک راه شگفت انگیز برای تعامل با مخاطبان در طول یورو 2020.

اما اگر شما این کار را با عدم خلاقیت سپس شما به زودی پیدا کردن که شما در حال گرفتن نامزدی شما می تواند رسیدن به. مصرف کنندگان انتظار دارند بیشتر از مارک های از ساده سفیر رهبری کمپین که هل یک محصول به جای آنها می خواهند مطالب جذاب که می توانید آنها را با درگیر.

برای مطابقت با این انتظارات مصرف کننده برندها باید انتخاب کنید ترکیبی از ورزش سازندگان و افسانه فوتبال و همچنین سازندگان از دیگر عمودی به مطمئن شوید که به تولید رسیدن به ارتباط و تعامل از طریق خلاقیت است.

برای مثال در طول سال 2018 FIFA World Cup, تاثیر گذار کار با الکترونیک تولید کننده Hisense رسمی حامی و تامین کننده تلویزیون به این مسابقات است. با توقف در اسپانیا و فرانسه و انگلستان و آلمان و در نهایت روسیه کمپین هدف از آن کمک به Hisense در رسیدن به و تعامل با مشتریان خود در صحنه جهانی.

این کمپین تکیه می کنند نیست سفیران یا افسانه فوتبال به تنهایی ما می خواستیم به کار به طور منظم با سازندگان بیش از حد به طوری که ما می تواند مطمئن شوید که برای تعامل گسترده جمعیتی. ما استخدام پیشرو ماکرو سرگرمی, شیوه زندگی و فوتبال آزاد سازندگان از هر کشور ذکر شده در بالا برای کمک به ترویج Hisense را #SeeTheIncredibleTour. هر خالق تماشای یک بازی فوتبال افسانه ای و تولید یوتیوب, وی لاگ اختصاص داده شده به تجربه. محتوا نیز ارسال شده است در سراسر Facebook, Twitter و Instagram با اصلی پست و داستان و قادر به تصرف خود تجربه باور نکردنی است.

کمپین سوار آگاهی نام تجاری و افزایش ترافیک به Hisense جهانی کانال های اجتماعی, در حالی که ارائه مصرف کنندگان با لذت بخش و خلاق معتبر محتوا به لحن به صورت منظم در طول جام جهانی.

تعامل با ترافیک در جریان خدمات

یورو 2016 دیده می شد با 2 میلیارد دلار با 600 میلیون تنظیم برای تماشای فینال. و 2020 است و تنها پیش بینی می شود بزرگتر است. همه ما منجر مشغول زندگی و میزان بازی در یورو بدان معنی است که ما در حال رفتن به قادر به گرفتن همه. به عنوان یک نتیجه افرادی که قادر به تماشای بازی زنده خواهد بود و تبدیل به جریان خدمات و رسانه های اجتماعی برای گرفتن با آنچه رفت به جای.

حتی کسانی که طرفداران فوتبال خواهد شد از دیدن الگوهای رفتاری در جدول زمانی خود را و درگیر شدن در تکه های کوچکتر از محتوا است که آنها را به اطلاع از آخرین اخبار یورو. طبیعت از مسابقات مانند یورو بدان معنی است که آن را تبدیل به یک مکالمه ملی – که همه درگیر است.

به همین دلیل برندهای موفق با ارائه قطعات کوتاه از اطلاعات و به روز رسانی از طریق سازندگان است که اجازه خواهد داد که آنها را به تعامل با طیف وسیعی از مصرف کنندگان در راه معتبر و ارائه آنها را با محتوای آنها واقعا به دنبال.

بسیاری از افراد جوان مصرف محتوا در قطعات کوچکتر به ویژه در رسانه های اجتماعی پس از برندها باید در نظر همکاری با سازندگان و ناشران به ایجاد بخش کوتاه برجسته محتوا است که می تواند به راحتی مصرف می شود و به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی.

این بخش کوتاه به روز رسانی را می توانید برای انواع جوامع چرا که در طول یک فوتبال بزرگ مناسبت مانند یورو و هر کس مشغول است. وجود دارد یک فرصت هیجان انگیز برای مارک های ارائه محتوا است که به اطلاع “غیر سنتی” فوتبال جوامع در مورد آنچه اتفاق افتاده و درگیر شدن با این ترافیک که آنها نمی خواهد به طور معمول دسترسی به.

توان راکتیو و همچنین فعال

این تب جام جهانی 2018 به ما نشان داد که چقدر مهم آن را برای برندها به توان راکتیو و همچنین فعال در طول این رویداد. در حالی که فعال کمپین را می توان کامل برای همکاری با یک خاموش سفیران و یا کنار هم قرار دادن خوب فکر کمپین واکنشی ربط است که اغلب این نوع از محتوا است که ویروسی خواهد رفت.

این است که چرا این فوق العاده است برای ترکیب هر دو به دنبال تفرقه ترین و لحظات به یاد ماندنی از یورو و سوار موج که از نامزدی. واکنشی ربط نیاز به یک کمی بیشتر در نقطه تفکر و خلاقیت, اما نتایج می تواند باور نکردنی است.

یک مثال کامل از این بود که در طول جام جهانی 2018 زمانی که مدیر انگلستان گرت سوتگیت نیروی دریایی ارتش جلیقه نماد انگلستان موفقیت و یک شبه ویروسی رسید.

Marks & Spencer, رسمی, کت و شلوار تامین کننده به انگلستان تیم اعلام کرد که تقاضا برای جلیقه افزایش یافته است 35% با تشکر به “گرت سوتگیت اثر”. قبل از جام جهانی این نمی توانست پیش بینی شده توسط علامت های تجاری. در طول جام جهانی, #WaistcoatWednesday شروع روند در رسانه های اجتماعی با بسیاری از در انگلستان امید بستن به پوشیدن یک جلیقه به کار در حمایت از سرمربی تیم. توسط حد عالی رساندن در جزئیات این رویداد به عنوان آنها اتفاق افتاده مارک قادر به پیوستن به مکالمه و هدف جامعه جهانی است که همه با در نظر گرفتن منافع مشترک در فرهنگی تفاوت های ظریف از این رویداد.

دریافت ورزشی مربوطه

این که آیا شما یک نام تجاری ورزشی یا نه ساخت خود را شناخته و تبدیل شدن مربوط به یورو است که رفتن به بسیار مفید است. اگر شما به دنبال تعامل با مخاطبان جدید و سپس ایجاد اعتبار با ساخت خود با نام تجاری ورزشی مربوطه ضروری است.

بزرگترین قرعه کشی برای تبدیل شدن به ورزش مربوط به یورو است که شما را جذب بیش از فقط یک ورزشی یا فوتبال مخاطبان است. در انگلستان و سراسر اروپا یورو تبدیل شدن به یک رویداد ملی است که همه جشن پس از تبدیل شدن به ورزش مربوطه می تواند گسترده تر اثر از رسیدن طرفداران فوتبال.

اگر شما می توانید ترکیب خود را غیر ورزشی محصول با این رویداد در راه است که باعث می شود این ورزش مربوطه و سپس شما خواهد بود برنده یورو است. در سال 2018 بازی های المپیک زمستانی, P&> میخ این مفهوم با استفاده از خلاق قصه گویی به سادگی یک لینک بین خود و غیر ورزشی محصولات و رویداد. P&> استادانه قرار است محصولات خود را به عنوان یک توانمندساز برای مادران برای حمایت از آینده خود قهرمانان المپیک با برخی از باهوش خلاق و قصه گویی. کمپین کشیده در رگ و ریشه دل از غیر ورزشی تماشاگران که در دسترس بود به نام تجاری از آنجا که این یک رویداد.

یورو در حال حاضر مارک های مشابه با فرصت برای رسیدن به این غیر ورزشی جوامع با هماهنگی محصولات خود را با این رویداد و تبدیل شدن به ‘ورزش مربوطه’.

با یورو 2020 نزدیک شدن به, از آن زمان به در نظر گرفتن راه هایی که شما می توانید قدرت تا بازاریابی خود را برای این رویداد بزرگ است. در تماس برای پیدا کردن چگونه شما می توانید برنده در یورو 2020.

بن Woollams است مدیر فروش در گذار

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>