چگونه می توانید نام تجاری بازاریابان استاد بسته اکوسیستم?

بیشتر و بیشتر بازاریابان در حال شروع به درک که با تکیه بر شخص ثالث داده است مخاطره آمیز استراتژی با رسوایی اخیر در امثال Facebook و گوگل نشان می دهد علامت های تجاری نمی تواند همیشه تکیه بر بینش مصرف کننده است که می آید از این سیستم عامل.

در عین حال در آب و هوا که در آن مصرف کنندگان خواستار تعادل بین حفظ حریم خصوصی و, تغییرات سلیقه ای چیزی فقط دیواره باغ مانند Facebook, Google, Microsoft, Netflix و آمازون واقعا می تواند ارائه برندها هیچ انتخاب واقعی اما برای کار با این ناشران و پخش کنندگان.

این پانل در انتقال دیجیتال, جشنواره, همه چیز در مورد نشان دادن علامت های تجاری چگونه آنها می توانند با موفقیت در این سیستم عامل و کارشناسی ارشد خود را بسته اکوسیستم بدون از دست دادن کنترل و یا بیگانه مصرف کنندگان خود را. آن را توانمند سازی بازاریابان و مارک های خود را برای به دست گرفتن کنترل دیجیتال خود را با مبارزات و اطمینان از عملکرد قوی و بدون تکیه بر جعبه سیاه از دیواره باغ و یا اجازه دادن به آنها در درجه خود را برای مشق شب.

پانل از درام در همکاری با 4C بینش را بررسی داستان های موفقیت از مارک های که پل دیوار-باغ با استفاده از به جلو فکر کردن مدیریت فن آوری است که می تواند دستیابی به عبور از کانال قوام و اجازه دهید آنها را می دانم که دقیقا چه چیزی است و کار نمی کند در مورد دیجیتال خود را با نام تجاری استراتژی است.

میزبانی درام ویرایشگر Stephen Lepitak این پنل شامل بحث و گفتگو با کارل شوالیه 4C بینش’ معاونت درآمد برای EMEA Mykim Chikli, Performics’ UK مدیر عامل شرکت.

این گروه همچنین نگاه کنید چگونه سازمان ها تسهیل تجاری سفر به کارشناسی کارشناسی ارشد بسته اکوسیستم و این که آیا آن است که همیشه ممکن است برای مارک های خود را ایجاد دیواره باغ که مستقل از گوگل و Facebook را از این جهان است.

این ایده که دیواره باغ باز می شود تا به مصرف کنندگان برای نزدیک شدن به برندهای چیزی WeChat دارای تجربه در گذشته نیز مورد بررسی قرار گیرد به عنوان پانل ما با هدف رفع ابهام از یک موضوع که اغلب برگ با نام تجاری بازاریابان احساس اشتباه و ضعف است.

برای ثبت نام علاقه خود را در حضور در این پانل بحث به اینجا مراجعه کنید.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de