چگونه می تواند مارک های موفقیت شیر را در برنامه تبلیغات ؟

از انجام هفتگی ما فروشگاه برای ابتلا به اخبار روزانه برنامه را تبدیل به یک engrained و بخش ضروری از زندگی روزمره ما. بنابراین جای تعجب نیست که اشتهای ما برای برنامه دیدم ما دانلود مجموع 204 میلیارد از آنها در سال 2019 و اینکه آخرین اطلاعات نشان می دهد که استفاده فزاینده در مستند.

اما بازاریابان به طور کامل استقبال از فرصت هایی که می توان در تلفن همراه و تبلیغات در برنامه? و چه چشم انداز برای کانال رفتن به جلو ؟ ما به صحبت کرد IAB تلفن همراه در برنامه راهبری گروه به افکار خود را.

چرا مهم است برای همیشه در نظر بگیرید در برنامه هنگامی که برنامه ریزی فعالیت ؟

“بزرگسالان امروز صرف به طور متوسط حدود 3 ساعت و 15 دقیقه روز بر روی تلفن همراه خود را. تلفن همراه بازی یک نقش بسیار مهم در زندگی ما – آنها مفید برای دنبال کردن دستور العمل های ما اجازه می دهد برای ارتباط با ما عزیزان ابتلا به اخبار مهم و نگه داشتن ما را سرگرم. تمام این فعالیت ها در دسترس هستند از طریق برنامه های با 90 ٪ از تمام موبایل زمان در سال گذشته صرف شده در برنامه. علاوه بر این تحقیقات از برنامه آنی نشان می دهد که هزینه های مصرف کننده در هر دو سیستم عامل iOS و Android apps در Q1 سال 2020 افزایش 15 درصد و 5 درصد معنی فرصت های بزرگ برای در برنامه بازاریابان برنامه ریزی کمپین های خود را در آب و هوای فعلی.”

کن Suh مدیر ارشد استراتژی افسر سرکش

“در برنامه های تبلیغاتی تبدیل شده است که سریع ترین رشد را در فرم از تبلیغات تلفن همراه در بازار است. دلیل این است که امروز مصرف کنندگان صرف اکثریت از وقت خود را در نرم افزار – نرم افزار حساب برای بیش از 90 ٪ از زمان اینترنت در گوشی های هوشمند است. برای هر تبلیغ به دنبال تعامل با مصرف کنندگان تلفن همراه در برنامه کلیدی است. علاوه بر این برنامه ارائه می دهد تبلیغ بالا تر تاثیر فرمت های که ارائه 100% سهم از صدای بیش از, وب سایت تلفن همراه. این فرمت تولید بیشتر viewability و آگاهی نام تجاری. که در آن مصرف کنندگان اغلب به سمت ردیابی پیمایش از طریق مرورگرهای تلفن همراه در-برنامه منحصر به فرد محیط را قادر می سازد که کاربر بالا نامزدی از طریق ویدئو و برداشت است که مناسب تحویل توقف امتیاز در تجربه کاربر.”

رافائل Rodier بین المللی رئیس درآمد افسر Ogury

“روشن است که حرکت از هر دو علامت های تجاری و مشتریان برای قرار دادن نرم افزار در مرکز دیجیتال خود را تجربه. برای مارک های برنامه های ارائه یک محیط که در آن آنها می توانید از تجربه و ابزار به مشتریان ارائه می دهند. برای مصرف کنندگان نرم افزار در حال حاضر تسلط بر زندگی دیجیتالی ما چه که با سفارش مواد غذایی یک تاکسی یا جریان آخرین ما سرگرمی است. که بدان معنی است که اگر شما با توجه به در برنامه به عنوان یک پلت فرم و محیط زیست خود را برای تبلیغات شما در معرض خطر سقوط از رقابت خود را.”

اندی چندلر مدیر کل UK & Ireland, تنظیم

“گوشی های تلفن همراه تبدیل شده اند به طور فزاینده مرکزی به نحوه ارتباط افراد, مصرف, و خود را سرگرم کنید. در سال 2020 در برنامه یکی از موثر ترین و هیجان انگیز راه برای برندها برای رسیدن به متنوع و درگیر مخاطبان آنها نشده اند ممکن است قادر به در جدید و هیجان انگیز در راه است. در Infinite این برندها که موفقیت بیشتر کسانی هستند که تکیه به سبک, جامعه و صحت پلت فرم – که آیا آن کار با سازندگان منحصر به فرد در محتوای اصلی یا داشتن جدید برچسب چالش است. برندها باید یک فرصت منحصر به فرد به شکل جدید ارتباط عاطفی و حمایت از مصرف کننده در برنامه.

آناستازیا Elizabeth Banks, عمودی, منجر, جهانی, کسب و کار راه حل های Infinite

است که وجود دارد عدم درک از مزایای برنامه بازاریابی در صنعت ؟ و اگر چنین است چرا ؟

“من هنوز هم شنیدن بسیاری از تصورات غلط در اطراف در برنامه بازاریابی به خصوص در اطراف ارائه تجارب است که آسان و شهودی برای مخاطبان است. در گذشته برنامه های تبلیغاتی خواهد تمرکز صرفا بر روی رانندگی نصب اما در حال حاضر با استفاده از تطبیق معماران و طراحان با لینک ادراک تبلیغ در حال رانندگی مشتریان به مکان های خاص در داخل خود برنامه – ایجاد گردیده مسیر به خرید. نوآوری در تبلیغات دیجیتال صنعت همواره بسیار سریع هنگامی که شما در حال غوطه ور در یک موضوع در همه زمان ها می توان آن را دشوار است به نگه دارید تا با بازار نوآوری است. این برنامه به خصوص اکوسیستم ثابت کرده است که چگونه شرکت های جدید که درک مزایای استفاده از تلفن همراه می تواند مختل موجود عمودی – از بازی ها برای سرمایه گذاری, برای خرده فروشی.”

اندی چندلر مدیر کل UK & Ireland, تنظیم

“برای مدت زمان طولانی ad tech صنعت متکی کوکی-تبلیغات مبتنی بر درک کاربران است. اما با گوگل تصمیم به متوقف کردن کوکی های شخص ثالث صنعت باید در پیدا کردن دیگر بیشتر قابل اعتماد راه برای کشف رفتارهای. این است که در برنامه می آید. وجود دارد عدم درک چگونه به قطعه با هم داده ها از نرم افزار استفاده می شود به وب سایت های مرور برای رسیدن به مخاطبان در برنامه. در عین حال با دسترسی به قابل اعتماد و رضایت کاربر داده ها ممکن است به درک کاربر تلفن همراه سفر برای رسیدن به این. نیز وجود دارد یک تصور غلط رایج است که در برنامه viewability را نمی توان اندازه گیری. اما با IAB باز اندازه گیری SDK, تبلیغ, هم اکنون می توانید از نرم افزار موجودی که قابل اندازه گیری برای viewability توسط شخص ثالث فروشندگان بیش از حد.” رافائل Rodier بین المللی رئیس درآمد افسر Ogury

“تعداد بازاریابی فرصت های موجود برای علامت های تجاری از طریق سیستم عامل مانند Infinite در حال تحول است نمایی و در یک سرعت سریع – ما به طور مستمر نوآوری ما پیشنهاد به ارائه بهترین و موثر ترین فرمت های آگهی برای شرکای تجاری. ما شاهد بیشتر مارک های تشخیص ارزش منحصر به فرد این را می آورد – به خصوص کمتر سنتی بازیکن و یا کسانی که اهداف بازاریابی هستند برای رسیدن به نسل جوان. در آن طول می کشد جسارت و خلاقیت را به طور کامل در آغوش, در برنامه های تبلیغاتی – اما ما در تیم به حمایت از برندها با موفقیت بر روی پلت فرم ما.”

آناستازیا Elizabeth Banks, عمودی, منجر, جهانی, کسب و کار راه حل های Infinite

“در روز قبل از تلفن همراه, استفاده از تلفن همراه ما بودند دیده می شود بیشتر به عنوان یک فرمت از ما کامپیوترهای رومیزی است. امروز, تلفن همراه باید درمان شود به عنوان یک نهاد مجزا و بازاریابان و تبلیغ کنندگان باید این را در نظر بگیرید در هنگام ایجاد تبلیغات برای هر دو رسانه. در تلفن همراه, صفحه نمایش کوچکتر هستند و ما به دنبال مصرف محتوا با سرعت بیشتری پس از تبلیغات نیاز به منعکس کننده این سریع ء فرمت. تبلیغ کنندگان نیز باید مزیت منحصر به فرد مبتنی بر محل هدف در تلفن همراه پس از تبلیغات می تواند متناسب در یک راه بیشتر معنی دار بر اساس یک منطقه خاص. بهره برداری از تلفن همراه منحصر به فرد مزایای بازاریابان و همچنین به عنوان توسعه دهندگان می تواند به ایجاد منحصر به فرد در نرم افزار خدمات و مبارزات برای تعامل با کاربران تلفن همراه به طور موثر است.”

کن Suh مدیر ارشد استراتژی افسر سرکش

چگونه است که جهانی coronavirus بحران نهفته نقش در برنامه بازاریابی همانطور که ما حرکت به صفحه اصلی مبتنی بر اقتصاد ؟ و چه چیزی شما فکر می کنم که تاثیر طولانی مدت از این خواهد بود ؟

“بسیاری از ما در حال حاضر صرف بسیاری از زمان ما در خانه ما شده است heartened برای دیدن بسیاری از مردم به نوبه خود به Infinite برای سرگرم بمانید و مطلع در این نامشخص و زمان به چالش کشیدن. به ناچار به این تغییر بزرگ در زندگی روزمره ما تاثیر خواهد گذاشت چگونه و چرا برندها تعامل با مصرف کنندگان بالقوه. این البته چیزی است که بر همه چیز و همه چیز را پس از انطباق است که اتفاق می افتد در همه جا. در طولانی مدت اثرات جهانی همه گیر هستند و هنوز بزرگ, ناشناخته, بنابراین در حال حاضر این مهم است به تمرکز بر روی داشتن یک زیرک و چالاک رویکرد است.”

آناستازیا Elizabeth Banks, عمودی, منجر, جهانی, کسب و کار راه حل های Infinite

“با توجه به های اخیر سرکش تحقیقات 47 درصد از مصرف کنندگان در بریتانیا صرف زمان بیشتری را بر روی تلفن های خود را از COVID-19 شیوع به عنوان مصرف کنندگان باقی می ماند در خانه و محل کار از راه دور. به عنوان ما استفاده از تلفن همراه را افزایش می دهد بنابراین آیا زمان ما صرف ارتباط با برندها در برنامه های تلفن همراه باز کردن فرصت های بزرگ برای بازاریابان برای ایجاد تبلیغات هدفمند برای اتصال بهتر با مصرف کنندگان است. از راه دور مشغول به کار است و در حال حاضر اثبات موثر و در صورت معرفی بیشتر به طور دائم این به طور خودکار تاثیر در برنامه است که ادامه خواهد داد به بازی نقش حیاتی در نگهداری نیازهای ما در هر زمان و در هر نقطه بر روی تقاضا است.”

کن Suh مدیر ارشد استراتژی افسر سرکش

“با اکثریت مردم در حال حاضر در خانه روشن است مردم به صرف زمان بیشتری را بر روی تلفن خود و در داخل نرم افزار. تنظیم داده ها نشان می دهد که نصب و جلسات در سراسر برخی از عمودی در حال افزایش به طور پیوسته به خصوص وقتی که می آید به کسب و کار مواد غذایی و نوشیدنی, بازی و نرم افزار – نشان می دهد که مصرف کنندگان مشتاق به تعامل با برنامه های جدید آنها ممکن است در نظر گرفته اند قبل از. کاربران جدید’ رفتار نیز بسیار در خط با مخاطبان موجود نشان می دهد که این روند خواهد بود stickier حتی پس از شرایط فعلی ما خودمان را پیدا کنید در تغییر کرده است. وضعیت کنونی نیز برجسته نرم افزاری است که برنامه های ارائه هر دو علامت های تجاری و مصرف کنندگان – پس از آن به احتمال زیاد خواهیم دید که شتاب بیشتر به یک برنامه متمرکز بر جهان است. به عنوان شرایط ادامه به تکامل ما امیدواریم که انعطاف پذیری برنامه اکوسیستم می تواند همچنان برای کمک به ایجاد تفاوت در زندگی مردم.”

اندی چندلر مدیر کل UK & Ireland, تنظیم

“استفاده از تلفن همراه و مصرف از برنامه های به شدت افزایش یافته است. از راه دور برنامه های کاری از جمله مایکروسافت در تیم دیده می شود رشد نمایی در کنار مجازی معاشرت برنامه های Houseparty و زوم) که رفت از 5% انگلستان مالکیت به 10% (01 May – 20 May). همراه با بیش از $23.4 میلیارد خرج شده توسط مصرف کنندگان در سراسر جهان در فروشگاه برنامه (Q1 2020) در برنامه تبدیل شده است بسیار مهم برای درک رفتار مصرف کننده در مستند. اما با اطمینان اقتصادی می آید, کاهش هزینه های, به معنی آگاهی نام تجاری در حال حاضر مهم تر از همیشه. که در آن کوکی مبتنی بر تبلیغات می تواند کمک به درایو کوتاه مدت فروش در برنامه با تمرکز بر نام تجاری و آگاهی برای طولانی مدت به دست آوردن امکان تبلیغ به جبهه از ذهن زمانی که هزینه های مصرف کننده باز می گرداند.”

رافائل Rodier بین المللی رئیس درآمد افسر Ogury

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de