چگونه Coca-Cola فرود آمد مارتین اسکورسیزی و یونس هیل برای آن نقطه سوپر جام

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

کوکا کولا در حال رفتن هالیوود خود را برای سوپر باول نقطه توقیف مشهور مارتین اسکورسیزی کارگردان و بازیگر/کارگردان Jonah Hill برای راه اندازی Coca-Cola انرژی در یک راه بزرگ است.

60-نقطه دوم, ‘نشان’ ویژگی های اسکورسیزی و تپه – با ظاهر cameo از جایزه گرمی نامزد دریافت جایزه هنرمند هیپ هاپ YBN Cordae – پیام کوتاه عقب و جلو به منظور دیدار با یکدیگر در یک مهمانی.

در آن اسکورسیزی دیده می شود در یک حزب صحنه و لباس به دنبال از دست رفته در میان جمعیت گرفتم. قطع به تپه lounging در کوچ که می شود یک متن درخواست اگر او را در حال آمدن است. او به نظر می رسد خسته شده اید و نمی خواهید به آن بروید. اسکورسیزی منتظر به عنوان او می بیند نقطه از یک انتظار متن که هرگز به نظر می رسد. سپس آن را تبدیل به یک داستان خبری به عنوان نقطه ظاهر می شود در همه جا. یک خبرنگار عجایب “است Jonah Hill رفتن به پوسته پوسته شدن بر روی مارتین اسکورسیزی? جهان می خواهد به دانستن است.”

چیز کمی سورئال پس از آن به عنوان سه چشم قورباغه و YBN Cordae همه تعجب می کنم که آنچه هیل خواهد شد متن. تپه می رود و سپس به یک فروشگاه و یک کاغذ برداشته Coca-Cola انرژی است. پس از نوشیدن آن او احساس می کند به اندازه کافی انرژی و نشان می دهد تا در زمان برای یک آغوش بزرگ توسط اسکورسیزی.

“هر کس می تواند خود را در کفش های خود را که در آن یکی از دوستان این است که از جایی و یکی دیگر متعهد به جایی است اما در خانه و خسته و تنها نشسته بر روی نیمکت و نه فقط واقعا به آن” جف Cottrill معاون ارشد رئيس جمهور از بازاریابی استراتژیک, Coca-Cola, شمال امریکا گفت: این درام در مورد ایده پشت این نقطه.

چگونه کک کردم آن ستاره

در حالی که تپه و اسکورسیزی ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب جفت Cottrill می گوید: آنها در واقع دوستان در زندگی واقعی است.

“همانطور که ما شروع به فکر کردن در مورد مصاحبه ما بلافاصله – هر دو مشتری و سازمان (Wieden+Kennedy پرتلند) – فکر می کردم که یونس هیل بود فرد مناسب برای بازیگران در این نقطه است. درست است که او است و او به طور کلی وضع و این واقعیت که او یک نوع مدرن از رنسانس مردی که کارگردانی و ساخت فیلم و بازیگری او فقط جالب شخصیت.

“ما اساسا گفت:” ما نیاز به یک فرد برای این نقطه آیا شما یک دوست شما را نشان می دهد؟’ تیم او آمد و گفت: “آره او می خواهد به انجام آن با دوستان خود.’ ما گفت: “خوب چه کسی است؟’ گفتند: دوستان خود را مارتین اسکورسیزی.’ ما در هر یک از دیگر در سراسر جدول و لبخند زد و گفت: “خب, ما می تواند کار با آن است.’ پس از آن صحبت کردیم با مارتین اسکورسیزی و تیم آنها در حق دور” Cottrill گفت.

این مجموعه تا به حال حتی بیشتر از قدرت ستاره با مدیر بازرگانی اولف یوهانسون و مدیر عکاسی (DP) Andrzej Sekula که شات Pulp Fiction اما Cottrill گفت: این تیم مشغول به کار یکپارچه با هم است.

“ما تا به حال همه بازیگران در مجموعه. و من می گویم که هر دو مارتی و یونس کامل شد کلاس عمل می کند. آقای اسکورسیزی با تعامل همه در مجموعه. در واقع او نشان اضافی در طول یک استراحت او با اشاره به نفوذ و گفت: “این مرد شات داستان عامهپسند نیست که سرد است؟’ او برگرفته است. او هیجان زده بود و با بهره گیری از لحظه…این یک مقدار زیادی از سرگرم کننده برای کار کردن با او,” او گفت:.

انگیزه

Jaideep Kibe معاون رئیس جمهور از کوکا کولا و آمریکای شمالی گفت: مفهوم پشت این نقطه و انگیزه برای هر کوکا کولا محصول آزادی آغاز می شود با یک انسان با بصیرت است. “در این مورد وجود دارد بی انتها حقیقت است که وجود دارد بسیار زیادی برای انجام بسیاری از مکان برای رفتن دوستان به دیدار خانواده به اویختن با, اما شما سوال که آیا شما از این انرژی است. هنگامی که شما فکر می کنم که انسان بینش و فکر می کنم در مورد نوآوری Coca-Cola انرژی است که بسیار ساده وعده در قلب آن – انرژی شما می خواهید و شما طعم عشق – آنچه در این ارتباط می کند این است که ایجاد یک فضا برای ما و این فضایی است که به نام ‘نشان’.

“ما در حال نشان دادن تا در سوپر باول در بزرگترین مرحله به انرژی ما مصرف کنندگان است. اما ما نیز در حال رفتن به نشان می دهد تا در زمان های مختلف از طریق کل سال به عنوان مردم خود را برای اولین بار طعم نوشابه انرژی” گفت: Kibe.

‘نشان می دهد تا دوشنبه’

در حالی که سوپر باول است Coca-Cola, انرژی, بزرگ, ویترین با نام تجاری برنامه های حتی بزرگتر که روز دوشنبه پس از این بازی است که یک روز زمانی که بسیاری از مردم در تماس بیمار و یا در نهایت تا حدودی بی فایده در محل کار به دلیل ‘Super Bowl تب’.

“ما در حال ایجاد ‘نشان می دهد تا دوشنبه’ و ما را در مکان هایی مانند Grand Central Station کمک به مسافران هستند که نوع کشیدن کمی انرژی اضافی برای دریافت خود را به کار” گفت: Cottrill.

“ما همچنین در حال کار با آمازون و گنج کامیون برنامه. بنابراین ما در حال رفتن به انجام این کار بزرگ نمونه در 29 بازارهای عمده در سراسر کشور. مشتریان همچنین می توانید به منظور کوکا کولا انرژی از طریق الکسا گفت: “الکسا, سفارش, کک, انرژی, ما قصد داریم به ادامه این ایده تقویت ‘نشان’.”

Cottrill اضافه شده است که این کمپین را لمس کنید تمام رسانه ها از جمله اجتماعی و ویدئویی دیجیتال تلویزیون و خارج از خانه.

“‘نشان می دهد تا دوشنبه’ خواهد بود یکی از بزرگترین نمونه روز در تاریخ از نام تجاری ما است. ما در نیروی کامل, کمک به مردم نشان می دهد تا به هر جا که آنها در حال رفتن آیا آنها رفتن به محل کار یا نه” او به این نتیجه رسیدند.

دنبال درام جاری سوپر باول پوشش در اینجا.

اضافه شده در 31 ژانویه 2020

کلی امتیاز

4/5
رای

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>