چگونه COVID-19 نهفته است و نتایج جستجوی چگونه به منظور توسعه یک طرح عمل برای رشد

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

COVID-19 تأثیر است بهداشت عمومی و همچنین اقتصاد در مقیاس جهانی است. چنین اتفاقاتی همیشه تاثیر جستجو رفتارها و الگوهای. در زمان بحران ما دیده می شود کاربران به نوبه خود به جستجوی آنلاین برای اخبار فوری و راه حل ها و با افزایش کار از خانه وجود داشته است بیشتر کاربران آنلاین جستجو برای ساعت بیشتر از روز است.

با نگاه کردن به داده ها در سراسر Google, Microsoft و Facebook ما می توانیم با دقت اشاره کردن پنج صنایع شده اند که ضربه سخت ترین و همچنین پنج که شاهد افزایش حجم.

پنج بخش با بزرگترین آبشار

سفر – این تعجب آور نیست که دولت دولت مردم باید اجتناب از سفر غیر ضروری و کمتر مصرف کنندگان به دنبال کتاب هر نوع سفر است. جستجو برای موضوعاتی مانند لغو پرواز بسیار بالا هر چند و تبلیغات مرتبط با این موضوعات تسلط صفحه. Facebook تخمین می زند که آن را به بخش سفر طولانی ترین زمان برای بهبود یافتن از بحران با بهترین راهنمایی که به ترویج کرایه ارزان تر و آسان لغو و تنظیمات برای آینده سفر می کند.

کافه ها و رستوران ها – در انگلستان ناهار خوردن در رستوران ها و کافه ها بسته برای آینده قابل پیش بینی و دوره روشن است به جستجوهای مبتنی بر غذای آماده و تحویل مواد غذایی. رستوران ها که تا به حال هیچ حضور آنلاین و یا مسیر خود را برای ارائه به بازار هستند و به سرعت به دنبال راه حل ها و همکاری با ارائه دهندگان مانند فقط خوردن و یا بارگذاری می خورد.

خودرو – Facebook پیش بینی های این بخش را نمی خواهد بهبود تا پایان سال با توجه به موجودی است که در حال حاضر در بازار است که به فروش می رسد به عنوان به خوبی به عنوان زنجیره تامین مسائل جدید می سازد. حجم جستجو برای نمایندگی های خودرو به طور چشمگیری کاهش یافته است به عنوان مصرف کنندگان از اولویت های تغییر هستند و کاربران تنها خروج از خانه برای کار کلیدی و یا برای دریافت ملزومات است.

رویدادهای زنده / کنفرانس – امنیت عمومی و محدودیت در اندازه گروه دیده سالن لغو نشان می دهد و حجم جستجو برای سرگرمی زندگی می کنند به شدت کاهش یافته است. همایش بزرگ یا لغو آنها به تعویق افتاد حوادث و یا در حال تلاش برای میزبانی یک رویداد مجازی به جای. برای مثال مایکروسافت تبدیل شده سالانه خود را بالا بردن رویداد در سیاتل به یک رویداد آنلاین در دسترس برای همه کاربران در سراسر جهان است.

صنعتی و تولیدی – به عنوان تولید کاهش می یابد و ما شاهد مبارزات برای تولید و کالاهای صنعتی بودن نهفته است. وجود افت زیادی در ترافیک جستجو در قوانین و مقررات مربوط به ساخت و تولید, هر چند این بخش به سرعت می تواند گزاف گویی زمانی که این بیماری تحت کنترل است.

پنج بخش با بزرگترین دستاوردهای

بهداشت و پزشکی – جستجو برای مشاوره در حمایت خانواده و مراحل کلیدی را در حال افزایش است. مصرف کنندگان با استفاده از جستجو و بیشتر و بیشتر برای پیدا کردن حیاتی دارو. بسیاری از تبلیغ کنندگان شاهد افزایش سهولت در فروش محصولات به صورت آنلاین با تبدیل نرخ به طور قابل توجهی بالاتر از حد معمول است.

موسسات خیریه – تبلیغات گوگل پشتیبانی از تعدادی از گوگل کمک مالی برنامه اجازه می دهد تا سازمان های غیر انتفاعی برای تبلیغ به صورت رایگان و جستجو ترافیک افزایش یافته است به طور پیوسته برای موسسات خیریه بیش از چند هفته گذشته.

سرمایه گذاری – مصرف کنندگان در جستجوی کمک و مشاوره در این زمان ما نیز دیده می شود هزینه هر کلیک می گیرند.

رسانه – ما مصرف بیشتر و بیشتر سرگرمی در خانه و به جستجوی قوانین و مقررات مربوط به تقاضا در رسانه ها در صفحه اصلی به طور قابل توجهی ،

مواد غذایی – جای تعجب نیست شاهد یک افزایش کاربران که مایل به فروشگاه آنلاین و زمانی که سوپر مارکت ها در تلاش برای ارائه تحویل اسلات آنها در جستجو برای ضرورت از سایت های مانند آمازون و یا کوچکتر خرده فروشان که حضور آنلاین و تحویل سرویس.

ارتباطات کلیدی است

ما می دانیم که در زمان بحران مصرف کنندگان به دنبال مثبت تعامل با برندها و قدردانی به طور منظم به روز رسانی. در اخیر جهانی نشست, Facebook توصیه می شود که برندها باید:

  • معتبر
  • حفظ و فعال و مکرر ارتباط با مشتریان
  • مجموعه انتظارات واقع بینانه
  • قطار تیم خدمات مشتری
  • به طور مداوم نظارت و عمل بر بازخورد مشتری

فشار & SGFE رویداد مجازی

اگر فرصت ها برای کسب و کار شما در حال رفتن به کاهش بیش از چند ماه آینده پس از آن در حال حاضر زمان برای استراتژی و آماده برای بازیابی ضرر و زیان است. تاریخ نشان می دهد که شما می توانید حفاری راه خود را از یک سوراخ در آن طول می کشد زمان برای تدوین, انتشار و اعمال استراتژی های جدید طوری برنامه ریزی و سرمایه گذاری نیاز به شروع به در حالی که شما هنوز هم در واکنش به این بحران است.

همچنین ممکن است راه های هوشمند خود را برای انطباق با کسب و کار است که اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد آگاهی نام تجاری و وفاداری در طول این زمان و در ادامه به کسب درآمد.

فشار در حال گوگل برتر شریک Facebook ترجیح شریک و مایکروسافت نخبگان شریک و دسترسی به داده ها و تجزیه و تحلیل از کلید دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات است که می تواند کمک به شما را از اقدامات کلیدی مورد نیاز در محیط فعلی است.

ما تیمی با رشد استراتژیک برای شرکت به ارائه یک سری از سه webinar ها به کمک و حمایت از کسب و کار کلید. SGFE یک گروه از کسب و کار با تجربه مربیان که دارای سوابق ثابت در ساختمان و رشد کسب و کار در سراسر جهان.

ثبت نام برای ما رایگان اولین رویداد مجازی اینجا را در روز پنج شنبه مارس 2nd, در 2PM GMT. این جلسه را پوشش می دهد مباحث زیر است:

  • چرا که رکود بازار می تواند پیش بینی شده است و آنچه تاریخ به ما می گوید با اشاره به چرخه اقتصادی
  • بینش از Google و Facebook و مایکروسافت در روند عملی بینش و استراتژی
  • پژوهش و برنامه ریزی شما نیاز به انجام در حال حاضر

ما خواهد شد و سپس دو پيگيری آموزشی در روز پنج شنبه 9 آوریل و پنج شنبه مارس 16. ثبت نام اطلاعات را به دنبال خواهد داشت و این جلسات را پوشش میدهد:

  • سه اقدامات را در حال حاضر به آماده شود و بهتر از بازار
  • که کپی آگهی روند دو برابر کلیک کنید از طریق نرخ و کاهش هزینه در هر کسب
  • زمانی که بازار را تنظیم مجدد و چگونه برای آینده خود برنامه های بازاریابی

ما می دانیم که وجود دارد مقدار زیادی از آموزشی ارائه شده در این لحظه اما ما منحصر به فرد قرار دهد بینش با توجه به روابط ما با بازیکنان کلیدی در بازار دیجیتال.

ما با اجرای بیش از ده حوادث در گوگل در هر سال تا بدانید که چگونه به ارائه استراتژی ساده برای کسب و کار است که آنها را دریافت حداکثر سود در جهان واقعی است.

ما ثبت خواهد شد وبینار و تمام کسانی که ثبت نام دریافت لینک به ضبط در مدت کوتاهی پس از این رویداد زندگی می کنند.

Nemash Patel, مدیر بازاریابی در فشار است.

// در این مقاله برجسته

فشار گروه

برنده جایزه PPC تبلیغات گوگل (AdWords) آژانس لندن: ما را به هر تعداد کلیک – رشد کسب و کار شما با ما تبلیغات گوگل (AdWords) مدیریت سازمان است. تماس برای حسابرسی شرکت

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>