از زمان همه گیر است و یک D-Day برای بازاریابی:
این است که آن را در مورد یک “بیماری” اما در مورد یک عصر جدید از “اختلال” خواهد کرد که سرعت بخشیدن به تغییر است که در حال حاضر شروع به در هدف از مارک های: ساخت آنها کمتر در مورد شما (
مصرف کننده) و بیشتر در مورد ما (جامعه).

که مرکز پایان نامه مطرح شده توسط بسیار مورد توجه مصرف کننده محقق و نگر J. Walker Smith در طول یک ویژه وبینار میزبانی
تبلیغات بنیاد تحقیقات دوشنبه بررسی چگونه برندها می تواند بهترین پاسخ به بحران است.

“تا آنجا که مردم در مورد سلامت خود نگران” اسمیت گفت: تحقیقات نشان می دهد آنها در حال تبدیل شدن
بیشتر نگران روز به روز “اختلالات” به ویژه نزدیک و دراز مدت تاثیر آن در اقتصاد و امور مالی شخصی خود را.

“این اثر بزرگتر از این بیماری همه گیر است
اختلال در روز به روز زندگی” گفت: اسمیت رئیس دانش افسر Kantar مشاوره ارائه تحقیقات نشان می دهد 70 درصد از آمریکایی ها در حال تجربه چنین اختلال و ساخت مورد آن
در واقع بیشتر تاثیر عمیقی از نگرانی های خود را در مورد بهداشت شخصی خود را.

تبلیغات

تبلیغات

به دنبال بحران به عنوان اساسی اختلال در راه مصرف کنندگان و جامعه فکر می کنم یک راه بهتر از
درک چگونه آن را تحت تاثیر نام تجاری بازاریابی بلند مدت به خصوص که در آن آن را به انتظارات مصرف کننده بعدی گفت و اشاره کرد که هدف از بازاریابی نام تجاری در حال حاضر شروع به تغییر
نسبت به آنچه اسمیت در توصیف آن به عنوان موج سوم.

موج اول که آشکار پس از جنگ جهانی دوم بود که در مورد “محصول” وقتی همه یک نام تجاری تا به حال انجام بود را مصرف کنندگان آگاه باشید که آن وجود داشته و
چه ویژگی های آن بودند.

موج دوم اسمیت گفت: آشکار در “من دهه” زمانی که نام تجاری خود را تغییر هدف به حال در مورد مصرف کنندگان فردی و چه محصول و یا خدمات
می تواند به بهبود افراد زندگی می کند.

موج سوم که در حال حاضر شروع به آشکار و که اسمیت گفت: خواهد بود شتاب همه گیر است که تغییر تمرکز از نام تجاری هدف بودن
اطلاعات بیشتر در مورد جامعه بزرگ.

و اشاره کرد که آمریکایی ها در حال حاضر با تجربه سه اصلی “اختلالات” به جامعه پس از آغاز قرن 21 — 9/11 حملات تروریستی سال 2008
بحران مالی و در حال حاضر COVID-19 بیماری همه گیر — اسمیت گفت: مصرف کنندگان در حال حاضر شروع شتاب این تغییر.

وی به تحقیقات انجام شده توسط Edelman اعتماد فشارسنج در سال 2017 و
به روز شده توسط Kantar در سال 2019 نشان از یک افزایش مشخص در درصدی از مصرف کنندگان است که انتظار می رود برندها به جامعه را بهتر — پریدن از حدود نیمی از مصرف کنندگان به دو سوم قبل از زمان
بحران (نگاه کنید به اطلاعات بالا).

“مردم خواستار آن است که برندهای ارائه نه تنها خود بهتر از اما بهتر جامعه و همچنین” اسمیت گفت: با استناد به یک مطالعه جهانی منتشر شده توسط کنفرانس هیئت مدیره
در ماه فوریه که “دولت ها زندگی نمی کند تا به کسانی که انتظارات” و که مصرف کنندگان به دنبال علامت های تجاری در بخش خصوصی به “خالی را پر کنید.”

در واقع انواع تحقیقات
منتشر شده در هفته های اخیر نشان داده است که با نام تجاری بازاریابان در واقع انجام یک کار بهتر از بسیاری دیگر از نهادها به خصوص دولت ها و اخبار رسانه ها در پرداختن به مسائل و نشست
جامعه نیاز دارد.

اسمیت ذکر تعدادی از نمونه های اخیر از مصرف کنندگان و برندها شتاب این تغییر از جمله تغییر آب و هوا آگاهی مدافع بزرگ Thunberg نایک را Colin
Kaepernick کمپین و شاید بیشتر از همه تعجب آور یکی از استیک-اومم مبارزه با گسترش دروغ در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

در هفته های اخیر بخار-اومم تبدیل شده و بیش از آن
خوراک توییتر برای اطلاع رسانی کمپین برای ارائه دقیق اطلاعات سلامت را به پیروان خود و همچنین به کم ارزش کردن اطلاعات غلط در حال گسترش در رسانه های اجتماعی.

“با ارائه واقعی
اطلاعات دقیق با همه چیز مرتبط به کروناویروس و به طور فعال در مبارزات علیه دروغ” اسمیت گفت استیک-ام نمونه ای از این نوع نقش برندها نیاز را به منظور
یک جامعه هدف است.

“این نوع از نقشی که مصرف کنندگان انتظار می رود,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im