چگونه CTV است از شیر گرفتن تبلیغ کردن دیواره باغ کوکی ها بیش از حد

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

وجود دارد برخی از شاخص های مهم افشا به عنوان بخشی از تجارت میز درآمد تماس اواخر هفته گذشته است که نشان می دهد برخی از قوی روند مثبت برای برنامه ریزی بازار در
2020-و فراتر از آن. و که من فقط به این معنی نیست که داد و ستد عمومی DSP قوی نتایج آن چشمگیر بود اما جایی که آنها در حال آمدن از.

دو تا از مهم ترین
و گفتن آنهایی که برای من در حال رشد تلویزیون متصل (CTV) و در پیوند با مفاهیم اطلاعات با هدف برنامه ریزی خرید در یک “post-کوکی” جهان است.

اجازه
من شروع با نقطه دوم به دلیل آن TTD ادعای است که تبلیغ کنندگان در حال حرکت به شدت به برنامه ریزی CTV به طوری که آنها می توانید شکستن “دیواره باغ” قفل بر روی داده ها
هدف قرار دادن.

“تبلیغ مشاهده CTV به عنوان یک راه برای شکستن وابستگی خود را به دیواره باغ” TTD مدیر عامل جف سبز گفت: در طول درآمد تماس با وال استریت تحلیلگران. این
موردی برای که او گفت این بود که همان محدودیت های بیش از اول داده است که دیواره باغ مانند, Google, Facebook, و غیره. شده اند اعمال نفوذ به عنوان عملا به میان برای تبلیغ و
مصرف کنندگان اساسا وجود ندارد در CTV و واقعی بازی است که فقط بدانند بهترین راه برای اهرم تبلیغ کننده اطلاعات در مورد مشتریان خود را به طور موثر و
کارآمد هدف آنها است.

تبلیغات

تبلیغات

مورد سبز باعث می شود که CTV است که به تبلیغ کنندگان اعتماد به نفس خود را از دیواره باغ’ اول داده ها در صفحه نمایش و
اجتماعی.

و این واقعیت است که CTV است که بسیاری تصور می شود حتی بیشتر از “حق بیمه” موجودی از صفحه نمایش است که فقط شکر و تخم مرغ در کیک.

سبز نیز مورد
که فرسایش از کوکی های شخص ثالث است که به دور از تهدید وجودی برای داده های دیجیتال-هدف قرار دادن که بسیاری از آن ساخته شده باشد به خصوص گوگل اعلام اخیر.

برای یک چیز سبز گفت: آن را حتی 100% روشن و در عین حال که گوگل با کروم چه اپل را با Safari: حذف کوکی های شخص ثالث به طور کامل. خود را بر پایه اینتل او گفت:
آن را بیشتر احتمال دارد که گوگل به شکل یک راه بهتر برای “نخ سوزن بین حریم خصوصی و ارتباط” است و نتیجه نهایی در واقع ممکن است خالص مثبت برای مصرف کنندگان
و تبلیغ.

در نهایت رنگ سبز ساخته شده نسبتا مورد فوتی و فوری است که TTD را خوب انجام دهد حتی اگر گوگل افسردگی کوکی ها آشکار اشاره کرد که در تازه ترین محله های TTD را
صفری بر اساس آگهی خرید در حال رشد سریع تر از کروم است, کسب و کار, با وجود-و احتمالا حتی به دلیل — محو از کوکی های شخص ثالث.

از نظر CTV,
سبز ساخته شده و بازیگران که در سال 2020 خواهد بود یک نقطه اوج برای برنامه ریزی رسانه ها-خرید در CTV و که این امر نشان دهنده یک تغییر اساسی به صورت خطی تلویزیون بیش از حد.

آن را فقط به
اخیر مسیر گفت و اشاره کرد که TTD را CTV کسب و کار رشد عظیم 137 درصد در سال گذشته اما برخی تحولات اساسی را که CTV حتی بیشتر موثر رسانه از خطی تلویزیون.

به طور خاص او اشاره شده جدید “هدر مناقصه-مانند” محصول معرفی شده توسط Comcast را ازادی حرکت و جنبش را بدست آورد که به طور موثر به برنامه ریزی تبلیغ دسترسی به
کل CTV زنجیره تامین به طور همزمان. او گفت که تغییر صنعت تلویزیون از تاریخی خود را از اتکا به یک “آبشار” رویکرد که حک شده بیشترین حق بیمه آگهی موجودی برای
فروش مستقیم و حول آن باقی مانده موجودی به برنامهای جانبی.

“خریداران را وادار به در نظر گرفتن تمام عرضه در یک بار” سبز گفت: از جدید ازادی حرکت و جنبش و تکنولوژی
طرح آن را به افزایش هر دو تقاضا و CPMs برای برنامهای تلویزیون خرید.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>