چگونه فرهنگ محافظت از سازمان در زمان بحران

هیچ کس آماده شد برای این بحران است. ما احتمالا نمی تواند آن را دیده اند و در Rapp, درست مثل هر جای دیگر ما تا به حال هیچ چاره ای اما برای انطباق و ارزیابی مجدد ما پاسخ به چالش های در حال تکامل به صورت روزانه.

تلاش برای حفظ ما BAU, مشتری, خدمات, خلاق, خروجی است که به وضوح بسیار مهم است اما هر رهبر به شما بگویم که در حال حاضر مردم ما و تندرستی خود را باقی می ماند ما شماره یک اولویت است. حفظ مردم ما سطح انرژی و تفکر نوآورانه و بهره وری و البته تندرستی خود را نیروی حیاتی هر سازمان است.

همه ما تا به حال برای رسیدن به این نوسانات و در نقش خود به عنوان مدیر ارشد اجرایی من تا به حال برای دریافت راحت با دانستن تمام پاسخ, اما آنچه که من آموخته اند که بیش از شش هفته است که فرهنگ در کسب و کار شده است حیاتی برای نگه داشتن آن را تیک تاک.

تطبیق به افراد

به عنوان یک آژانس ما قهرمان فردیت و این تمرکز قطعا کمک به کسب و کار همچنان به کار در سرعت و با موفقیت. ما را تشویق تیم ما به احترام به ریشه های خود و نیازهای شخصی خود را. اما در زمان بحران نیاز به تشخیص نیازهای فردی است مهم تر از همیشه. برخی از خواهد بود پر رونق در انزوا و کار از خانه دیگر پیدا می شود همان چهار دیوار بیشتر از یک مبارزه است.

برای من همدلی کلید هوازدگی این طوفان در کنار پرورش فردیت – درخواست زمان برای دریافت به دانستن شخصیت های مختلف که کسب و کار ما و اعتماد در مردم قوت در حالی که پذیرش همه ما آسیب پذیری. که راه ما بهترین ها را از آنها در حالی که به آنها ابزار به بهترین شرایط خود و محیط.

خود را به حداکثر رساندن جامعه

در این تجربه مشترک ما حس جامعه را گرفته در اهمیت – خیابان واتساپ گروه اطمینان قدیمی و آسیب پذیر احساس می کنم جدا شده و در روز پنج شنبه شب هنگامی که ما کف زدن برای مراقبین ما زمان را برای ارتباط با همسایگان.

این همان ضربه است و همچنین احساس بودن در کسب و کار. به عنوان کارکنان احساس فشار از عدم قطعیت در کار ما نیاز به ایجاد انگیزه تیم ما برای ساخت یک حس قوی از جامعه و حمایت از یکدیگر است. این Edelman اعتماد فشارسنج را Covid-19 گزارش نشان داد که 90 درصد از مصرف کنندگان می خواهید برای دیدن مارک های حفاظت از کارکنان خود را در همه هزینه و این فقط مربوط به آژانس مارک.

همین دلیل است که بسیاری از ما پذیرفته عید پاک چالش به مجسمه از باد صبا و برنج Krispies. آن را نیز ما به دلیل “فضای داخلی و فتنه” چالش برای شناسایی هر یک از دیگران’ دفاتر خانه. و دلیل ما هنوز جشن تولد بد کوتاهی مو و باغ گل و همچنین به عنوان آنلاین یوگا Sanctus سلامت روان مربیگری و تیم به طور منظم چک-ins.

نگه داشتن این حرکت نیاز به یک تلاش جامعه در حال حاضر, اما خوشبختانه ما در حال حاضر در زمینه گذاشته شد. فرهنگ را نمی توان مهندسی, آن را نمی توان اختراع در عجله بسر می رسانید و آن را به طرزی جادویی قراردادن خود را به این سازمان فقط به خاطر شما ناخوانا برخی از “ارزش” بر روی دیوار و یا قرار داده و آنها را در همه کارکنان ایمیل.

فرهنگ می آید از رهبران مدل سازی رفتارهای ما امیدواریم که برای دیدن در سراسر سازمان که به معنی حمایت از ایده های نوآورانه و افراد شجاع که آنها را به نور قرار دادن مردم بدون توجه به آنچه, و هرگز ترس به خودمان.

ما همیشه تشویق همکاران و مشتریان و مشتریان به صدا و در حال حاضر بیش از همیشه ما باید فضا به آنها را بشنود که آیا آنها فریاد با صدای بلند و یا زمزمه آرام. بین ما, ما در حال انجام بهترین های ما برای تقویت معتبر امیدواریم که ما را نگه می دارد همه رفتن – اما این فقط رفتن به محل کار اگر ما در حال آماده به ترکیب آن با صداقت کامل.

کریس Freeland, chief executive officer, Rapp

// در این مقاله برجسته

RAPP

RAPP جهانی, داده محور, خلاق جامعه است که می سازد مستقیم و معنی دار و با ارزش روابط بین مارک ها و مردم است. در RAPP با ما بی نظیر عمق تخصص در اول د…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de