چگونه داده ها به مردم و جنبش ها در زمان بحران کمک می کند

در حالی که ما با یک همه گیر جهانی کشتی می گیریم، یک جنبش عدالت اجتماعی بین المللی که مدت ها به سر رسیده است، و آنچه در حال شکل گیری است تا یک رکود بالقوه خرد کننده باشد– نه به ذکر آب و هوای موجود و
چالش های اجتماعی و اقتصادی که ما از قبل با آن مواجه بودیم — ما بیش از هر زمان دیگری به داستان و بازاریابی نیاز داریم.

ما به آنها نیاز داریم که ما را به روش های جدیدی که عادلانه و عادلانه هستند به هم متصل کنند و به همه ما کمک کنند تا مسیرمان را پیدا کنیم
جلو.

پس از کجا شروع کنیم؟ ما از استعدادها و ابزارهای خود برای تمرین اصولی که برای فرهنگ مردم محور ما پایه ای است استفاده می کنیم. و این بدان معناست که ما باید اخلاقی، فراگیر باشیم،
پاسخگو، امن، و امن در تمام شیوه های بازاریابی ما — از پیام های ما گرفته تا استفاده از داده های ما تا تکنولوژی ما.

مردم محور اصل شماره 1 : داده ها در مورد
مردم و باید مسئولانه رفتار شود

ما باید اطمینان حاصل شود که ما در حال احترام به ترجیحات مردم، ذخیره سازی و تامین امنیت داده ها با آخرین فن آوری ها و بهترین شیوه ها در
مکان، و با استفاده از داده ها برای بهتر کردن زندگی مردم، نه به سادگی به فشار پیام های بیشتر. ما بايد زندگي مردم رو افزايش بديم نه اينکه اونا رو پيچيده تر کنيم

تبلیغات

تبلیغات

داده ها یک جزء کلیدی در آدرس دهی است بنابراین
بسیاری از بزرگترین مسائل جهان است.

به عنوان مثال، در طول بحران COVID-19، ما دیده ایم که داده ها برای همیشه مورد استفاده قرار می گیرند — از ردیابی تماس گرفته تا شناسایی و رسیدن به طور بالقوه آسیب پذیر
مخاطبان با اطلاعات در مورد منابع موجود و چگونگی محدود کردن انتقال بیماری. ما دیده ایم که چگونه داده ها یک عامل تغییر بحرانی و مثبت در زمان همه گیر جهانی است.

در حال حاضر زمان برای همه مارک ها را به این لحظه منحصر به فرد به فکر می کنم در مورد چگونه آنها می توانند داده های موجود به آنها استفاده کنید نه تنها رسیدن به مخاطبان متنوع تر و فراگیر تر، بلکه به خیاط خود را
پیام هایی برای احترام و خلاقانه طنین انداز شدن با مردم و ارائه ارزش و ارتباطات واقعی.

اکنون زمان استفاده از داده ها و فناوری است تا نه تنها به زندگی مختلف اذعان کنیم
تجربه ها، اما گوش دادن و پاسخ دادن با قلب و معنا. و ما به سادگی در مورد مشکل قدیمی فروش صحبت نمی کنیم، بلکه واقعا اتصال و ایجاد یک تجربه مشترک انسانی بر اساس
مقادیر مشترک.

به عنوان مثال یک ارائه دهنده خواربار نقش عظیمی در تغذیه و اتصال یک جامعه دارد. آنها این فرصت را دارند که از داده های وفاداری خود برای شناسایی آن دسته از مشتریانی که هستند استفاده کنند
سالمندان و بنابراین، در COVID-19 گروه پرخطر، و ارائه آنها را در ساعات خرید صبح زود است که کمتر شلوغ و یا آنها را به یاد گزینه های محدود خود را انتخاب کنید.

مردم محور اصل شماره 2: با استفاده از داده های مردم اخلاقی باشید و کسانی را که نیستند صدا کنید

در این عصر تغییر، برندها شروع به تشخیص می کنند که بازاریابی دارد
تا هوشيار بشه . این کار با قصد آغاز می شود.

اما چگونه نیت خود را به اعمال تبدیل کنیم؟

ما قدرت داده ها و تکنولوژی را مهار می کنیم تا به مردم و حرکات در آن کمک کنیم
زمان بحران با استفاده دقیق، متفکرانه، و عمدی از داده ها، علم داده ها، و فن آوری.

هم سیاست و هم عمل است. همدلانه است و جسورانه است. این بیشتر از
کار درستيه که بايد بکنيم، اين کاريه که بايد بکنيم. براي خوبي همه ما .

بخشی از بازاریابی آگاهانه در مورد رسیدن به مردم در راه آنها را محترمانه، با ارزش، و عادلانه است.

در
زمان بحران ها، حتی مهم تر از آن است که ما از داده ها برای همیشه استفاده کنیم — برای کمک به پیدا کردن راه حل هایی برای آسیب پذیرترین ها در میان ما، چه در طول یک بحران سلامت جهانی، چه یک فاجعه طبیعی، و چه
بی عدالتی اجتماعی.

ساخت راه حل های قابل اعتماد با مردم محور بودن آغاز می شود و با تعهد و فرایند اختصاص داده شده به انجام کار درست حمایت می شود. مردم می خواهند از تکنولوژی استفاده کنند و
همه از راحتی ها و مزایای آن، اما آنها همچنین می خواهند به مارک های آنها را انتخاب کنید به استفاده از اعتماد.

مردم می خواهند بدانند که مارک هایی که با آنها تعامل دارند از داده های خود برای ایجاد استفاده می کنند
منافع و ارزش برای آنها. آنها انتظار نیت خوب و تعهد صادقانه برای انجام کار درست را دارند. و با توجه به اینکه بازاریاداران هم مردم هستند، این چیزی است که همه ما انتظار داریم و می خواهیم.

رستوران
به عنوان مثال، رسانه های اجتماعی راه بسیار خوبی برای اتصال مردم برای یک علت یا جنبش مشترک است.

این یک راه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، شروع یک گفتگو، و تجمع برای تغییر لازم است. اما اون هم بايد
مسئول باشد. نمی تواند اجازه دهد از سکوها یا داده های آن برای نفرت، ترس و وحشت یا تفرقه استفاده شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de