چگونه دختران تکامل با استفاده از AR به بازنویسی کتاب های تاریخ

Goodby Silverstein & همکاران برنده جایزه بزرگ در درام بازاریابی جوایز ما 2020 با آن ‘درس در Herstory’ کمپین دختران تکامل. در اینجا این تیم پشت ورود توصیف چالش ها و استراتژی های مورد استفاده برای ارائه این پروژه موفق.

چالش

دختران تکامل جدید مستقر در کالیفرنیا سازمان غیر انتفاعی تاسیس توسط هیئت مدیره از زنان جوان است. به همراه خود را راه اندازی دختران تکامل به دنبال یک کمپین برای قهرمان صداها و جاه طلبی از نسل بعدی رهبران زنان به طوری که آنها می توانند در ساخت جهان آنها می خواهند به رشد در. احساس بی امان تداوم نابرابری جنسیتی در جامعه آنها را به Goodby Silverstein & Partners با امید پیدا کردن یک راه حل است که می تواند به ریشه نابرابری جنسیتی قبل از آن آشکار در حرفه شیشه ای سقف پرداخت شکاف و دیگر عواقب ناشی از نابرابری جنسیتی.

استراتژی

دانستن ما تا به حال برای رسیدن به ریشه مشکل ما نگاه به زمانی که هویت ما شکل گیری آسیب پذیر است. روانکاوان (به خصوص Erik Erikson با تئوری مراحل نمو) اشاره به این که در دوران جوانی. آن زمانی که ما برای اولین بار از خودمان بپرسیم “چه خواهد شد من بود وقتی که من رشد می کنند ؟” و شروع به نگاه برای قهرمانان و مربیان به مدل خودمان را پس از.

ما پس از کشف این مشکل داده است که کمتر از 11 درصد از تاریخ-کتاب درسی مراجع در مورد زنان است. عواقب که جنسیت-نمایندگی عدم تعادل شدید هستند. میرا و دیوید Sadker نویسندگان از شکست در انصاف: چگونه مدارس آمریکا تقلب دختران قرار داده و آن را به خوبی: “هنگامی که دختران خود را در صفحات از کتاب های درسی دختران ما یاد بگیرند که به زن به عنوان یک غایب شریک در توسعه ملت ما.”

نتیجه آن شد هدف ما برای روشن کردن داستان زنان در تاریخ به طوری که نوجوانان می توانید تصویر کامل را ببینید از چه کسی کمک کرده به جامعه و آنچه که ممکن است پس از آن ممکن است برای آنها. اما یک محدودیت عمده بود قانع کننده کتاب درسی شرکت به بازنویسی و چاپ و توزیع کتاب های درسی در سراسر امریکا است. ما نیاز به یک راه حل خلاق است که می تواند ما را به هدف زندگی بدون لحاظ جسمی تغییر کتاب های درسی.

استراتژی ساده و در عین حال قدرتمند در نقشه کشی مخاطبان ما توجه به استارک بازنمودی عدم تعادل بین مردان و زنان است. روشنایی قبلا نهان زنان با استفاده از تکنولوژی AR موثر است, ساده hijack به هر رسانه ما را انتخاب کنید—از کتاب های درسی به مجسمه ها و فراتر از آن.

کمپین

با قدرت واقعیت تقویت و تخصص نیویورک تایمز پرفروش و فمینیستی مورخ کیت Schatz ما قادر به بازنویسی یکی از محبوب ترین ما در کتاب های درسی تاریخ بدون تغییر کتاب درسی در همه. با درس در Herstory برنامه دانش آموزان قادر به اسکن هر عکس هر انسان در خود کتاب درسی و باز مربوط به یک داستان در مورد یک فراموش شده زن در تاریخ است.

برای مثال هنگامی که یک دانش آموز اسکن یک عکس از آبراهام لینکلن آنها باز کردن یک داستان در مورد ربکا Pomroy یک زن قابل توجه است که تقریبا همیشه از سمت چپ از لینکلن روایت با وجود این واقعیت است که او نقش مهمی در موفقیت او. به منظور آوردن این داستان قدرتمند زنان به زندگی و تعامل با مخاطبان ما ما با استفاده از تصاویر رنگی و جذاب انیمیشن—یک استارک مجاورت به منسوخ کتاب های درسی که شکست خورده اند به تغییر در طول سال است.

نتایج

در آن ماه اول درس در Herstory به دست آورده 88 میلیون برداشت و بیش از 21,000 محبوبیت. و در 23 ژوئیه سال 2019 آن را به نام اپل نرم افزار های روز, وام ما اضافی 7 میلیون برداشت.

آن را نیز به تصویب رسید در مدارس و اجرا در برنامه های درسی در سراسر هفت کشور ایالات متحده است. تاریخچه موسسات در ایالات متحده با نزدیک شدن ما برای مشارکت و ما در حال حاضر در مذاکرات با موسسه اسمیتسونیان در مورد امکان راه اندازی یک اسمیتسونیان نسخه از نرم افزار است. ما به موفقیت رسیده و تقویت دانش آموزان در سراسر کشور و فورج اتصالات مهم برای فعال کردن درس در Herstory به رشد و رسیدن به بسیاری از.

ما حتی بدست, توجه, قابل توجه سازمان های جهانی مانند سازمان ملل متحد و اجلاس جهانی اقتصاد و صحبت در اجلاس جهانی زنان در سوئیس—افزایش دسترس ما از ملی و جهانی و تقویت توانایی ما برای حرکت مکالمه در اطراف برابری جنسیتی. و این همه اتفاق افتاده است با صفر دلار در رسانه های صرف.

“این برنامه در آینده است. آن را اجازه می دهد برای دانش آموزان به درک که تاریخ ما است نه فقط موجود به صفحات یک کتاب درسی.” — اولیویا مایرز 7-معلم کلاس لئو Adams, دبیرستان, تگزاس

“تاریخ به دانش آموزان من گاهی اوقات می تواند احساس بسیار دور خشک و بی ربط. قادر به ایجاد محتوای مربوط به زندگی خود را هر دو در نمایندگی تاریخی و همچنین از طریق یک رسانه مدرن, من فکر می کنم بسیار مفید است!” — ماریا Gower 7-معلم کلاس, غرب بوفالو منشور مدرسه نیویورک

“من می خواهم این دلیل آن را نشان می دهد که زنان همه چیز را که مردان انجام داد و هنگامی که یک زن نمی تواند حضور در یک مدرسه شروع کرد یکی خودش!” — از کاتلین ویلسون 7-کلاس لئو Adams, دبیرستان, تگزاس

این پروژه برنده شد در درام بازاریابی جوایز ما 2020. برای پیدا کردن که از درام جوایز در حال حاضر باز برای مطالب اینجا را کلیک کنید.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de