چگونه Deliveroo و همکاران در حال ارائه تغییر به سفارش برنامه های خدمت آینده غذا

سوال در مورد آینده تحویل مواد غذایی و شما خواهید بود در خدمت همه چیز را از اتومبیل های بدون راننده به روبات ها به هواپیماهای بدون سرنشین است. پیتزا کلبه و تویوتا در حال کار بر روی یک مفهوم مستقل تحویل خودرو دومینو جعلی است با همکاری خود تحویل رانندگی, راه اندازی, Nuro به خلبان ربات تحویل در هوستون تگزاس و در ماه گذشته Uber اعلام کرد آن را آغاز محاکمه هواپیماهای بدون سرنشین تحویل با مک دونالد در سن دیگو.

این آزمایش بدون شک سرفصل و به احتمال زیاد اشاره در جهت تحویل مواد غذایی خواهد شد در برخی از نقطه باید تنظیم کننده و دولت در هیئت مدیره و شهرستان زیرساخت های آن را پشتیبانی. اما برای اکثریت قریب به اتفاق رستوران آینده تحویل مواد غذایی است که کمتر در رابطه با حساس حالت که در آن مواد غذایی خواهد رسیدن به مردم بیشتر با آنها چگونه انطباق کسب و کار خود را در راه سازگار با محیط زیست برای رسیدگی به تعداد بیشتری از مردم معاملات آنلاین.

ری ردی بود که یک مدیر محصول گوگل برای خرید قبل از او راه اندازی تلفن همراه خود را سفارش برنامه مراسم در سال 2014. از آن پس آن فرود آمد $127m در سرمایه گذاری کمک های مالی و گسترش به 50 شهرستانها با 15,000 رستوران همکاران.

“ساده ترین راه برای پیش بینی چگونه این فضا را تکامل است که نگاهی به آنچه اتفاق افتاده است به خرده فروشی با ورود تجارت الکترونیک,” او می گوید. “ما 10 سال دور از دقیق همان تحولی که اتفاق افتاده با خرده فروشی.

“خرده فروشان دیدم دیجیتال به عنوان افزایشی درآمد و که آنها می توانید درآمد بیشتری را با باز کردن یک وب سایت است. سپس آنها متوجه e-commerce نبود یک کانال افزایشی بود اما در واقع رفتن به کسب و کار خود را. سوال واقعی این است چگونه رستوران وفق دهند. ما بیشتر از آنها بهینه سازی برای کانال ها و انجام همه چیز. برخی از چیزهایی مانند تحویل خواهد شود و از فروشگاه های خاص.”

تاریک آشپزخانه

خرده فروشان ساخته شده تغییر از مدیریت تجارت الکترونیکی سفارشات در فروشگاه های محلی به راه اندازی گسترده تحقق و مراکز توزیع متمرکز تنها در گرفتن کالاهای دیجیتالی به مشتریان. رستوران ها نیز حرکت در این مسیر این “تحقق مراکز لقب “تیره آشپزخانه’. در ساختمان های متروکه و یا ظروف حمل و نقل در فضاهای متروک خود را ‘آشپزخانه’ هستند ارزان پسوند رستوران و تهیه غذا برای تحویل سریع.

Deliveroo راه اندازی شبکه خود را از تاریکی آشپزخانه, نام, چاپ در اوایل این سال است. “دلیل برای سرمایه گذاری ما این است که ما می توانید ببینید سود برای مصرف کنندگان و رستوران می گوید:” بخش عمومی مدیر Yannis Alivizatos. “ما مصمم به رساندن مردم به رستوران ها و takeaways آنها می خواهند به منظور از اما ما اطلاعات و بینش روشن وجود دارد غذاهای شکاف در مناطق و رفتار مصرف کننده در حال تغییر است. تحویل فقط در آشپزخانه ها به ما اجازه می دهد به هر دو مسائل را بدون به خطر انداختن تجربه کاربر نهایی و ارائه یک وعده غذایی بزرگ.”

با برنامه های مانند Deliveroo در حال حاضر حسابداری برای 39 درصد از تحویل بازديد با توجه به مصرف کننده شرکت تحقیقاتی NPD افزایش 14 ٪ در سال در سال ما شاهد ظهور نسل جدیدی از رستوران ها که کار تنها از طریق این سیستم عامل است.

برای مثال یک شرکت به نام Taster عمل سه آنلاین-رستوران فقط مارک های خارج از لندن و پاریس و مادرید. تاسیس شد در سال 2017 توسط آنتون Soulier بود که یکی از اولین کارکنان در Deliveroo و به تازگی دریافت $8m در سری بودجه. آن را در حال حاضر شاهد 30 درصد رشد ماه-در-ماه است و قصد دارد به گسترش در ماه های آینده.

“تحویل سیستم عامل سریع تبدیل شدن به جدید خیابان بالا و زیرساخت های آن در حال حاضر در محل برای غذا آنلاین” Soulier می گوید. “با Taster, ما می خواهیم به ساخت نمادین رستوران برندهای برای این عصر جدید.”

خدمات اشتراک

اما یک چالش عمده رو به رشد از تحویل مواد غذایی است که به سادگی وجود دارد که سقف ارزش در آنچه مردم پرداخت خواهد شد و چگونه اغلب آنها خواهد پرداخت. ردی شرط بندی با نرم افزار این است که مردم را نمی خواهد از بیخ و بن تا به چیزی تحویل داده زمانی که آنها به راحتی می تواند راه رفتن به آن را جمع آوری. مراسم و سپس اجازه می دهد تا مردم را به قبل از سفارش و جمع آوری به صورت جداگانه و یا به صورت گروهی.

“تحویل مناسب است اما به شما پرداخت منطقی قیمت بالا که برای راحتی – شما مجبور به پرداخت به اند که مواد غذایی منتقل شده از یکی از شهرستان خود را به دیگری,” او می گوید. “این یک چیز گران قیمت را انجام دهد. اما تعداد افرادی که به انجام است که به طور معمول هر روز یا هفته کوچک است. این یک رفتار خود فرد به طور متوسط. اگر شما نگاه در تحویل آمار از شرکت های دیگر آن را گاه به گاه با استفاده از چیزی که برای اکثر مردم است.”

این افزایش داده است به اشتراک مواد غذایی, خدمات, پرداخت, هفتگی, ماهانه و یا حتی سالانه هزینه به مواد غذایی با تحویل به خانه شما. آن را واضح تر گزاره ارزش به افرادی که به طور منظم نظم و مارک های چنین به عنوان Deliveroo و بارگذاری آن را به عنوان یک راه برای اضافه ارزش بیشتر از کسانی که سفارش های گاه به گاه غذای آماده.

در انگلستان در سال گذشته Deliveroo نورد از یک سرویس به نام Deliveroo به علاوه که در آن برای £7.99 یک ماه مشترکین نمی خواهد که به پرداخت آن £2.50 تحویل در هر سفارش. بارگذاری می خورد شده و تست برنامه های وفاداری است که به طور بالقوه می تواند انجام دور با هزینه های تحویل.

Allplants سه ساله خدمات ارائه می شود که یخ زده بوته بر وعده های غذایی به بیش از 10 ، 000 خانواده ها در انگلستان. موسس آن الکس Petrides, پیش بینی افزایش تعداد شرکت های مواد غذایی و سوپر مارکت ها و رستوران ها که ارائه خواهد شد اشتراک خدمات در سال آینده.

اما تنها بسیاری از اشتراک به طور متوسط مصرف کننده را به خرید است. ما دیده ایم این در دنیای سرگرمی که در آن از Netflix و Hulu آمازون نخست تصویری, HBO, CBS, دیزنی, سیب, NBCUniversal و یوتیوب بیمه شده است و مبارزه با آن را به نفع مشترکان است. اما با توجه به تحقیقات از شرکت Deloitte 47 درصد از ما مصرف کنندگان نا امید رشد تعداد اشتراک ها و خدمات مورد نیاز به سازمان دیده بان آنها چه می خواهند. این لقب ‘اشتراک خستگی و تهدید مدل کسب و کار این جریان غول ساخته شده اند.

Petrides می گوید که به عنوان همان چیزی که اتفاق می افتد به صنایع غذایی و او امیدوار است شرکت متوقف خواهد شد رقابت برای مقیاس و به جای آن سعی کنید غذا را به تعداد کمتری از مشتریان وفادار.

“مردم در حال رفتن به تقسیم مواد غذایی قبایل – ما در حال حاضر شاهد است که اتفاق می افتد. بنابراین ما در حال رفتن برای دیدن بیشتر جیب مردم جذب شرکت ها و شرکت های پیدا کردن راه به آنها خدمت می کنند. من فکر نمی کنم ما را ببینید بقای اصلح و مجنون رشد برای همه. آن را بیشتر در مورد چگونه شما پرورش مخاطبان فعال و با نام تجاری قهرمانان.”

پایداری

چالش نهایی رو به آینده تحویل مواد غذایی است که پایداری. رقابت برای ارائه مواد غذایی در کوتاه ترین زمان به عنوان امکان پذیر است اما افزایش نگرانی در آسیب های زیست محیطی این می تواند داشته باشد. اضافه کردن به که توجه مداوم به پلاستیک که هنوز هم اغلب استفاده می شود در takeaways و آن را کمی تعجب نیست که بسیاری از کسب و کار تحویل می دادن تمرکز در مورد چگونگی ساخت خود شرکت بیشتر سازگار با محیط زیست.

“سرعت تحویل کاملا غیر قابل تحمل می گوید:” Petrides. “ما هرگز برای ‘در درب خود را در 30 ثانیه’, اما که در آن به رهبری است. وجود خواهد داشت یک طرز فکر تغییر در برخی از نقطه, اما ما نمی رسید که نقطه که در آن مردم را زیر سؤال تاثیر است. آمازون در حال هل دادن که سرعت تحویل چالش در همه, اما ما در حال فکر کردن در مورد چگونه ما تحویل سریع و بدون کمک بیشتر به کربن تولید گازهای گلخانه ای.”

این Allplants بنیانگذار پیش بینی کرد که در سال های آینده خواهیم دید که شرارت از مقوا و کاغذ کیسه های تا حد زیادی مورد استفاده قرار گیرد برای تحویل در همان راه ما دیده ایم یک تلاش آگاهانه به منظور کاهش حجم از پلاستیک غیر ضروری است که می آید با ما جمعه شب takeaways.

آن چیزی Deliveroo نیز قرار است به. Alivizatos می گوید: ماموریت این شرکت است برای ارائه به مشتریان شگفت انگیز غذا و می پرسد: “اگر یک وعده غذایی پایدار نیست این واقعا شگفت انگیز است؟”

“ما گرفته ام برخی از مراحل در این منطقه به عنوان اولین تحویل مواد غذایی شرکت در انگلستان برای معرفی یک سرویس قاشق و چنگال گزینه انتخاب کردن برای مشتریان و تعویض این در به طور پیش فرض” او می گوید. “ما همچنین کمک به شرکای ما به دور non-نی های پلاستیکی به رستوران برای کمک به آنها را محاکمه ساخت سوئیچ.”

چالش وجود دارد اما او می گوید. “چگونه ما قطع در بسته بندی های غیر ضروری? چگونه می تواند ما تبر پلاستیک و پیدا کردن عملی غیر پلاستیکی راه حل برای چالش های مانند حمل و نقل مایع داغ? اینها سوالاتی هستند که این صنعت نیاز به آدرس. ما اعتقاد داریم ما جدید سازگار با محیط زیست در بسته بندی فروشگاه کمک خواهد کرد با این چالش است.”

یک نسخه از این ویژگی در اصل برجسته در درام مجله ” آینده از غذا مشکل است که در آن ما در نظر گرفته تغییر صنایع غذایی و چگونه بازاریابی ممکن است تغییر نگرش به مواد غذایی و نوشیدنی در آینده است. شما می توانید این موضوع را در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de