چگونه دیجیتال گر Singlife است به چالش کشیدن سنتی سرمایه گذاری اکوسیستم

Fintechs پدید آمده در دهه گذشته پس از بحران مالی جهانی در سال 2008 زمانی که جهان متوجه آن نمی تواند صرفا با تکیه بر بانک های سنتی به انجام تمام نیازهای مالی خود را.

امروز به عنوان صنعت مالی در حال تحول است در سرعت فوق العاده خطرناک, دیجیتال, بانک ها و, زندگی دیجیتال, شرکت های بیمه مانند Singlife در حال معرفی به مراجع قضایی مانند سنگاپور و هنگ کنگ برای تکمیل خدمات سنتی.

سامانتا Ghiotti معاون اجرایی Singlife می گوید درام پلت فرم را هدف اصلی است برای به آدرس فوری ترین چالش های است که مشتریان با مدیریت پول خود را با ارائه بازده بیشتر با متصل مالی تجربه است که به ارمغان می آورد با هم پس انداز و سرمایه گذاری و بیمه به یک برنامه تلفن همراه.

“ما همراه اول رویکرد در خدمت مشتریان که به طور طبیعی ترجیح می دهند بیشتر دیجیتال راه زندگی است. بدون در نظر گرفتن چگونه جوان یا پیر هستند, ما می خواهیم به همه همراه اول سنگاپور یک راه برای رشد پس انداز خود را و بیشتر از این پایین از حساب های بانکی خود را,” او توضیح می دهد.

به این منظور Singlife به تازگی راه اندازی Singlife حساب به آدرس برخی از بزرگترین چالش هایی است که مصرف کنندگان باید با مدیریت و رشد پول خود را.

آن معتقد است مدیریت پول امروز است که به عنوان آسان به عنوان آن باید باشد چرا که مصرف کنندگان خود را پیدا کنید نیاز به پیگیری حساب های متعدد ورود-فهم و کلمه عبور خود را در سراسر بانکی و بیمه و ثروت ارائه دهندگان. این نتایج در مصرف کنندگان مشکل در هنگام مرور جهان از سرمایه گذاری.

علاوه بر این بسیاری از می دانم که آنها باید سرمایه گذاری اما نمی دانم که در آن برای شروع است. در حالی که کسانی که سرمایه گذاری پیدا کنید که سرمایه گذاری های خود را بیکار می شوند و تولید نمی به اندازه کافی باز می گرداند. سرمایه گذاری که انجام می شود قفل شده است برای مدت طولانی از زمان, هرگز, فورا در دسترس است.

“ما شاهد دست اول چالش های مشتریان را دارا بودند با این و با پررنگ جاه طلبی برای تغییر شکل سرمایه گذاری. با 2.5% بازگشت p.a., و صفر, قفل-در دوره و هزینه های Singlife حساب اولین بار است که در ما موج جدیدی از محصولات نوآورانه در سراسر پس انداز و سرمایه گذاری و بیمه می گوید:” Ghiotti.

“این Singlife حساب مشتریان را قادر به ارتباط بیشتر تجربه مالی و مدیریت بهتر و رشد و محافظت از پول خود را به طور مستقیم بر روی تلفن همراه خود را.”

به فشار این پیام Singlife منصوب هنری گولدینگ از دیوانه غنی آسیایی, شهرت خود را به عنوان سفیر نام تجاری و استفاده از او برای یک کمپین جدید برای ترویج Singlife حساب.

کمپین ایجاد شده در خانه با کمک 72andSunny و Applebox می گوید گولدینگ سفر از یک آرایشگاه به یک سفر نشان می دهد میزبان موفق ستاره هالیوود. Singlife امید گولدینگ داستان از جاه طلبی و بالقوه کمک خواهد کرد که مردم درک کنند که چرا آنها باید مدیریت پول خود را به درستی.

علاوه بر این, آن همچنین می خواهد به نمایش گذاشتن راه آن درگیر با مشتریان چه از طریق واتساپ یا حضوری در دفاتر خود (قبل از Covid-19) و چگونه آن را به ارمغان می آورد و بیشتر شخصی و اعتماد لمسی به Singlife به عنوان یک پلت فرم دیجیتال.

Ghiotti توضیح می دهد که این همان اعتماد است که به Singlife پایه از policyholders بر روی نرم افزار و تشویق مشتریان به استفاده از پلت فرم آینده رشد (سرمایه گذاری) و حفاظت (بیمه) ارائه شده است.

“امروز ما استراتژی بازاریابی شامل چند channelled مبارزات هر دو بالا و پایین خط از جمله جستجو, دیجیتال, تبلیغات و خارج از خانه. ساختمان در مبارزه ما با هنری گولدینگ, اولویت ما این است که برای کمک به مخاطبان در درک بهتر این محصول و مزایای آن به عنوان نوآورانه روزمره طرح بیمه از طریق خلاق و مطالب آموزشی” او می گوید.

“در آب و هوای امروز اوضاع مالی ما همچنین ارائه می ایستد به عنوان یک جایگزین برای دیگر پس انداز محصولات در بازار تجربه پایین تر می گرداند. کمک به مخاطبان برای تشخیص این تبدیل خواهد شد مهم تر در مبارزات ما به ما نشان می دهد Singlife واقعی و مربوط به ارزش. “

او می افزاید: “مشتریان ما مدت زندگی و بحرانی محصولات شده اند با Singlife برای چندین سال در حال حاضر. که آیا آنها شروع سیاست های خود را به عنوان یک مشتری از زوریخ سنگاپور زندگی که ما آن را به دست آورد و در سال 2017 یا انتخاب ما به عنوان یک ارائه دهنده مستقیم از طریق کانال های دیجیتال و شبکه ما از مشاوران مالی و اعتماد ما از تاسیس نگه می دارد و آنها را درگیر و بازگشت به خرید ما Singlife حساب و یا تعمیق حفاظت از خود را از طریق ما سرطان و بیماری بحرانی پوشش می دهد.”

به عنوان Singlife سرمایه گذاری در جاده ها به سودآوری تمرکز خود را امروز دو قسم است: آوردن Singlife حساب به مردم بیشتر در سنگاپور و آوردن آنها ارزش بیشتری در قالب بازده بالاتر و تحت عنوان ‘مدیریت’ ارائه شده است.

به عنوان پلت فرم کار را Ghiotti معتقد است Singlife را گسترش خواهد داد که شامل شهودی و آسان برای استفاده و سرمایه گذاری محصولات خود را تحت ‘رشد’ ارائه شده است که بهینه سازی شده برای هزینه و مناسب به مشتریان ما شرایط.

“ما همچنین ارائه طیف گسترده ای از محصولات بیمه, تحت محافظت’ ارائه به مشتریان ارائه صلح از ذهن آنها نیاز بر ثروت خود را,” او می گوید.

“با هم نه تنها هر سه خدمات مشتریان اجازه می دهد برای لذت بردن از مزایای بیمه پس انداز و سرمایه گذاری به عنوان یکی متصل مالی تجربه اما همچنین ساخت پایدار خط لوله عمودی به رشد Singlife کسب و کار و حمایت از ما در منطقه گسترش است.”

شما می توانید مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

is.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im