Croud برنده ‘یکپارچه جستجوگرها و PPC’ دسته در درام جستجو جوایز اروپا 2019 با مبارزات انتخاباتی خود را برای آسان دفاتر. در اینجا آژانس نشان می دهد چالش ها و استراتژی های مورد استفاده برای تحویل این پروژه موفق.

چالش

تاسیس در سال 1999 آسان دفاتر یکی از پیشرو در انگلستان مشاوران متخصص در سرویس دفاتر. آنها در همکاری با دفتر شرکت در لندن و در سراسر انگلستان به ارائه دفاتر موقت برای کسب و کار نیاز به کوتاه مدت و انعطاف پذیر را انتخاب کند.

آسان دفاتر تبدیل به Croud با هدف تبدیل شدن به بزرگترین فضای اداری کارگزار در سطح جهان است. این اولین باری خواهد بود که این شرکت را ایجاد آگاهی نام تجاری و رسیدن به خارج از بریتانیا از طریق جستجوگرها.

استراتژی

به عنوان آسان دفاتر’ دیرینه جستجو بازاریابی, شریک Croud تا به حال دیده موفقیت با انواع جستجوگرها و PPC تاکتیک در سراسر انگلستان حساب. پویا جستجو در آگهی (DSA) به اثبات رسیده بود به خصوص موفق در انگلستان, رانندگی یک 7% ماه-در-ماه بالا بردن در آگهی و 5% افزایش درخواست ها برای آسان دفاتر که در بازار اجازه می دهد دفتر کارگزار شیر به مخاطبان به دنبال خدمات خود را.

اما DSA متکی بر یک به خوبی طراحی و توسعه وب سایت با تعداد زیادی از محتوای مربوطه و آسان دفاتر سایت تا به حال کمی به هیچ محتوا برای بقیه جهان بود و noindex, nofollow. این بدان معنی است که گوگل نمی تواند خزیدن سایت به اجرا DSA نه ما محتوا در محل به پشتیبانی از دامنه تبدیل شدن به قابل مشاهده در سراسر بازار های بین المللی SERPs.

چنین Croud PPC و بهینه سازی سایت تیم کار کرده و نزدیک به هم به آمده تا با یک داده محور استراتژی برای رانندگی دید و تبدیل در خارج از انگلستان است.

ما نیاز به مطمئن شوید که خود را جهانی PPC بودجه مورد استفاده قرار گرفت کارآمد در حالی که افزایش آلی ترافیک به وب سایت خود را در بازارهای خارج از انگلستان است. از طریق یکپارچه داده محور رویکرد این تیم با هدف پیدا کردن یک راه برای بهینه سازی پرداخت و جستجو آلی فعالیت در رانندگی بیشتر برداشت کلیک و تبدیل در حالی که کاهش هزینه.

کمپین

اولین گام برای درک چگونه به اولویت بندی که بازار باید محتوا تولید شده و باز برای گوگل به شاخص به حمایت از آسان دفاتر خود را گسترش جهانی جاه طلبی.

ما ترکیب آلی و پرداخت داده به درک که بازار باید دارای اولویت در شرایط جهانی تولید محتوا. برای تعیین مرحله به مرحله رول از جستجوگرها در سراسر بازارهای Croud تیم به انجام یک جستجوی چشم انداز تجزیه و تحلیل برای درک بهتر زمان رقابت (با استفاده از PPC رقبا) و ارزش تجاری از هر بازار است.

این تجزیه و تحلیل به دنبال درگیر در معیارهای از قبیل:

  • مجموع حجم جستجو برای رتبه بندی کلمات کلیدی در بازار
  • رقابت سطوح در هر بازار
  • میانگین هزینه هر کلیک (CPC) از هر بازار
  • کل هزینه را به تصرف همه از حجم جستجو در هر بازار از طریق PPC (با استفاده از ک x حجم جستجو برای هر کلمه کلیدی)
  • تعداد سوالات از PPC برای هر بازار
  • تعداد معاملات از PPC برای هر بازار
  • مجموع درآمد حاصل از PPC برای هر بازار
  • میانگین معامله ارزش از PPC برای هر بازار

پس از این تجزیه و تحلیل کنیم و سپس نگاه کرد که بازار بیش از ایندکس شده در سراسر میانگین مقادیر بالاتر از معیارهای دادن هر بازار به طور کلی رول اولویت درصد نمره به منظور تعیین یک سه اولویت بازار لیست. این لیست فیلتر شد تنها شامل زبان انگلیسی بازار برای شروع با ساخته شده است که بیشتر حس برای کسب و کار به طور کلی.

از این تجزیه و تحلیل ما مصمم است که در استرالیا با یک رول اولویت نمره از 89 درصد رانده شده توسط تحت رقابتی متوسط و بالاتر از متوسط ک برای PPC برای رسیدن به دید ساخته شده بیشتر حس به عنوان اولیه ما بازار هدف برای تولید محتوا.

در گام بعدی برای تولید جستجو-چراغ محتوا است که تراز وسط قرار دارد به PPC-شرایط هدفمند. ما تجزیه و تحلیل پرس و جو جستجو و گزارش از PPC انجام شده در 12 ماه گذشته به درک بازار محلی جستجو در رفتار. این رویکرد بدان معنی است که تمام محتوای در حال تولید بود و داده ها با رهبری و با هدف قرار دادن کلید واژه های که تا به حال ثابت شده برای ارائه نتایج جستجو برای PPC در بازار استرالیا. این داده ها نیز استفاده می شود برای تصمیم گیری در چهار محصول صفحات فرود برای بالاترین درآمد-رانندگی نمایش داده شد.

ما پس از آن مورد استفاده ما جهانی Croudie شبکه Croud منحصر به فرد شبکه 2,000+ بر روی تقاضا بازاریابی دیجیتال متخصصان در سراسر جهان برای نوشتن بسیار موضعی منحصر به فرد کپی برای 12 شهرهای استرالیا و 83 دفتر مراکز در آن شهرستانها. ما به طور مداوم بررسی بهترین-آگهی انجام کپی و تغذیه بینش بازگشت به صفحات جدید’ metadata بهینه سازی شامل عناوین صفحه توصیف متا و تگ های H1.

با تازگی ایجاد شده و مطالب منتشر شده و فهرست این تیم بودند و همه را به راه اندازی پویا جستجو در آگهی در استرالیا به منظور استفاده از مطالب مرتبط که در حال حاضر در آسان دفاتر سایت برای بازار استرالیا.

نتایج

DSA راه اندازی شد در استرالیا در اوایل ماه سپتامبر 2018, رانندگی, نتایج چشمگیر در سراسر هیئت مدیره برای آسان دفاتر. به دنبال در چهار ماه قبل از راه اندازی (May – مرداد 2018) در مقابل چهار ماه پس از راه اندازی (سپتامبر تا دسامبر سال 2018) آسان دفاتر دیدم نتایج زیر را در سراسر آن PPC فعالیت در استرالیا:

  • برداشت افزایش 1,321%
  • یک 608% بالا بردن در کلیک
  • میانگین هزینه هر کلیک 20 ٪ کاهش
  • تبدیل شد تا 440%

با چنین نتایج قابل توجه این استراتژی در حال حاضر نورد از سراسر بازارهای بین المللی دیگر برای آسان دفاتر و تنظیم آنها را به خوبی در راه خود را به تبدیل شدن به بزرگترین فضای اداری کارگزار در سطح جهان است.

“Croud است که واقعا رویکرد یکپارچه به دیجیتال و بازاریابی و کمپین یک مثال عالی از این همکاری بین خود را در جستجوگرها و PPC تیم است. با در نظر گرفتن یک هوشمند روشمند رویکرد را به چالش رانندگی دید بین المللی و پاسخ به سوالات برای آسان دفاتر Croud تعیین کرده است و ما نیز برای رسیدن به هدف ما تبدیل شدن به شماره یک دفتر کارگزار در سطح جهان و ما هیجان زده به ادامه نورد از این روش در بیشتر بازارها است.” دیجیتال مدیر آسان دفاتر

این پروژه به عنوان یک برنده در درام جستجو جوایز اروپا 2019. 2020 رویداد در حال حاضر باز به صورت نوشته – در اینجا کلیک کنید برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر.

// در این مقاله برجسته

Croud

Croud جهانی آژانس بازاریابی دیجیتال طراحی شده توسط بهترین استعداد های سفارشی-ساخته شده با تکنولوژی و برای اولین بار در جهان جمعیت منابع شبکه ای از کارشناسان دیجیتال. Croud منحصر به فرد ‘Croud کنترل&&#;…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im