چگونه در رکود اقتصادی تاثیر تبلیغ اقتصاد: توسط رسانه توسط دسته

اگر رکود بزرگ است که هر نشانه ای آمریکا و رکود اقتصادی جهانی در سال 2020 است
به احتمال زیاد به یک اثر برجسته در تبلیغ اقتصاد بیشتر از آن برای برخی از رسانه ها و تبلیغات بیش از دیگران است.

برای کمک به آماده شدن برای آنچه که در حال حاضر انتظار می رود به طور قابل توجهی اقتصادی
رکود Kantar …


یادآوری: شما در حال دیدن این محتوای حق بیمه از آنجا که شما یک مشترک به MediaPost پژوهش مخبر و/یا عضو مرکز بازاریابی و تحقیقات رسانه. این محتوا نمی تواند با غیر مشترکین/غیر عضو.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im