چگونه شب خواب و کانال 4 ایجاد یک ” حالت شب و عاد و شکستن برای الهام بخشیدن به بقیه

به علامت دنیای خواب روز آخر این هفته کانال 4 و حوا در خواب وارد شده اند متمایز آگهی شکستن طراحی شده برای استراحت بینندگان با ‘حالت خواب’ فیلتر. آدم دنتون یک استراتژیست خلاق در پخش و توضیح داد که چگونه غیر منتظره تبلیغات می توانید درایو نتایج بهتر در تلویزیون.

این جمعه در ساعت 9.45 (15 اسفند ماه) پخش خواهد شد یک “حالت خواب” فیلتر (به عنوان دیده می شود در گوشی های تلفن همراه) به آگهی تلویزیونی در کانال 4 E4 و More4. با کمک از برنامه ریز Goodstuff شب خواب را idents و لکه های آگهی از Calpol, Cazoo, Listerine های AA و Velux به رخ کشیدن کهربا فیلتر برای جبران اخلال تحریک از چراغ آبی.

شب خواب را idents نشان می دهد بزرگسالان, جوان, کودک, یک کودک و یک توله سگ با بهره گیری از چرت زدن خوب, امیدوار, الهام بخشیدن به همان در بینندگان است.

در کمک به ایجاد کمپین دنتون گفت: “تحقیقات ما به ما می گوید که زمانی که بینندگان از دیدن چیزی که غیر منتظره آنها بیشتر احتمال دارد به یاد ad. این انتظارات را می توان تغییر در روش های متعدد از بصری و یا جلوه های صوتی در مورد این کمپین به دیدن استعداد و یا برنامه نویسی مراجع خارج از مشترک خود را (رود) محیط. اما محصول این است که نام تجاری خود را می تواند گاهی اوقات از دست رفته و فراموش شده در میان بینندگان جدید تجربه, بنابراین پاک کردن نام تجاری است که یک عنصر بسیار مهم. امیدوارم از طریق آمده به شدت در این مبارزه است.”

کار می رود بالا و فراتر از استاندارد ad نقطه. دنتون بود سوال در ‘شجاع’ کمپین یک مدت معلوم نبود او سریع به آغوش.

“شجاعت همیشه ذهنی و آنچه در آن به معنی یک مشتری و نام تجاری می تواند متفاوت فوق العاده خود را به دیگری. همچنین مهم است برای تمایز بین شجاعت و ایستادگی کردن به عنوان آنها لزوما یکسان است.”

در حالت ایده آل دنتون و تیم نگاه به ساخت تجربه است که “ایستادگی” از خلاق هنجارهای برندها و دسته بندی; آیا این یک لگو آگهی شکستن و یا یک claymation masterclass به ایجاد وزوز در اطراف شان گوسفند.

PL4Y های پخش را در خانه استراتژی خلاق “فراهم می کند یک فرهنگ است که تشویق تفکر خلاق و همکاری”. او گفت: “این منجر به بیشتر فرآیندهای کارآمد به عنوان ما همه در تراز وسط قرار دارد به دید مرکزی از تولید بهترین کار خلاق امکان پذیر است. سازمان های رسانه ای به ما اعتماد ما شجره نامه در ارائه بسیار خلاق مبارزات.

“بحث ما در مورد دریا از هر دری سخنی و سعی کنید برای ساخت از ما مشارکت در اطراف بودن مخل و جذاب است. اگر انتظارات خود را بیش از حد هستند و سپس شما به احتمال زیاد برای قوی تر وابستگی به یک برند و به یاد داشته باشید آن بیشتر است. ما سعی می کنید به استفاده از خلاقیت در نام تجاری ما مشارکت برای کمک به مخاطبان ما یک تجربه سرگرم کننده.”

در ضمن Cheryl Calverley مدیر ارشد بازاریابی افسر شب خواب توضیح داد که چگونه این کار بخشی از نام تجاری را گسترده تر ‘راست به خواب’ کمپین. این موقعیت به عنوان یک “خواب سلامتی’ شرکت به جای یک تشک, تولید کننده, و مبارزه برای دولت بریتانیا به رسمیت شناختن خواب تحت قانون حقوق بشر 1998 با یک درخواست.

Calverly گفت: “وجود دارد مقدار زیادی و مقدار زیادی از چیزهایی که باعث اختلال خواب می روم ملت احساس ضعف و بیحالی و نه در هر صبح و در شب خواب ما در یک ماموریت برای حل همه آنها را یکی یکی.

“بنابراین به عنوان بخشی از جهان خواب بعد این سال ما امیدواریم که برای کمک به میلیون ها نفر از کانال 4 بینندگان خواب آنها نیاز به ظهور و درخشش است. چه راهی بهتر از با آگهی های تلویزیونی رهایی از خواب-اخلال در نور آبی, پشتیبانی ساده و موثر خواب نکات و سپس آرامش بخش لحظه آرامش.”

خلاق توسعه یافته توسط لودگی فیلم.

رای برای مبارزات انتخاباتی در درام خلاق آثار زیر است.

کلی امتیاز

0/5
رای

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de