چگونه Everton FC را ‘آبی خانواده’ نگه داشتن طرفداران درگیر در یک جهان بدون فوتبال

با لیگ برتر و یورو 2020 به تعویق افتاد, در این تابستان به دنبال یک بدون زرق و برق یکی برای طرفداران فوتبال است. اما وقتی که می آید به فن تعامل در زمان بحران باشگاه فوتبال اورتون بوده است و اجرای یک استراتژی بیمه های فن آوری طراحی شده برای حفظ ارتباط با جامعه خود را. نه تنها آن است که کار در آن انجام خوب در این فرآیند است.

در حالی که کلمه ‘بی سابقه’ تبدیل شده است به اصطلاح du jour برای اکثر کسب و کار خود را توصیف واکنش به Covid-19 گیر اورتون شروع به نقشه برداری از خود و پاسخ در ژانویه.

“به عنوان بخشی از یک خطر و راهبری پروژه راه اندازی در شروع سال ما در محل قرار داده و راه حل های از راه دور کار و همچنین اقدامات برای زمانی که coronavirus خواهد بود طبقه بندی شده به عنوان یک بیماری همه گیر” باشگاه سر از ارتباطات و تعامل اسکات McCleod در مصاحبه ای توضیح داد فیلم درام دیجیتال تحول جشنواره است.

اورتون تحریک خود را مستند یک هفته پیش از دولت انگلستان که به معنای آن است که قادر به “سرعت تکامل” را به کنترل از راه دور کار می کند. این McCleod توضیح داد, اجازه کسب و کار به شروع به برنامه ریزی چگونه آن را حفظ روابط با طرفداران فوتبال به عنوان وسایل ناپدید شده از تلویزیون, راهنمای بازی توسط بازی.

این منجر به راه اندازی ‘آبی خانواده’ یک کمپین است که در حال اجرا بوده مارس در پشت سر هم با لیورپول مبتنی بر سمت رسمی موسسه خیریه بازوی اورتون در جامعه است.

در قلب از این طرح هماهنگ کمک رسانی فشار است که دیده می شود این باشگاه ارائه پشتیبانی مناسب کمک و راهنمایی به برخی از مهمترین آسیب های اجتماعی جدا شده و در خطر از اعضای آن fandom در این زمان نامشخص است.

برای چهار هفته, باشگاه فوتبال اورتون و اورتون در جامعه کارکنان ارائه شده اند حیاتی حمایت و کمک به هزاران نفر از افراد و خانواده های نیازمند در سراسر خانه خود را در شهرستان.

اولین ماه از مبارزات انتخاباتی شاهد آن رسیدن به کسانی که بیشترین نیاز racking تا 1,750 چک در تماس های تلفنی به آسیب پذیر طرفداران از کارکنان بازیکنان و باشگاه سفیران.

McCleod توضیح می دهد که چگونه یک “بسیار قوی” سیستم CRM کمک به باشگاه ارائه این سرویس. “این داده ها ما را قادر به انجام یک جرم عازم ناحیه دور دست تماس ابتکار. ما طرفداران تیم های در حال کار از راه دور اما آنها با استفاده از سیستم های مشابه آنها را در دفتر.”

وی افزود: “این کمک به ما در رسیدن به کسانی که به آن نیاز دارید بیشتر.”

در جای دیگر ارجاع خدمات برای دسترسی به اورتون در جامعه حمایت ارائه دریافت تقریبا 400 برنامه های کاربردی برای کمک برای افراد در محدوده سنی 18 سال به 98.

پس از راه اندازی اورتون در جامعه کارکنان تحویل داده اند بیش از 850 اضطراری بسته مواد غذایی و توزیع اضطراری foodbank کوپن به افراد و خانواده ها زندگی می کنند در سراسر لیورپول و همچنین خرید و تحویل پزشکی نسخه برای افراد مسن.

Rethinking the Blues’ استراتژی ارتباطات

فراتر از اولویت بندی فن تعامل با تافی نیز تا به حال برای انطباق ارتباطات و استراتژی های رسانه ای. ایمیل و رسانه های اجتماعی و خود سیستم عامل نقش کلیدی در این کار با هر دو اورتون و خیریه خود را بازوی شارژ با تولید مطالب جذاب برای کسانی که در انزوا.

بیش از 24.5 میلیون نفر از طرفداران در سراسر جهان شده اند تنظیم به ad-hoc محتوای مورد علاقه خود را اورتون بازیکنان از جمله خواب داستان خواندن با صدای بلند توسط ستاره مانند لوکاس دیگن و سیمون Magill. فیلم های دیگر از ستاره های تیم و آموزش کارکنان باید شامل تمرین و تمرکز حواس جلسات اشپزی تظاهرات و خانه-آموزش منابع آموزشی.

“ما در حال گرفتن زمان بیشتری را با بازیکنان زیرا آنها در همان وضعیت ما همه در وجود دارد تنها تا آنجا آموزش می توانید آنها را در یک روز انجام و آنها خوشحال برای کمک به کمپین گفت:” McCleod.

“هر بازیکن دارای رسانه های اجتماعی خود را و رسیدن به مخاطبان خود را خرید به این کمپین به ما اجازه داده است برای تقویت آن پیام است که همه چیز در مورد آوردن مردم با هم و نگه داشتن در تماس است.”

شما می توانید مصاحبه کامل را در اینجا و مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im