در سال گذشته Hybrid Theory تحویل نتایج جستجو برای ده ها تن از مارک های سراسر صنایع مختلف است. معاملات تیم در هسته و ارزش مشتریان خود. که آشکار بود که داوران درام جوایز به صورت دیجیتال صنایع ایالات متحده آمریکا اعطا آن بهترین معاملات تیم/میز ستایش در اوایل این سال است.

درام چت برای جیمز Gillies معاملات و عملیات مدیر Cedrick Yancey ارشد تاجر و پاتریک جانسون, جهانی, مدیر ارشد اجرایی خود جایزه تیم برنده.

یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد یک تجارت موفق تیم ؟

Gillies: مهم ترین عامل رضایت مشتری است. ما این را در جلو و مرکز به عنوان مشتری احتباس اصلی ما کسب و کار متریک. ما در رسیدن به این هدف در چند راه از جمله:

  • حصول اطمینان از عملکرد رقابتی در برابر یک مشتری هسته kpi ها
  • ارائه سطح بالایی از خدمات با مدیریت مبارزات انتخاباتی و گزارش
  • فعال کردن مشتریان برای درک بهتر مخاطبان خود را از طریق بینش عمیق و به تجزیه و تحلیل رفتار مشتری
  • همواره بیش از صنعت آگهی معیار کیفیت
  • توانمند سازی معامله گران به درخواست مشتریان عمیق تر و معنی دار تر سوال. برای مثال به جای پرسیدن “چه CPA خود هدف؟” ما می پرسند: “چه نتایج شما می خواهید به درایو به طور کلی?”

تجارت ما تیم با این نسخهها کار تجاری ما تیم و مشتریان در یک طرف و با ما داخلی محصول و تیم مهندسی ، این را قادر می سازد ما را به تراز ما اولویت های کسب و کار با مشتریان ما اولویت و به طور مداوم نوآوری کسب و کار ما برای دیدار با خواسته های مشتری. نیازهای مشتری را به طور مستقیم خطاب توسط تجار ما و ما به حفظ چالاک رویکرد به اطمینان حاصل شود هر یک از مشتریان دریافت یک سرویس مدیریت بازرگانی میز تجربه ساخته شده برای نیازهای خود.

شما نمی “هل تجاری خود تیم را به دفتر بازگشت” به عنوان شما آن را قرار داده. بنابراین چه چیزی شما را برای نگاه در مردم و چگونه شما با هم کار کنند به عنوان یک تیم ؟

Yancey: ما واقعا به دنبال گرد و افراد برای پیوستن به این تیم است. معامله گران نه تنها باید راحت با تجزیه و تحلیل داده ها به بهینه سازی تصمیم گیری, اما همچنین باید مایل به شکل معنی دار حرفه ای روابط با مشتریان ما. ویژگی های تحلیلی و مهارت های لازم هستند اما کافی نیست به تنهایی. ما همچنین به دنبال افراد با ارتباطات عالی و مهارت های ارائه و که راحت حرفه ای مشاوره با مشتریان برای اطمینان از کمپین های برنامه ریزی شده در یک دست یافتنی راه و تحویل به یک نتیجه موفقیت آمیز.

شما باید 85% مشتری حفظ نرخ. شما چه را که پایین ؟

Yancey: اساس استعداد و فن آوری همراه با کار تیمی بزرگ. در هر دو زمینه ما چالش تیم ما به فکر بزرگتر و حل هر دو رسانه تحویل و مشکلات بازاریابی. ما فقط برنده بهترین معاملات تیم از سال 2020 در درام تبلیغات دیجیتال جوایز است که یک عهد به هوش از تیم ما نه تنها در رسانه های تجاری اما مخاطبان ایجاد شده است. ما tech تیم همیشه فکر کردن در مورد چگونه مشتری داده ها و اطلاعات ما می تواند متحد و بهترین اعمال است. تجاری ما تیم فکر می کنم در مورد بهترین محیط خلاق به چین با اهداف مشتری. هر بخش نقش یک نقش ارزشمند.

ما همچنین سعی کنید به شکل واقعی مشارکت با مشتریان ما است. به جای صبر کردن برای رسانه های مختصر ما شبیه به یک صندلی در پشت میز در اوایل مرحله برنامه ریزی. بیشتر ما می تواند کمک به ما مشتری کسب و کار بیشتر کسانی که فرصت های کسب و جریان به ما.

اجازه دهید بحث بیشتر در مورد شما و مشتریان شما. چه کار شما proudest ؟ به ما بگویید در مورد مختصر و پاسخ خود را.

Yancey: ما با یک پیشرو در بیمه های تجاری با جای پایی در بیمه خودرو فضا. به عنوان یک شریک جدید ما تحت فشار قابل توجهی برای ارائه هر دو بزرگ افزایشی عملکرد برای آنها ایجاد یک رابطه اعتماد و برجسته ما روشن نقطه تفاوت–ما با استفاده از اختصاصی داده ها برای پیدا کردن کلید مخاطبان است.

ما آغاز شده با استفاده از داده های ما شبکه برای شناسایی بینش منحصر به فرد برای کمک به مبارزات انتخاباتی برنامه ریزی و مخاطبان ایجاد خاص به نام تجاری. این به ما اجازه به نمایش گذاشتن ما داده محور با رویکرد مشتری حتی قبل از ارائه اولین آگهی تصور برای آنها. از آنجا که ما در تراز وسط قرار دارد ما با هدف قرار دادن و رسانه ای رویکرد تجاری با مشتری اهداف و اندازه گیری چارچوب و همچنین به عنوان ارائه خود ما را پیشنهاد روش های اندازه گیری از جمله تدریجی آسانسور kpi ها.

توسط insight – و داده محور در ارتباطات ما با آنها ما قادر به تعامل با بیمه های تجاری در هفتگی بهینه سازی و تصمیم گیری در مخاطبان ایجاد شده است. ما همچنین تکمیل هر یک کمپین بزرگ با یک نگاه عمیق تر نه تنها به رسانه ها عملکرد بلکه موجود و جدید مخاطبان رفتارها. در کنار خود را اندازه گیری چارچوب ما را به خود ما ارائه داده ها به اثبات incrementality از طریق آزمون تقسیم چارچوب اساسی داده و آنها را به نقد و بررسی و دسترسی به اطلاعات ما تیم علمی برای پشتیبانی. این رویکرد به ما اجازه تعمیق روابط ما با نام تجاری و به طور مستقیم تاثیر بیشتر در دراز مدت رسانه های استراتژی و تاکتیک در سراسر دستگاه های دیجیتال.

چه نوع از نتایج را به شما دیده می شود از کار در این روش ؟

Gillies: تعدادی از نتایج کلیدی ما می توانیم نسبت به ما روش های معاملاتی. ما قادر به ارائه تازه مخاطبان و رسانه ها بینش برای مشتریان خود که اغلب زمین های ما در بالای این طرح برای عملکرد مبارزات. ما به طور مداوم بالا دریافت رضایت مشتری نمرات و بازخورد مثبت از مشتریان. و در نهایت ما سیستم تجاری را قادر می سازد یک رویکرد کارآمد در سراسر داخلی بخش, حداقل, درگیری ساده قطعنامه و پاسخ سریعتر به مشتریان ما.

شفافیت آشکارا یک مسئله بزرگ برای مشتریان در حال حاضر. چه کلیدی به آنها را به صلح از ذهن است که بودجه خود را صرف بودن مناسب و عاقلانه ؟

Gillies: وجود دارد بسیاری از قطعات در حال حرکت در این, اما آن را ضروری است برای درگیر کردن مشتریان در فرایند ارائه آنجا دید به مخاطبان هدف قرار دادن معیارهای, رسانه های تحویل و خلاق تصمیم گیری به طوری که آنها می توانید یک تراز در برابر اهداف خود است. اضافه شده به این است که با استفاده از بازخورد برای اطلاع رسانی به دیگر بخش های کسب و کار خود را. این رویکرد برنده-برنده برای همه درگیر.

قضات بیان چگونه تحت تاثیر قرار آنها با نتایج حاصل از یک تیم کوچک و متنوع دسته بندی شما در محل کار در سراسر. شما می توانید بحث در مورد چگونه تیم مدیریت انتظارات مشتریان و چرا شما را انتخاب کنید مشتریان شما کار می کنند ؟

Gillies: فن آوری ما دسته (یا صنعت) اعتقاد ندارند. رفتاری هدف طنین انداز آن است که آیا هدف قرار دادن تصمیم گیران در موارد با ارزش با مخاطبان هدف و یا انبوه بخش هایی مانند خرده فروشی. این فن آوری می کند بسیاری از بلند کردن اجسام سنگین. ما تیم جاه طلب هستند و مانند چالش های خوب هر دو در عملکرد مبارزات بلکه full-قیف فرصت. ما نیز باید فرهنگ گرایی و بسیار زیبا که در آن موانع ممکن است دروغ و ما با این توضیح به زبان ساده. به اعتقاد من این طنین انداز با مشتریان. ما نمی توانیم همیشه حل هر مشتری مشکل در یک روز اما ما می توانید همکاری بسیار خوبی با مشتریان و ارائه انعطاف پذیر یک تیم متعهد به کمک به مشتریان برای رسیدن به کمپین و اهداف استراتژیک.

شما فرار یک کمپین جهانی پیتزا زنجیره ای و ضرب و شتم حسابدار خود را با هدف 70% طول Covid-19 شیوع. چگونه این تیم گرد هم می آیند برای ارائه نتایج در این اقدام بی سابقه ،

Yancey: ما آمار تاثیر دو از مشتری های ما که به طور مستقیم تحت تاثیر COVID-19 و خود ما تیم داشتن به سرعت در حال تنظیم به کار از راه دور.

ما آغاز شده توسط ارزیابی نیازهای مشتریان هر دو در یک تیم سطح و گسترده تر در سطح کسب و کار. مشتری بازاریابی تیم فوق العاده کوتاه کارکنان به علت اخراج در آورده با COVID-19 و به چالش کشیده شد با تغییر سریع و آنلاین سفارش. ما به تولید خلاق در خانه به هزینه و منابع بار خاموش مشتری. ما نیز منتقل شده و ما برنامه ریزی خرید رویکرد به پاسخ مستقیم تاکتیک های به اطمینان حاصل شود تمام رسانه ها بود کار سخت به ارائه ROI نتایج برای مشتری است.

خود ما ارتباطی داخلی رویکردهای شد و به سرعت در حال تحول است و ما به سرعت سازماندهی شده در اطراف خودمان جدید کنترل از راه دور کار روال و پروسه است. ما افزایش یافته و ما در تماس با مشتری برای اطمینان و به سرعت آنها را به اطلاع از تغییرات ساخته شده در پایان ما به آدرس تحول چشم انداز است. با انجام این کار, ما قادر به اطمینان از مناسب قطعات در محل مشتری را به سمت بهبود انتقال به سفارش آنلاین و اطمینان خود را برنامه ریزی رسانه ها بود که به عنوان کارآمد که ممکن است. ما افتخار داریم که در این راه ما را قادر به سرعت ساخت در اطراف طبیعی جدید و ROI نتایج مثبت تا به حال تاثیر مستقیم بر مشتری پایین خط بیش از یک اقدام بی سابقه و نامشخص زمان.

جانسون: تجاری ما تیم زندگی می کنند و تنفس از ارزش های کلیدی از Hybrid Theory: در حال هوشمند عملیاتی تیم های داده محور تصمیم گیری و چالاک در راه عمل کنیم. این انعکاس واقعی از فراگیر ما و استراتژی ما وعده نام تجاری برای مشتریان. ما مشتاقانه منتظر خدمت به مشتریان بیشتر با ما تمدید کرد و منحصر به فرد ارائه.

Hybrid Theory برنده در درام جوایز دیجیتال صنایع ایالات متحده آمریکا سال 2020 است. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه وارد درام جوایز به حوادث سایت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de