چگونه, ژاپنی, هواپیمایی ANA افزایش به رسمیت شناختن آن در میان ما millennials

VMLYR شد شدت در رسانه ها برنامه ریزی و استراتژی خرید دسته درام بازاریابی جوایز ما 2020 با آن ‘ژاپن بالا’ کمپین ANA (All Nippon Airways). در اینجا است. این تیم در پشت ورود آشکار چالش ها و استراتژی های مورد استفاده برای ارائه این پروژه موفق.

چالش

چرا که آمریکایی ها نبودند آگاه بود آنا هواپیمایی, آنها قطعا نمی دانستم که یک شرکت هواپیمایی حمل و نقل مسافر در سراسر آسیا و نه یک حق بیمه هواپیمایی ارائه بی سابقه ای را تجربه مناسب برای آنها.

ما می خواستیم کلیدی ما هدف چشم انداز را به می دانم که ارتش ملی افغانستان (ANA حق بیمه, ژاپنی, هواپیمایی که برخوردار شماره 1 وضعیت در ژاپن و به طور مداوم رتبه در سه, در میان جهان پیشرو شرکت های هواپیمایی. در ایالات متحده آنا گسترش از سه تا یازده مراکز در سراسر شمال امریکا به جای بهره در سفر به ژاپن و آسیا در عین حال این برند که تا حد زیادی ناشناخته در امریکا توجه خود را محدود بازاریابی ارتباطات است. در همین حال ایالات متحده آمریکا تعیین شده بود به عنوان یکی از آنا مهم ترین رشد بازار به خصوص با بازی های المپیک 2020 به سرعت نزدیک شدن است.

اولیه رقبای در حال حاضر ساده تشخیص پخته برجسته به نام خود را با کلمه “هواپیمایی” – ژاپن ایرلاینز سنگاپور ایرلاینز هواپیمایی متحده ، پس از یک کسب و کار خاص تصمیم به استفاده از نام آنا هواپیمایی مورد نیاز برای ساخت و شناخت با مخاطبان جدید و موجود و مخاطبان به طور یکسان. دانش آنا با نام تجاری 42 درصد زیر شرکت هواپیمایی رقابتی متوسط است. با متوسط رسانه های بودجه سال, آنا هزینه در ایالات متحده به طور قابل توجهی عقب مانده دیگر حق بیمه شرکت های هواپیمایی.

هواپیمایی بازاریابی ایجاد تاثیر زیادی برای یک برند اما همچنین می تواند تحت الشعاع قرار توسط بازار گسترده تر نیروهای خود از جمله طرح های رقابتی و دیگر اخبار منفی (مانند سقوط هواپیما و اختلال در عملکرد اقدامات قانونی و یا با مشخصات بالا خدمات به مشتریان مسائل) که می توانید بازاریابی در این رده یک سر بالایی چالش است.

ارتش ملی افغانستان (ANA ژاپن بالا کمپین راه اندازی شد در پایان ماه ژانویه 2019 و در آن زمان هواپیمایی دسته تا به حال هیچ کمبود جلو-صفحه اخبار. یکی از کلیدی ما رقبای Cathay Pacific راه اندازی یک بودجه بزرگ rebranding مبارزات انتخاباتی. دیگر تیتر بزرگ مانند بوئینگ 737 Max هواپیمای groundings پس از دو غیرمنتظره تصادفات و خطوط هوایی سنگاپور, سرگرمی, سیستم, دوربین, جاسوسی بر روی تمام مشتریان تاثیر برند ادراک مشتری و تصمیم گیری زمانی که رزرو پرواز.

با بازی های المپیک 2020 در توکیو به سرعت نزدیک و تعهد به بالا بردن خود را با نام تجاری مشخصات در آمریکای شمالی, آنا سوار در یک ماموریت به اطمینان حاصل شود که به عنوان millennials در نظر گرفته هوایی خود برنامه سفر به ژاپن و آنها می دانستند که آنا بود بهترین و لذت بخش ترین گزینه برای دریافت آنها را به مقصد خود را.

استراتژی

چالش روشن بود: افزایش آگاهی/آگاهی تعامل و ارتباط از آنا به عنوان یک حق بیمه خطوط هوایی در راه است که منعکس آنا ارزش ها و منافع.

مخاطبان ما تعریف شد که ایالات متحده بر اساس مرفه وای سالخورده 22-39 که تا به حال سفر به یک کشور خارجی در سه سال گذشته است. تحقیقات ما به وضوح این مخاطبان بخش مقاوم به تبلیغات و نام تجاری پیام آنها خیال اصیل ساخته شده است که کار ما بسیار چالش برانگیز و در عین حال انگیزه!

وجود دارد نگرشی فرصت را در زیر سطح برای جلب واقعی پتانسیل رشد در میان millennials. وای شناخته شده بودن تجربه محور و در نتیجه خیلی راحت تر هزینه های خود را سخت به دست آورده پول خود را تعقیب آنچه که آنها درک می شود “واقعی تجربه است.” بسیاری از millennials حتی اولویت بندی برای صرفه جویی در سفر بعدی خود به جای پرداخت بدهی و یا صرفه جویی به خرید اولین خانه خود را.

برای وای که تمایل منحصر به فرد فرهنگی معتبر تجربیات سفر هوایی تلقی یک شر لازم است برای رسیدن به آن مقصد است. از طریق مصاحبههای کیفی ما کشف تمایل به دنبال فرهنگی معتبر تجارب نه گسترش به خطوط هوایی است. معتبر ژاپنی تجارب مجموعه ای از آنا جدا در علاوه بر این به تعهد خود را به خدمات بیمه در سراسر کابین.

کمپین

ما بالا بهترین از ژاپن اجازه دادن به مخاطبان ما احساس دقیق سحر و جادو است که ارتش ملی افغانستان (ANA تجربه. ما می دانستیم که به رشد دانش و ارتباط ما تا به حال برای ایجاد فتنه است. ما به طول های بزرگ به نمایش گذاشت که آنا می رود از طریق به بهترین از فرهنگ ژاپنی آشپزی و سرویس روی هر پرواز است.

برای تعامل با مخاطبان ما را از گرايش به تجارب فرهنگی ما نیاز به قاب ANA ارائه در زمینه خدمات به مشتریان دریافت کرده است. هنگامی که آن را به داستان سرایی ما تمرکز ما پیام های کلیدی در جزئیات مانند ناهار خوری, مقصد, مهمان نوازی و جوایز برای کیفیت. هشتاد و چهار درصد از millennials در حال شک و تردید از تبلیغات سنتی اما بسیاری از درک پیامهای متناسب با منافع خود را.

رسانه های ما صرف متمرکز بود در هل دادن ANA پیام در سراسر هزاره دیجیتال و اکوسیستم. با کمتر از 5 میلیون دلار در سراسر کشور, ما تصمیم به تمرکز رسانه دلار در دیجیتال و سیستم عامل های اجتماعی به دقت بهینه سازی برای حداکثر تعامل مخاطبان با پلت فرم و در سراسر دستگاه. Millennials خود را به طور متوسط 7.2 دستگاه به ازای هر خانوار و حفظ به طور متوسط نه شبکه های اجتماعی/نرم افزار پیام حساب به علاوه یک در سه ندارد کابل یا ماهواره ای اشتراک. 5

ما نیز مشغول به کار با ما همکاران رسانه ای در یک بسیار مرتبط بدون بنر رویکرد است. این اولویت بندی شخصی و صحت در حالی که هماهنگی با ناشران که مورد اعتماد هستند مرفه millennials. این کمپین همچنین با هدف نشان دادن مربوطه با نام تجاری مناسب با تست بیشتر متمرکز بر مشارکت مانند تجاوز دیجیتال غرور شبکه.

ما توسعه هدفمند برنامه تعاملی است که روشن آنا به عنوان رفتن به شرکت هواپیمایی از طریق یک multiplatform سفارشی محتوای برنامه است. ما مستقر محتوا در سراسر اجتماعی و معتبر ناشران برنامهای و آنلاین آژانس مسافرتی از جمله Conde Nast Traveler, Bon Appetit, Matador, از, مسافر, Facebook و Expedia.

ما درگیر اثرگذارندهها به ارائه تجارب دست اول از طریق سفارشی مقالات هر دو خاموش و پرواز. دانلود آموزش فیلم به مخاطبان طعم ژاپن شما می توانید روی هر آنا پرواز. واحد های سفارشی گردد تجارب شخصی که در آن مخاطبان ما هم می تواند کشف شهرهای مختلف و یا توسعه برنامه های سفر بر اساس نوع jet-setter آنها هستند. سفارشی مقالات ارائه شده در سفرنامه ایده ها برای مقاصد مختلف در ژاپن است. مقالات تکثير شدند به درایو تعامل بیشتر است. Chatbots تشویق مصرف کنندگان به ارتباط برقرار کردن با آنا. تمام پیام های تحویل داده شد در یک ارگانیک الهام بخش و خلاق راه برای ارتباط با مخاطبان ما.

نتایج

با توجه به نام تجاری دارایی Valuator, VMLY&R اختصاصی نام تجاری مصرف کننده در مطالعه ما بیش از اهداف افزایش دانش 5.52 رتبه امتیاز از 38 درصد به 436% (هدف این بود که 2 درصد). به حمایت بیشتر از آگاهی ما/دانش نتایج کمپین ما از انجام Facebook سفر صنعت معیار برای تقریبا هر پیام ستون.

ما افزایش ارتباط با مخاطبان ما با 9.27 رتبه امتیاز از 69 درصد به 79 درصد 8. این پیشی هدف ما این مجموعه در راستای حق بیمه آسیایی, هواپیمایی رقبا محک در 72 درصد.

ما نیز بسیار افتخار است که یکی از ما سفارشی مقالات نوشته شده در Matador دوم بیشتر به اشتراک گذاشته Matador مارک مقاله تا کنون منتشر شده است.

یکی دیگر از دستاورد بزرگ بود که هر نامزدی رای از محتوای سفارشی بیش از حد معیار (بین 5% تا 86%). تقویت مقالات بیش معیار برای هر دو زمان صرف شده و تعامل نرخ.

به طور کلی, نتایج فریاد با صدای بلند که کمپین موفق ماموریت خود را برای بهبود آگاهی/دانش ارتباط و تعامل.

این پروژه به شدت در درام بازاریابی جوایز سال 2020 است. برای پیدا کردن که درام جوایز در حال حاضر باز برای مطالب اینجا را کلیک کنید.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im