چگونه Kantar برنامه ای برای اختراع دوباره اندازه گیری در گوگل Cookieless جهان

اندازه گیری را تبدیل به یک تفاوت در فضای تبلیغاتی به عنوان ساعت کنه دو سال تا گوگل حذف شخص ثالث کوکی های ردیابی را در مرورگر کروم.

حرکت
مجبور است از شرکت هایی مانند Kantar که اقدامات اثربخشی کمپین های تبلیغاتی به تجدید نظر در استراتژی.

“همه کوکی های شخص ثالث را ناپدید می شوند در یک روز” گفت:
جین Ostler, جهانی, رئیس, رسانه, بینش بخش در Kantar. “این به احتمال زیاد خواهد یک رویکرد مرحله به مرحله.”

برخی از 65 درصد از پاسخ دهندگان به یک Kantar را 2019 گرفتن رسانه ها
حق مطالعه گفت: در نظر آنها عدم توانایی در پیگیری رسانه ها از طریق کوکی ها یک تهدید اما تنها 48 درصد گزارش شده است که آنها شروع به آماده شدن برای آن است.

Ostler کاهش یافته است به ارائه جزئیات بیشتر در
Kantar استراتژی برای حمایت از ناشران اما گفت: مشتریان می خواهید برای اندازه گیری به عنوان بسیاری از دیجیتال مبارزات به عنوان امکان پذیر است-و نه فقط مبارزات و اجرای ناشر سایت, اما همچنین کسانی که در حال اجرا
در سراسر اسنپ چت و Facebook در میان سیستم عامل های دیگر.

تبلیغات

تبلیغات

او گفت: بازاریابان نیاز به شروع به فکر کردن در مورد واقعی اثر مبارزات مانند اندازه گیری اثرگذارندهها یا چگونه پادکست
کمک به کلی موفقیت و یا شکست است.

“این نه تنها کوکی,” او گفت:. “بازاریابان نیاز به آینده اثبات اندازه گیری چارچوب و از کسانی که ارائه
بینش آنچه انجام می دهند. آنها نیاز به شروع به گرفتن علاقه در این فرآیند است.”

با حذف کوکی ها, تبلیغ نیاز به انطباق با جایگزین راه حل های اندازه گیری. Kantar
شده است تست ویژگی های روش تشکیل ادغام مستقیم مشارکت و توسعه مدل های تحلیلی برای ادامه اندازه گیری اثربخشی تبلیغات و مخاطبان است.

بازاریابان از دست خواهد داد
توانایی به دانستن این که آیا کمپین های ایجاد شده در افزایش آگاهی و یا اگر عملکرد صنعت راکد باقی مانده و اجازه کوکی های شخص ثالث به ناپدید می شوند Ostler گفت. حذف
شخص ثالث کوکی های ردیابی را در مرورگر کروم نیز به معنی ناتوانی در تعیین نام تجاری آسانسور از یک مبارزه است.

Kantar در حال توسعه راه های دیگر به تجزیه و تحلیل مبارزات خود را به عنوان به خوبی
به عنوان خلاق قطعات در زمینه محتوا.

برندها خواهد شد که طیف وسیعی از گزینه های Ostler گفت: مانند ادغام مستقیم. برخی از مشتریان ممکن است بخواهید به اندازه کل یک کمپین است که
شامل سینما و رادیو و تلویزیون و رسانه های سنتی و دیجیتال.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de