چگونه Kantar رسانه های اندازه گیری پشتیبانی از Cookieless جهان آگهی

Kantar به تازگی معرفی پروژه Moonshot برای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات در صورت عدم وجود کوکی ها.

پروژه Moonshot اولین بار است که صنعت تبلیغات ابتکار عمل برای ایجاد
مستقیم یکپارچگی داده ها با شرکت های مانند گوگل پاندورا و در بازی پلت فرم آگهی Anzu.

ایده این است به راه اندازی cookieless اندازه گیری مشارکت با شرکت های مختلف از جمله
ظرف پینترست, Roku, Snap, Spotify و توییتر.

وقتی پرسیده شد که به استناد آن بزرگترین چالش جین Ostler, جهانی, رئیس, رسانه, بینش بخش در Kantar با اشاره به مشخصات فنی به
مطابقت داده در سراسر هر فرد ناشر همراه با پیچیده قرارداد و آزمایش های متعدد. “وجود دارد هیچ دکمه ما می توانیم” او گفت:. “صبر و شکیبایی مورد نیاز است.”

Ostler به نکات این پروژه در ماه فوریه سال 2020 زمانی که او
صحبت با جستجو و عملکرد بازاریابی روزانه. در حال حاضر او سهام, جزییات طرح جهانی برای حمایت از ناشران و تبلیغ کنندگان به عنوان کوکی ها ناپدید می شوند.

تبلیغات

تبلیغات

پروژه Moonshot
اقدامات تاثیر مبارزات انتخاباتی در افرادی که نمایش تبلیغات. ناشر داده است مورد استفاده قرار گیرد به منظور بررسی است که دیده می شود این آگهی. Kantar سپس مسابقات ناشناس بینندگان با یک پنل در حدود 100 میلیون
مردم.

“ما از حدود 500 نفر سوال که در تبلیغات دیده می شود و دیگری 500 که” او گفت:. “سپس ما مقایسه دلتا. ما در حال اندازه گیری های رسانه ای اما
نه اثربخشی مبارزات انتخاباتی.”

پروژه Moonshot حدود یک سال در ساخت و ایجاد حریم خصوصی-سازگار با ویژگی های یکپارچگی با ناشران برای اندازه گیری اثربخشی
تبلیغات. هدف این است که به ادغام با بیش از 250 ناشران در سطح جهان تا پایان 2021, Ostler گفت. برندها به دنبال عبور-ناشر اندازه گیری. آنها به دنبال برای رفتن به
هر فرد ناشر برای نتایج.

“جهانی ناشران آگاه هستند از کوکی ها ناپدید می شود اما برخی از آنهایی که کوچکتر وجود دارد توضیح زیادی نیاز” او
گفت. “ما هنوز در یک نسبتا مراحل اولیه وقتی که می آید به تبلیغ واقعا از آمدن به grips با نحوه اندازه گیری اثربخشی رسانه — که در آن مبارزات به نظر می رسد و آنچه در آن به معنی برای
مارک های خود را. آنها شروع به گرفتن بسیار بیشتر از یک علاقه است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de