چگونه خیر کمک به مربیان در سراسر جهان

به عنوان آن را با تمرکز بر توسعه آموزش و پرورش در سراسر جهان, Lenovo شروع به ساخت یک چشم انداز جهانی را دقیق تکنولوژی محروم, گروه آغاز شد که در سال گذشته با شرکت در کمپین ‘فن آوری دقیق برای همه” عبور از 12 بازار و در حال اجرا در 13 زبان (پایین را ببینید).

ایجاد شده توسط این شرکت در خانه, خلاق, تیم, کار فرار بیش از, خارج از خانه, تبلیغات, سینما, تلویزیون و دیجیتال و رسانه های اجتماعی در سراسر مناطق کلیدی است که شامل چین, آمریکا, انگلستان, ایتالیا, آلمان, فرانسه, اسپانیا, روسیه, ژاپن و هند و برزیل و مکزیک با هدف از گفتن داستان از چه خیر مشتریان شد ساخت یک اثر در سراسر جهان است.

“ما اعتقاد داریم وجه تمایز خیر است هنگامی که شما با دیدن نمونه هایی از فن آوری دقیق آن را به جلو آورده می شود توسط سازمان های متعدد در حال حاضر. اما این توانایی در یک معنا به برابری طلب و واقعا آن را برای همه چیزی است که ما اعتقاد داریم که به عنوان یک سازمان ما منحصر به فرد قرار به انجام” تشریح Bhaskar Choudhuri مدیر ارشد بازاریابی افسر Lenovo آسیا و اقیانوسیه به درام معاون مطالب شارلوت McEleny در حالی که صحبت کردن به عنوان بخشی از درام را می تواند انجام جشنواره است.

“سپس تحقق آمد که اگر ما به از این رو ما ترجمه چشم انداز, شما باید آن را در یک شیوه tp ترجمه آن را در یک حس درونی از نظر بهره مند است که معمولا درک توسط مصرف کنندگان نهایی در این بازار و بیشتر من صحبت کردن در مورد بازارهای در حال توسعه مانند هند است. که جوانه ایده برای دیدن آنچه که می تواند یک سود ممکن است که ما می توانیم ارائه آن به ارمغان می آورد زنده چشم انداز ما از فن آوری دقیق برای تمام مصرف کنندگان در یک بازار مانند هند است.”

او در ادامه به توضیح است که کسری بودجه وجود دارد از آموزش حرفه ای در هند – حدود یک میلیون و معلمان مشکل این است که خیر را انتخاب کرد برای کمک به حل آن شده است و تمرکز برای هشت ماه گذشته و باز می شود تا به این سوال که آیا با نام تجاری مانند Lenovo حتی باید وارد کنید به این مشکل در وهله اول.

“بخش آموزش و پرورش طی 10 تا 15 سال به خصوص با دیجیتال در آینده شده است یکی از بزرگترین ذینفع از نوآوری در آینده و شما نمونه های متعدد در سراسر جهان است که آیا این خان آکادمی جهان و شما برخی از نمونه های بزرگ حتی از هند مانند ByJu است که در آن با استفاده از سیستم عامل های دیجیتال, آموزش و پرورش آورده شده است به جلو و در دسترس ساخته شده به نسبت قابل توجهی از جمعیت آن که تا کنون نمی دسترسی به آن است. و به ویژه هنگامی که شما نگاه بزرگ در جغرافیای و یا کشورهای در حال توسعه, شما را پیدا خواهد کرد که بزرگترین مشکل آموزش و پرورش است که در دسترس است.”

او می رود به اضافه کردن دیدگاه که با در نظر گرفتن حقوق انسان متوسط’ و کمک به آوردن یک تکنولوژی تامین کننده چهره به چهره با یک مصرف کننده دسترسی به نوآوری در فن آوری در آموزش و پرورش اتفاق می افتد با سهولت بیشتری با استناد به رشد داوطلب آموزش های کاربردی ظرف یک ماه از آغاز مبارزات انتخاباتی در حدود 10000.

Choudhuri تبدیل توجه خود را به دور از هند به عنوان او ذکر یک مثال از برنامه نویسی تبدیل شدن به یک مهارت ضروری برای کودکان به آموزش در ژاپن و با توجه به آن دولت و به دنبال سرمایه گذاری در شرکای مانند خیر برای کمک به آموزش دانش آموزان یک پروژه است که عرضه بیش از 78,000 عدد واحد به ارائه آموزش است.

“ما می توانید ببینید که چگونه ما واقعا می تواند در کمک به دولت برای ارائه, که,” او می گوید قبل از ارائه یک مثال دیگر با کار در استرالیا است که همچنین به دنبال سرمایه گذاری در برنامه نویسی اما برای دختران و در جنوب شرقی آسیا که در مبارزات انتخاباتی دیگر در حال اجرا است به بهبود فن آوری دیجیتال در مدارس.

“بنابراین نه تنها ما ارائه ماشین آلات, اما ما نیز به دنبال قابلیت های شبکه از زمین بخشی از آن را و چگونه به خوبی آنها را می توانید در نتیجه ارتباط با دانش آموزان در مدرسه و در زمان های خاص, حتی در مناطق دور افتاده اما مهم تر از به طور قابل توجهی سرمایه گذاری در تربیت معلم” او می افزاید: با استناد به آشنایی که جوانان را با سیستم عامل های دیجیتال از سنین پایین به این معنی است که دانش آموزان ممکن است بیشتر تجربه و دانش خود را در برخی از موارد.

“چگونه می توانم شما upskill معلم و همچنین در مورد تغییر نگرش دلیل مهم نیست که چقدر شما upskill شما باید درک کنند که دانش آموز دیجیتال بومی؟” یک وضعیت است که می تواند برخی از دانش آموزان برگزار شد به وقتی که ماهر تر از شخص ارائه آموزش و پرورش است که حتی سخت تر برای هر دو طرف.

سوال در مورد چگونه او می بیند فن آوری را قادر می سازد آموزش و پرورش به عنوان یک راه حل او ارائه می دهد به عنوان مثال یک فیلد سفر به شاید اسمیتسونین موزه برای دانش آموزان در سراسر جهان با استفاده از واقعیت مجازی; “این چیزی است که ممکن است اگر ما می تواند که سود در مقیاس. این چیزی است که آینده آموزش و پرورش را مانند نگاه در شرایط از آنچه که خیر ارائه می کنند.”

در بحث (سازمان دیده بان بالا) Choudhuri همچنین صحبت در مورد نام تجاری تجربه در طول مستند با بیماری همه گیر کوروناویروس و نظرات خود را در مورد اینکه آیا مارک های که در خدمت و بازار خود را در اطراف یک انتخاب هدف موفق تر می باشند یا نه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im