چگونه محلی سازی به دست آورد نایک اعتبار به قهرمان ورزش زنان در چین

مارک هم اکنون بخش عمده ای از فشار برای برابری جنسیتی در ورزش که در آن هنوز هم وجود دارد یک شکاف بزرگ بین علاقه به مشارکت و پرداخت هزینه برای ورزشکاران زن در آن است مهم تر از همیشه.

نایک یکی از مارک های هل دادن این دستور کار در سراسر جهان است اما در چین که در آن سه نفر از چهار ورزشکاران زن رها کردن ورزش در زمان آنها 17 به وجود آمده نیاز به فشار این دستور کار سخت تر است. کار با Mindshare چین برای روز بین المللی زنان در ماه گذشته نایک تصمیم گرفت که به ‘بازگشت به ابتدای داستان از ورزشکاران معروف برای الهام بخشیدن به نسل جدید است.

متی نولان استراتژی شریک برای Mindshare چین توضیح میدهد: “در حالی که برابری جنسیتی مرکزی به چین از سیاست های گذشته 70 سال نایک یافت که در ورزش زمینه ای کلیشه باقی بماند که جای محدودیت در توسعه از ورزشکاران زن است. در واقع نزدیک به 3 از 4 زنان رها کردن ورزش با سن 17. در این کمپین و مهمتر از همه “بازگشت به آغاز’ فعال سازی نایک می خواستم به بحث انگیزی برقراری ارتباط واقعی داستان واقعی ورزشکاران که غلبه محدودیت برای تبدیل شدن به ورزشکاران جهان امروز هستند, کمک به تشویق نسل های آینده است.”

نولان توضیح می دهد که در حالی که وجود دارد نیاز به حمایت علت ورزشکاران زن و کمک به آنها برای به دست آوردن بیشتر توجه رسانه ها در سطح مردمی زن ورزشی مشارکت پیشی گرفته است مردان 21 درصد به نمایندگی از یک فرصت بزرگ برای یک ورزشی با نام تجاری مانند نایک.

برای کمک به مبارزات انتخاباتی ایستاده بالاتر هزاران روز بین المللی زنان مبارزات آنها تصمیم گرفتند تا حول و حوش در منبع داستان’ مفهوم و استفاده در خارج از خانه (OOH) سرمایه گذاری رسانه را به جای آنها در واقع اتفاق افتاده است.

به عنوان مثال نایک در زمان بیش از این ساختمان در کنار Wan Chai زمین ورزشی که در آن Cecelia یانگ شکست هنگ کنگ پرش ارتفاع رکورد. یکی دیگر از قرار دادن در کتابخانه شانگهای گفت: داستان شائو تینگ که گفته شد او نمی تواند هر دو دکترا و تبدیل به یک ستاره بسکتبال هنوز در برابر شانس او بود.

با توجه به نولان قرار دادن داستان کمک به حل یک چالش در به دست آوردن توجه برای ورزشکاران است که بسیاری از ممکن است شنیده باشید.

“تنها چالش این بود که داستان و مبارزات این جشن ورزشکاران زن بودند کمی شناخته شده برای مخاطبان زن – اجازه دهید به تنهایی ملت – به عنوان توجه شده است با تمرکز بر موفقیت ورزشکاران مرد به تنهایی. برای ایجاد دید و ارتباط برای داستان های الهام بخش از این ورزشکاران زن نایک به دنبال یک تحریک آمیز فرصت برای شروع یک گفتگو در مورد کسی که این ورزشکاران هستند و که در آن از آنها آمد به طور خاص تعیین کننده ترین لحظه هر ورزشکار در هم شکسته خود سقف شیشه ای. این منجر به یک متنی آه فعال در سراسر چین اجازه داده است که هر یک از ورزشکاران داستان برای آمدن به نور در یک راه منحصر به فرد در حالی که رانندگی یک مقدار زیادی از آلی وزوز در طول راه” توضیح می دهد که نولان.

“بدون سخت-فروش هر یک از ورزشکاران داستان متنی آه کمپین مجاز نایک برای تعامل با مخاطبان در چمن خود را در یک خلاق تحریک آمیز راه که سوار گفتگو و کنجکاوی است. علاوه بر این با در نظر گرفتن منحصر به فرد متنی آه اعدام به هر ورزشکار وطن ما قادر به آوردن شخصی خود منشاء داستان به زندگی در راه است که رسانه های دیگر نمی تواند انجام دهد. در اجرای نایک بود قادر به رفتن به مکان های خاص که در آن قهرمان ورزشکاران از کمپین غلبه محدودیت که مجبور شد آنها را به تبدیل شدن به کسی که آنها هستند. در واقع آن را تبدیل به یک انگیزه چالش به نسل های آینده: شما می توانید غلبه بر هر گونه محدودیت بیش از حد,” او اضافه شده است.

کمپین سوار بیش از 90 میلیون نظرات آنلاین در کانال های رسانه های اجتماعی و تحت پوشش عمده رسانه های خبری در سراسر چین است. اما نایک هدف اصلی بود برای افزایش آن زن تعامل مخاطبان و Mindshare گفت: کمپین راند افزایش از 55 ٪ در مقایسه با تاریخی معیار — نشانه آن است که نام تجاری را با هدف تشویق ورزشکاران به دنبال رویاهای خود دست آمد.

“یک نام تجاری بین المللی پرداخت ادای احترام به ورزشکاران در hyperlocal, تحریک آمیز و بیش از حد مربوط به راه بود و بسیار قابل اشتراک گذاری اجتماعی و آن جلب توجه رسانههای محلی و کمک به گسترش نایک, خود فیلمبردار و حمایت از ورزشکاران زن’ محل در چین است. چه چیزی بیشتر, با در نظر گرفتن زمان و تلاش برای ترجمه و بومی سازی هر اعدام نایک ایجاد بیش از حد محلی برای ارتباط ورزشکاران در سراسر چین” توضیح می دهد که نولان.

این کمپین نشان می دهد که قدرت از موقعیت و زمینه را برای تبلیغات به خصوص آه که یکی از رسانه های در حال حاضر بیشترین آمار coronavirus بیماری همه گیر. بسیاری از آه دهندگان در سراسر جهان در حال ارتکاب به های قدرت متوسط با استفاده از فضاهای آن برای خدمات عمومی پیام رسانی و کمک برای کلید کارگران که در خط مقدم بحران است.

// در این مقاله برجسته

نایک

Nike, Inc. آمریکایی و شرکت های چند ملیتی است که درگیر در طراحی و توسعه و تولید و بازاریابی در سراسر جهان و فروش کفش, پوشاک, تجهیزات, لوازم و servi…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

Mindshare

Mindshare جهانی رسانه ها و بازاریابی خدمات شرکت در سال 1997 ایجاد شده. به عنوان یکی از بزرگترین رسانه های سازمان Mindshare مسئول اکثریت زیادی از GroupM/WPP جهانی ma…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de