چگونه رسانه های خریداران در حال تطبیق با ‘خانه نشین اقتصاد’

هرج و مرج در گرفت در رسانه های خرید جهان به عنوان coronavirus ushers در یک توده رفتاری را تغییر دهید. با دولت ها تحمیل تنگ تر اقدامات پیشگیرانه از جمله خود انزوا و مستندات برنامه ریزان هستند که مجبور به تجدید نظر در کانال های comms و خلاق برای تقریبا هر مشتری است.

با بسیاری از اروپا و شمال امریکا و هند و بسیاری از APAC و استرالیا در مستند بازاریابان در حال بازنگری بودجه و redeploying منابع خود را. یکی ارشد رسانه خریدار زبان تحت گمنامی می گوید درام است که آنها در حال تقلا برای هشدار دادن به مشتریان “به رفتن نیست به تاریکی” با وجود فشارهای بار.

او همراه با همسالان و رقبای کمک به مشتریان پیدا کردن راه های جدید برای رسیدن به این مکان پس از سعی و آزمایش شده و مورد اعتماد کانال های رسانه ای ارائه شد بی اثر تقریبا یک شبه.

تغییر کانال

پس چه چیزی تغییر کرده است ؟

لغو جمعی از رویدادهای جهانی گاز است و به رویداد زندگی می کنند حمایت مالی و رسانه ای است که باید با تقویت این.

در همین حال تلویزیون پخش باید التماس محتوای جایگزین برای آنها در حال حاضر اسیر مخاطبان است. آن است که کار آسان برای پر کردن ساعت متعهد به بالاترین ترافیک خواص مانند یورو 2020 [2021 در حال حاضر] و بازی های المپیک 2020 [نیز 2021]. محتوای جدید در حال راه اندازی برای کمک به مردم قفل شده است و در خانه های خود [دیدن کانال 4 جیمی الیور کلاس پخت و پز و یا جو فتیله صبح PE کلاس در یوتیوب]. این باید چالاک عملیات فیلم برداری با اسکلت خدمه است.

SVOD خدمات مانند Netflix و آمازون نخست و به تازگی راه اندازی دیزنی به علاوه (پنج میلیون محبوبیت در اروپا دیروز) و موقعیت را انتخاب کنید تا شل. در میان این افزایش تقاضای آنها به طور کلی کاهش تصویری وفاداری به تحمل ترافیک بالا.

رادیو دیجیتال صوتی و پادکست ها دیده می شود بزرگ, گوش دادن خوشه. آن باقی مانده است دیده می شود که آیا کاهش رفت و آمد ممکن است آنها را به مدت طولانی.

سینما شده است یکی از سخت ترین ضربه رسانه با تاخیر از دفتر جعبه قرعه کشی جیمز باند هیچ وقت به مرگ ضربه زدن به آن را قبل از جهانی دولت ها شروع به معرفی اجتماعی فاصله و مستند اقدامات است.

اگر مردم نمی تواند خانه را ترک غالبا خارج از خانه صنعت به طور ناگهانی نیز از دست می دهد گسترده و قابل اعتماد مخاطبان است.

و سپس چاپ کنید. زمان اتحاد rebranded به زمان و رفته آنلاین تنها. سبک و در عین حال راه اندازی کرده است یک موقع emag در حال حاضر آن را تحویل نمی تواند بلند و شب های استاندارد در حال حاضر در حال تحویل به خانه. هر چاپ که نیست پیدا کردن راه خود را از طریق یک نامه و یا صندوق پستی است که به طور ناگهانی از دست داده است.

بازی و esports دادخواستها در حال عبور از بسیاری از میز برای اولین بار بیش از حد. در آمریکا, زمان بازی است تا 75% (video streaming افزایش 12%). فیفا و F1 در حال هدایت بازی برای پر کردن ورزشی از درجه اعتبار ساقط و تبلیغات در بازی هستند و با توجه به رونق البته عمدتا در تلفن همراه.

Kantar منتشر کرده است رسانه ها داده های مصرف بیش از حد. 25,000 مصرف کنندگان در سراسر 30 بازارهای بین 14-23 مارس تا به حال خود را گفت چگونه عادات در حال تغییر است. این بود که قبل از این مستند در انگلستان و هند در زمان نگه دارید.

آن را یافت که استفاده از اینترنت نیز افزایش 71%. وسیع تغییرات در رسانه ها مصرف ذکر شده توجه داشته باشید که سینما تنها رو به کاهش است. گشت و گذار در اینترنت و تلویزیون, شبکه های اجتماعی دیدن بزرگترین افزایش می دهد. پایین تر از پایگاه های مصرف کنندگان ادعا کرده اند که افزایش و رادیو و روزنامه و مجله ،

بررسی سنجیده رسانه های اجتماعی و برنامه استفاده کنید. واتساپ ساخته شده است بزرگترین سود به عنوان خانواده به نوبه خود در این برنامه را به ماندن در تماس است. در شهرستانهای تحت سخت مستند مانند اسپانیا استفاده شد تا 76% در چند هفته کوتاه.

جیمی Dunlop شریک مدیریت رفتاری برنامه ریزی سازمان کل رسانه توضیح داد که از آن شده است با همکاری نزدیک با مشتریان به آدرس تغییرات.

“ما می دانیم که تقاضا برای خدمات جریان افزایش یافته است و به این ترتیب ما مشاوره مشتریان به افزایش سرمایه گذاری خود را برای مهار مصرف کننده تقاضا در این منطقه است. به طور مشابه با مصرف کنندگان مواد غذایی خود را تغییر رفتار خرید وجود دارد یک فرصت برای ما FMCG مشتریان برای مطابقت با تقاضای مصرف کننده و اطمینان از محصولات خود را در مقابل ذهن است.”

تلویزیون یک شبه شد بیشتر مقرون به صرفه در این پنجره. این که آیا آن را گذشته با موجی از بالا و مارک های جدید eyeing فضا باقی مانده است دیده می شود.

یکی از رسانه ها خریدار گفت: “تا کنون و به دور بزرگترین محوری شده است نسبت به بیشتر تجارت الکترونیکی متمرکز به روش رانندگی فروش و در نتیجه بودجه تغییر به کانال های دیجیتال.

“برخی از برندها ممکن است به زودی اجرا به مشکلی در تامین و تحویل هر چند پس از روی حیله و تزویر متعادل کننده عمل می کنند که ممکن است به معنی خاموش کردن از شیپور خاموشی زمانی که محصول عرضه کم است.” در غرب آمازون منوال از این تغییر گسترده.

بر روی یخ

سیمون هارود سر از استراتژی در the7stars اعتراف کرد که “وجود ندارد تنها یک مشتری که نمی شود” و این که همه comms باید مشاهده از طریق لنز از این بیماری همه گیر.

افزایش رسانه ای طراحی شده برای خانه های جدید-محدود اقتصاد را جبران کند به طور کلی رکود, او گفت:. شده است وجود دارد جرم صحنه و لغو در سراسر صنعت است.

“در حال حاضر ما گذشته اولین واکنش به شیوع این بیماری در انگلستان, ما تکیه به تازه استراتژی برای انطباق با زمان مهار دوره و به دنبال به جلو به مدت طولانی است.”

اما پیدا کردن مخاطبان نیست و تنها چالش در طول این زمان.

ارشد خریدار در یک شبکه رسانه ای آژانس گفت که بازاریابان لزوما مارک فعال تلاش برای انطباق با تغییر media مصرف روند در بسیاری از آنها در حال ساخت تا به صورت محدود در دسترس بودن محصول و یا مسائل مربوط به عرضه.

این “ترک مدل آژانس در حال نشان دادن” و او از ترس خشک شدن بودجه در میان اقتصادی عدم قطعیت است.

“این یک واکنش زانو حرکت تند و سریع از مشتریان به جلو و تمام پول آنها می تواند به کاهش آسیب است که ما را به کسب و کار خط پایین یا آنها را به اندازه کافی شجاع را به عقب براند در برابر درخواست از هیئت مدیره است.”

لوکس, خرده فروشی, پوشاک, ناهار خوری, نوشیدن, سفر و خودرو ممکن است بدترین ضربه Covid-19. خریدار آن را پذیرفته است سخت گرفتن علامت های تجاری که در آینده نزدیک تهدید برای خرید به دراز مدت ایجاد نام تجاری در حال حاضر. اما فقط 10 درصد از افراد مورد بررسی توسط Kantar فکر می کنم که برندها باید مکث تبلیغات با بسیاری از اعتقاد آنها نقش مهمی را بازی کند.

رسانه های نیروی کار

قبل از بحران رسانه ای شد و در حال حاضر بلد توسط در-مسکن و کاهش هزینه های منبع می افزاید. “خرید اینترنتی از coronavirus است که بسیاری از مردم به دنبال نقش های جدید” در شش ماه آینده که 2021 بودجه مرتب ارشد منبع گفت.

“برخی از رهبران ارشد شده اند در سمت راست خط مقدم انگیزه تیم های بهترین کار از صفحه اصلی شیوه های اطمینان مشتریان و باز بودن در مورد اتفاقات با آژانس و مشتریان. دیگران هر چند به طور کامل خاموش و یا مایل به شرکت بدون اضافه کردن هر گونه ارزش است. مستند در پرواز و جلسات آنها را ترک twiddling خود را شست.”

اما کسب و کار می تواند اصلاحات بسته است که آمار افزونگی تبر.

“بسیاری از ما امیدواریم که آن را می آید نوسانی برای پرداخت بسیار افرادی که زندگی می کنند برای رزین و سخنرانیها. این را با استعداد از سطح متوسط کارکنان اتاق را به رشد و کمک به usher آژانس مدل به آینده است.”

با وجود نیاز به ایجاد یک فروش سخت برای سلامت کسب و کار بازاریابان نیاز به کشف کردن بهترین تن به اعتصاب; که به معنی تجزیه و تحلیل و تطبیق موجود خلاق است. در قفل شده-پایین ملل توانایی ایجاد جدید مبارزات و دارایی مانع است.

در این چوب جنگلی و گفت: “علامت های تجاری نیاز به پیدا کردن یک نقش متفاوت به حفظ دید در این زمان. مثل همیشه مارک های می تواند اضافه کردن ارزش و متوجه مفید بودن اطلاع رسانی سرگرم کننده و یا اتصال مردم – و یا ترکیبی از هر چهار.”

نگاه به چین

بسیاری مشتاق بازاریاب خواهد شد به دنبال در bounce-back در چین به دو دلیل ملت زده شد با این ویروس برای اولین بار فراهم می کند که یک testbed برای مصرف عادت تغییرات. بازار ثابت می شود پیش از این بازی در راه حل های دیجیتال.

سازمان های مختلف در حال گرفتن توجه از همکاران خود در منطقه و به اشتراک گذاری آموخته های مورد چه چیزی است و کار نمی کند در طول بحران. اما آنها همچنین به دنبال به گذشته است. Aashay شاه, مدیر و مشتری منجر شود در Mindshare APAC به دنبال شیوع سندرم حاد تنفسی (سارس در سال 2003 و سندرم تنفسی خاورمیانه (MERS) شیوع در سال 2015 برای مدل برای تغییر رفتار.

حتی در 2015, خرید آنلاین بالندگی در یک مستند. این زمان در اطراف, بازاریابان باید reallocate سرمایه گذاری برای کوتاه مدت برنده به توسعه قوی تر e-commerce قابلیت و آمادگی.

این تلویزیون OTT را تجربه افزایش بینندگان و تصویب اما با توجه به اسناد چالش جستجو پرداخت و تجارت اجتماعی را بالاتر تکه از بودجه.

در بسیاری از, چگونه چین نمایشگاه های پست-ووهان را هدایت بقیه جهان عاقلانه خواهد بود تا ببینید که چگونه رسانه های سازگار به طور فزاینده عمومی مردم دوباره.

تام Laranjo مدیر عامل در رفتاری در مجموع رسانه های هشدار. “صنعت ما چالش واقعی خواهد بود حفظ روحیه بیش از مدت طولانی. ما تنها در روز خیلی زود از این بحران است.”

او نتیجه گرفت: “[پس از اوج عفونت های] ما تقریبا مشخصی برای حرکت مستقیم به رکود اقتصادی جهانی است. راه پیش رو است و قطعا سخت خواهد بود و نیاز به هنجارهای جدید را می توان در سراسر طیف وسیعی از مناطق.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum Mobil Ödeme Bozdurmamobil ödeme bozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Bozdurma