چگونه پپسی هند است که حفظ آن کوله پشتی با مشتریان

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

ماندن خنک و مربوط به مخاطبان جوان است که یکی از مشکلات چندساله برای علامت های تجاری است که باید مخاطبان که کج جوان. پپسی یکی از این برندها و در حالی که آن را همیشه نمی کردم آن را آن آخرین کار در هند نشان تجاری هنوز هم برخی از کوله پشتی.

این FMCG غول هنتای ستاره بالیوود سلمان خان به عنوان سفیر خود به ارتباط با افراد جوان تر در مورد نگرانی آنها در زندگی و به آنها اعتماد به نفس خود را.

آخرین آگهی های تلویزیونی توسط Wunderman تامپسون که نشان می دهد کان مقابله اجتماعی قضاوت بخشی از یک پلت فرم گسترده تر به نام “هار Ghoont Mein کوله پشتی” که با هدف ایجاد یک طرز فکر برای جوانان در اطراف یک کوله پشتی ایدئولوژی”.

درام صحبت کردم یک پپسی سخنگو در مورد چگونه نام تجاری خود را حفظ سرد میان رقابت سخت تر برای ارتباط با مخاطبان جوان.

“پپسی جوانی است محور نام تجاری و همواره یک پالس در حال تحول باورها و گرایش نسل جوان. ما تحقیق و پیدا کردن که بسیاری از اضطراب نقاط که جوانان برای مقابله با هر روز که حکام آنها را پایین و لرزش خود باور” توضیح سخنگوی.

“این ایده جوانه از این تحقیقات و چگونه پپسی است که یک نام تجاری برای نسل جوان در هر نسل می تواند به ایجاد یک کمپین است که طنین انداز با ایده های معاصر از جوانان امروز. ما می خواستم برای تبدیل شدن به صدای نسل جدید با برداشتن علل و درگیری در ما زحمت سرد در راه است.”

متوسط سن جمعیت هند است 29 با 65% از جمعیت کمتر از 35 بنابراین اگر وجود دارد یک بازار به کرک جوانان بازاریابی و هند است. این واقعیت از دست داده است در پپسی.

“هند یک کشور جوان و آینده نهفته است در دست نسل جوان. از این رو, مهم است که ارزش حق هستند imbibed و ما یک کشور تمام افرادی که اعتماد به نفس و متعصبانه خود باور و انکار ناپذیر کوله پشتی. به عنوان یک نام تجاری پپسی خواستار swag ایدئولوژی “هار اشتباه ko حق bana de” را به عنوان بخشی از فرهنگ موجب تشویق مردم به خودشان درست خود گفت:” پپسی.

از همه مهمتر پپسی گفت آن نیست مسئله به حمایت از این شعار فقط به باشد خنک آن معتقد است نسل جوان نیاز به حمایت در این شیوه به دلیل آن را کمک به آنها را به زندگی بهتر انتخاب اضافه کردن یک اجتماعی زاویه خوب در مبارزات انتخاباتی خود را.

“جوانان هستند حمل کنندگان مشعل از آینده و اعتقاد ما این است که جوانان نیاز به تشویق و پشتیبانی برای انتخاب آنها در زندگی است. پپسی یک نام تجاری است که همیشه طنین انداز با باورهای نسل جوان و هر سال ما سعی داریم به معرفی یک کمپین است که بر اساس صدای هند جوانان است.”

با نام تجاری انتخاب شده به استفاده از سلمان کان به عنوان سفیر این پیام و به جای انحراف تنها به جوانی او در واقع برای انتخاب تاثیر او در سراسر بسیاری از نسل ها.

“پپسی دائما ابداع و ابداع خود را برای ایجاد تجربه است که با اتصال مصرف کننده احساسات بود آن بالیوود موسیقی یا ورزش. با نام تجاری نیز به طور مداوم با همکاری هنرمندان و آیکون ها از نسل امروز برای ایجاد یک ارتباط قوی با مصرف کنندگان خود است. طناب زدن در یک ستاره کمک می کند تا درایو بیشتر برجستگی ارائه با نام تجاری پیام و کمک می کند تا در گرفتن دسترسی به میلیون ها نفر چشم به صورت یک کمپین جدید.”

“ما احساس می کنیم کسی که زحمت سرد و مترادف با نام تجاری را پیشنهاد swag شده اند که مناسب برای گسترش پیام. با توجه سلمان را به زحمت سرد نگرش نسل جوان به شدت از ارتباط با او و او طنین انداز با کلمه swag, در راه هیچ کس دیگری نمی تواند. ما بر این باورند که ترکیبی از سلمان خان تجدید نظر گسترده در سراسر جغرافیای قوی اتصال در سراسر نسل و جنس باعث می شود او را مناسب کامل به درایو صفحه اصلی پیام در یک روش سرگرم کننده است.”

پپسی گفت: این کمپین پشتیبانی خواهد شد در طول سال با سرمایه گذاری اضافی را به صورت دیجیتال و اجتماعی رادیو ، اعدام آن را راه اندازی در فوریه برای روز ولنتاین سنجش زمان بیش از 120 میلیون بازدید در یوتیوب با پپسی بیان کرد که این نشان می دهد که مبارزات انتخاباتی برخورد مناسب با توجه به سخت به لطفا به جوانان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>