چگونه “اسکاتی از بازاریابی’ شکست خورده است به بازار پاسخ خود را به Covid-19

برای استرالیا 2020 شکل دادن به یک آخرالزمان از نسبت های کتاب مقدس. برای اولین بار وجود دارد bushfires سپس سیل و در حال حاضر یک طاعون نازل شده در کشور و جهان است. در زمانی که رهبری مورد نیاز استرالیا #ScottyFromMarketing. به من نوشته اند که قبل از این نخست وزیر استرالیا را در توییتر است که در واقع قابل توجهی توهین به بازاریابان حرفه ای در همه جا.

این گزارش در اوایل سال جاری رئیس خلاق افسر در PwC راسل Howcroft بود به نام به دفتر نخست وزیر در اواخر سال گذشته برای مشاوره بازاریابی. به وضوح مشاوره گرفته شده بود و نه با توجه به bushfires که در آن Scotty از بازاریابی موفق در تعدادی از موارد برای دریافت پیام بازاریابی درست است.

در مواجهه با تهدید بلندی به استرالیا که coronavirus (Covid-19) مطرح شده در اوایل سال جاری آن را حیاتی است که اسکاتی از بازاریابی خود را بازاریابی استراتژی ارتباطی مناسب این زمان است. پس چگونه است که آن را رفته است ؟

بیایید مجموعه زمینه از یک نام تجاری و بازاریابی چشم انداز. استرالیا نیست مثل سنگاپور یا ژاپن که برگزار شد تا به عنوان نمونه های عالی برای پاسخ های خود و نتایج آنها ظاهر می شود به دست آورد. سنگاپور است مانند نایک یک واحد متمرکز با نام تجاری. مطمئن نایک محصول مختلف بخش از جمله دو و میدانی بسکتبال و تنیس و فوتبال و غیره اما با نام تجاری صحبت می کند و در تعامل با مشتری با یک صدا.

آن را نیز یک نام تجاری است که اعتماد مشتری و به طوری که آنها می تواند به طور کلی منفور ایستاده اما هواداران آنها را دوست دارم و حتی بیشتر برای آن است. نگاهی به khezri مبارزات انتخاباتی آگهی.

به جای Scotty از بازاریابی سر نام تجاری استرالیا است که در واقع ساخته شده از فردی متحده با فردی رهبران وظایف و صدای فردی. به جای یک نام تجاری صدای مخاطب در استرالیا و در سراسر جهان می بیند یک کشور از بسیاری از صداهای. تصور کنید اگر نایک مجاز هر محصول بخش به رفتن و ایجاد نام تجاری خود را موقعیت و متعلق به ارتباطات مبارزات انتخاباتی خود را با توجه به امیال و آرزوها. به طور ناگهانی آن را تبدیل از فقط آن را انجام دهید! نمی تواند آن را انجام دهد ؟

تاثیر این عدم بازاریابی نظم و انضباط است که مصرف کنندگان در حال گوش دادن نیست. آن است که چرا در یک روز آفتابی در سیدنی یاد Bondi ساحل شلوغ بود با مردم زمانی که دولت به خواست عمومی برای تمرین های اجتماعی به فاصله’. عکس از ساحل شلوغ شد منتشر شده در سراسر جهان به عنوان یک نشانه آن است که استرالیایی ها نمی شد در نظر گرفتن این تهدید جدی است. به وضوح دولت بازاریابی پیام که از Scotty از بازاریابی مشغول به کار شد. اما چرا ؟

هر بازاریاب که در مواجه با بحران می داند مشکلات شما روبرو هستند. بحران این نسبت و تهدید است که احتمالا سخت ترین وضعیت شما احتمالا می تواند چهره. در داخل یک سازمان و ساختار آن وجود دارد رقابت نیازها و الزامات باعث می شود این کار حتی سخت تر است. تغییر شرایط و ثابت به روز رسانی اطلاعات قریب به اتفاق برای عموم اجازه دهید به تنهایی برای کسانی مسئول در پاسخ به این تهدید است. قابل توجه تعادل از اهمیت و فوریت بدون ایجاد وحشت میباشد. ارائه یک واحد و به خوبی در نظر گرفته رویکرد استراتژیک به ارتباط وضعیت در دست ایده آل است. پس از آن که ترک استرالیا ؟ و برای که ماده هر تعداد از کشورهای دیگر از جمله ایتالیا, انگلستان, ایالات متحده آمریکا و بیشتر دست و پنجه نرم کردن با این چالش است ؟

بیایید این را در نظر بگیرید نه از سیاسی و یا عملیاتی دیدگاه, اما به سادگی در چارچوب هشتگ #scottyfrommarketing. در حالی که بازاریابان واقعی می دانیم که بازاریابی بیش از فقط بازاریابی ارتباطات بدبینانه زمینه برچسب مشتق شده است از درک که بازاریابی است که به سادگی ارتباطات چرخش. پس چه بزرگ ارتباطات بازاریابی مانند نگاه بی سابقه ای در این شرایط ؟ به عبارت دیگر چگونه می تواند “اسکاتی از بازاریابی’ زندگی می کنند تا پتانسیل واقعی از بازاریابی است ؟

وجود دارد و شواهد از یک استراتژی بلند مدت و یا به سادگی جانشینی تاکتیکی پاسخ به این تحول بحران ؟ حتی در بحران بازاریاب توسعه یک استراتژی ارتباطی برای ارائه یک چارچوب برای توسعه و مدیریت ارتباطات در سراسر.

وجود دارد روشن و سازگار تم برای پیام رسانی است که در ایجاد آگاهی در نظر و عمل از مخاطب ؟ تمام ارتباطات از جلسات مطبوعاتی, مصاحبه, تبلیغات و بیشتر باید در استراتژی تقویت کلی کمپین پیام به طور مداوم در پاسخ به نیازهای در حال تغییر و ایجاد اطمینان و ارتباط در این مسئله است.

است وجود دارد یک متفکر در نظر گرفته و رویکرد به کانال ارتباطی مدیریت ؟ اطلاعات دقیق باید همیشه ارائه شده در یک راه است که قابل فهم است, مربوطه و عملی در حالی که تحویل در چارچوب استراتژیک فراهم می کند که به طور کلی استراتژیک پیام ارتباطی هدف.

“بی سابقه” است بیش از حد کلمه به ارائه متن به وضعیت فعلی. اما در حالی که این قدر از چالش های برخورد با جهانی بهداشت بحران را نمی توان دست کم گرفت به عنوان یک بازاریاب Scotty از بازاریابی است که یک نمونه درخشان از آنچه بازاریابی می تواند در رسیدن به این unpreceded شرایط. به عنوان یک سیاستمدار و رهبر و استرالیا باید منتظر انتخابات عمومی آینده خود را می گویند.

دارن وولی موسس و جهانی اجرایی TrinityP3

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de