چگونه باید علامت های تجاری آماده شدن برای ماه مبارک رمضان در سال Covid-19?

دو کلمه تمرکز افکار و اندیشه های مسلمانان در این زمان از سال: سریع و بازتاب. برندها باید رعایت هر دو به جلو در حال حاضر.

یک ماه مقدس روزه تنظیم شده است برای شروع در این هفته به عنوان تقویم قمری اراضی در ماه رمضان 1, 1441′. مسلمانان در سراسر جهان در حال آماده سازی خود برای 30 روز بدون غذا یا نوشیدنی (حتی آب) در طول ساعات روز.

ما در مورد شاهد رفتار و الگوی مصرف 1.8 میلیارد نفر در سراسر جهان تبدیل و حتی بیشتر از آنها در حال حاضر در طول بیماری همه گیر.

برخی از 2.5 میلیون از آنها را در انگلستان تحت مستند برای اولین بار در تاریخ و تلاش سخت را به ماه رمضان ساده تر.

“مساجد و سازمان های مسلمان در سراسر انگلستان در حال کار برای اطمینان از راه دور رمضان هنوز هم می تواند از نظر معنوی نشاط بخشی” با توجه به هارون خان دبیر کل شورای اسلامی بریتانیا.

اقتباس از مساجد و سازمان های مسلمان است تعجب آور است. اما دریغ از یک فکر برای بازاریابان است که در حال حاضر رقیب با نام تجاری خود را هدف قرار داده به آزمون مانند قبل از هرگز. آنها به فراست به ماه رمضان-آماده ای ؟

بیایید آدرس فیل در اتاق های اولیه: رسیدن مسلمانان بدون brainer است در حال حاضر. آمار اولیه نشان می دهد که مردم از بام زمینه هستند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر Covid-19. از خط مقدم کارگران به cornershop صاحبان شما می تواند سخت و فشرده برای پیدا کردن یک مسلمان که نمی آمدید اقدام مثبت از کسب و کار در حال حاضر.

در واقع Unmistakables’ کلیشه مطالعه نشان داد که 56 درصد از مسلمانان خواست برندها بهتر هدف آنها است. این یک هدف باز اگر شما می توانید به سرعت حرکت می کند.

پس بیایید نگاه چگونه – به جای if – برندها باید آماده شدن برای ماه رمضان.

کار از داخل به خارج

مقاومت در برابر اصرار به بازیافت در سال گذشته در ماه رمضان مبارزه است. چه کار می کرد در سال 2019 به سادگی نمی خواهید به کار در طول Covid-19.

شما فقط نیاز به برخی از بینش های جدید به دست آوردن وجود دارد.

درک مسلمانان آسان است – پس از شما را خوانده ام, مطالعات نگاه در داخل خود سازمان است. این مستند به معنای واقعی تمرکز بر قرار دادن مردم و همکاران ، بنابراین اگر شما در میانهی شب صحبت به ‘احمد از حساب’ در حال حاضر زمان – و نه فقط به آن صندوق را امضا کرده اما برای پیدا کردن چگونه او را از نزدیک شدن بیشتر به چالش کشیدن در ماه رمضان نشده است.

تجارب خود را به شما یک بارومتر برای چگونه بهتر درگیر در این سال — و آنها فقط ممکن است به درک خواسته بودن.

آنچه که آنها قطعا می خواهم به شما بگویم این است که آنها را پیدا خواهد کرد آن را سخت تر برای شروع با. من می دانم که من هستم.

در مستند مواد غذایی را فراهم می کند یک استراحت خوب در طول غیر تکراری روز. و پیدا کردن زمان مناسب برای ورزش در سراسر روزه در حال رفتن به یک مورد از آزمون و خطا – بیشتر جو فتیله [صبح یوتیوب تمرینات] برای ما.

وجود دارد می تواند چیزهای خاص به خود سازمان است که در حال انتظار برای کشف شود و خطاب.

تبدیل شدن به یک عضو از جامعه

بدون شک سخت ترین جنبه برای مسلمانان خواهد بود که عدم تعامل با جامعه گسترده تر. شما هیچ شب نماز در مساجد و هیچ جمعی طلوع آفتاب (هنگام سحر باعث) و یا غروب آفتاب (افطار) وعده های غذایی.

تعدادی از مارک های آینده هم به این آدرس. شرکت های مانند Dishoom ارل بیان هلمن را به انگلیسی, کتابخانه و فا همکاری با باز کردن افطار پروژه – یک سازمان غیر انتفاعی تاسیس در سال 2013 با یک ماموریت آوردن جوامع با هم برای درک بهتر هر یک از دیگر.

در این سال آن را راه اندازی کرده است ‘#MyOpenIftar’, فرصتی برای میلیون ها نفر از مردم به جشن و به اشتراک گذاری رمضان روح از خانه. ‘#MyOpenIftar’ میزبان بزرگترین مجازی افطار در اولین روز از ماه مبارک رمضان و ارسال بسته های حاوی دستور العمل های بازی و دکوراسیون به صورت رایگان.

دریافت مسلمانان صحبت کردن

مارک همچنین می توانید صحبت می کنند به جامعه مسلمان به سادگی ایجاد محتوا است که طنین انداز است. این که آیا آن را ضربه زدن به اسلام الگوی رفتاری فرهنگ (ما شنیده ایم از Nafisa Bakkar در Amaliah که هندوانه خوب نامزدی) و یا ارائه افطار, دستور العمل های ایجاد محتوا می شود که مسلمانان صحبت کردن آسان است.

یک ویدیو از خیابان های خالی از لندن ممکن است احساس تازگی در حال حاضر, اما این چیزی است که ما سفارش, انگلیسی-سومالی شاعر محمد محمد برای ایجاد در روز کریسمس برای موزه لندن است.

او دلربا شعر تعیین شد بر او دوچرخه سواری از طریق یک نحو نامشخصی شهر خالی در راه خود را به نماز صبح و تصویری که از قرار معلوم در سراسر موزه کانال های رسانه های اجتماعی قبل از Gavin and Stacey حتی پخش شد.

زمانی که ما راه اندازی کمپین ما شاهد چگونه مسلمان قدرتمند توییتر شد, در به اشتراک گذاری محتوا.

آن را فقط به این دلیل که خالی شد و دید نادر در آن زمان است. آن بود که مسلمانان در حال عادت به تنها بودن خطاب در رسانه ها از طریق کلیشه های منفی. برای برخی از, این اولین بار بود که آنها تا به حال دیده بود خود را با دقت در انعکاس مثبت مبارزات انتخاباتی.

این ماه رمضان شما رو برای انطباق سریع – به عنوان Covid-19 باعث شده است همه ما را به انجام و منعکس کننده بینش شما می توانید جمع آوری تقریبا بلافاصله. حق آن را دریافت و جشن جدید و مشتریان وفادار شما در انتظار.

ماه رمضان مبارک.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im