چگونه باید مارک پاسخ به نژادی و نابرابری ؟

مردم به رسمیت شناختن نیاز به تغییر دهید اما چگونه این تاثیر رابطه بين برند و مصرف کنندگان ؟ پایداری به نظر می رسید مهم ترین موضوع فقط شش ماه پیش.

در حال حاضر برابری نژادی تبدیل شده است که توجه عمده به عنوان مصرف کنندگان ایالات متحده تحت یک تغییر و تحول عمده ای در تفکر خود را. تاثیر بالقوه می تواند به مراتب بیشتر در سال آینده بیش از هر
رویداد-تاثیر تغییر پس از جنگ داخلی.

تاثیر بالقوه است که دیده می شود در اعداد نشان داد در چندین نظرسنجی. برخی از 74 درصد از 1,006 بزرگسالان شرکت کننده در MSNBC سنجی گفت:
آنها به حمایت از اعتراضات پس جورج فلوید را کشته و در مقایسه با 25% که مخالفت با آن. حدود 69 درصد معتقدند قتل نماینده گسترده تر مشکل در ایالات متحده است.

چگونه باید مارک پاسخ ؟ در میان تمام بزرگسالان و همچنین هر دو, سیاه و سفید مصرف کنندگان مردم بیش از نه باید گفت: اگر یک شرکت کاهش یافته است به ایجاد یک بیانیه رسمی در مورد تظاهرات آن
می تواند آنها را به نام تجاری در کمتر نور مطلوب با توجه به صبح مشورت کنید.

تبلیغات

تبلیغات

نظرسنجی انجام شده بین 31 می و 1 ژوئن 2020 در میان 1,990 بزرگسالان ایالات متحده. در میان همه
اقوام 49 درصد گفت: آنها فکر می کنم برندها باید راه اندازی یک صندوق برای کسب و کارهای کوچک نهفته غارت. برخی از 42 درصد گفتند که حمایت از امنیت بیشتر در خطر ابتلا به فروشگاه در حالی که 42% مایل به کمک به جامعه پاکسازی 36 درصد گفت: آنها توصیه می کنم بسته شدن در-خطر فروشگاه ها و 18 درصد پیشنهاد نژادی حساسیت آموزش

برخی از برندها صحبت کردن در حمایت از معترضان در
رسانه های اجتماعی در یک حرکت که دیدم سهم بیشتری از پاسخ دهندگان می گویند که آنها می خواهم که کمتر مطلوب نظر یک نام تجاری از کسانی که به گفته خود مشاهده خواهد بود مطلوب تر. این نگرش بیشتر
تاثیر منفی در میان سفید بزرگسالان, اما, سیاه, بزرگسالان گزارش یک واکنش مخالف به شدت به حمایت از چنین حرکت می کند.

برخی از 73 درصد از نسل Z و millennials گفت: آنها مشاهده مارک های که
حمایت از معترضان در رسانه های اجتماعی مطلوب تر در حالی که تنها 39 درصد از نسل X و متولدین گفت: همان.

جالب است به عقب برگردید و از چند سال برای دیدن مسیر ایالات متحده
سفر. از آن زمان چهار سال برای پیام نژادی و بی عدالتی به دست آوردن زمین در خارج از آفریقایی-آمریکایی جامعه است. یک مطالعه که قدمت آن به سپتامبر 2016 نشان می دهد که چقدر تغییر کرده نه
بسیار در میان جامعه سیاه و سفید, اما بسیاری در میان مردم سفید.

GenForward های 2016 نظرسنجی از میان پروژه با AP-NORC مرکز عمومی امور پژوهش و اسناد در
گزارش آنچه جوان آمریکایی های آفریقایی تبار, لاتینی, آمریکایی های آسیایی تبار و سفیده با تجربه و نگرش خود را نسبت به پلیس و سیاست ها به منظور افزایش policing.

در حالی که 51 درصد از افراد مورد بررسی
در سال 2016 گفت: آنها با حمایت از این جنبش از زندگی ماده 66 درصد از آنها گفت: آنها فکر می کنم آن را تشویق می کند خشونت علیه پلیس.

2016 داده ها نشان می دهد اکثریت جوان, بزرگسالان در تمام نژادها و اقوام حمایت Black Lives Matter
جنبش اگر چه در یک تقسیم در حمایت از باقی مانده بین آمریکایی های آفریقایی تبار (85%) و سفید (51%).

در حالی که 72 درصد از آمریکایی های آفریقایی تبار, بررسی احساس می کنید که پلیس-درگیر مرگ و میر در
جوامع بخشی از یک الگوی تنها 40 درصد از سفید پوستان فکر آن را یک مشکل سیستمیک. برخی از 48 درصد از سفید پوستان را دیدم آنها را به عنوان حوادث جدا 51% Latinos فکر وجود یک بزرگتر
مشکل 61 درصد از آسیایی ها دیدم تصویر بزرگتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im