چگونه Spotify تبدیل شده تا حجم آن انگلستان تبلیغ

Spotify برنده ‘تجاری تیم از سال’ دسته در درام رسانه های آنلاین جوایز 2019 با آن ‘تبدیل کردن حجم در تبلیغات بهتر است’ کمپین. در اینجا آژانس نشان می دهد چالش ها و استراتژی های مورد استفاده برای ارائه این استراتژی موفق.

چالش

Spotify در جهان است, محبوب ترین خدمات جریان موسیقی و این شرکت با استفاده از آن غنی اول اطلاعات و بینش برای اتصال بزرگترین برندها و موسسات کوچک و متوسط به میلیون ها نفر از مردم است.

برای ارائه در این فرصت برای تبلیغ و رسیدن به اهداف درآمد بیش از 12 ماه گذشته انگلستان آگهی خرید و فروش تیم متمرکز شده است در حال توسعه مهارت متنوع مجموعه آن تیم از فروشندگان مشتری خدمات مدیران استراتژیست و برنامه ریزان.

ورود مارکو Bertozzi (20 سال آژانس جانباز) و Rak پاتل (20 سال فروش veteran) شاهد آغاز یک انقلاب در این تیم رویکرد و رشد.

اهداف خود را ساده بودند: درایو رشد مثبت, پیروزی سهم از بودجه بازاریابی دیجیتال و ایجاد موثر و فراگیر فرهنگ در میان آگهی خرید و فروش تیم.

استراتژی

Spotify در انگلستان تیم بازاریابی مهار نوآوری محصول از جهان پیشرو جریان موسیقی خدمات مورد استفاده اول اطلاعات و بینش به نام جریان اطلاعات برای حمایت از برنامه ریزی و فعال شدن مبارزات در رایگان لایه پلت فرم.

به طور کامل با مدیریت جدید تیم و هجوم متنوع بومی های دیجیتال پیوستن موجود اعضای گروه در سال گذشته این تیم در حال حاضر یک بازار ساز در صوتی دیجیتال فضای هسته Spotify در تبلیغات ارائه شده است. این تیم به طور موثر آموزش بازار در قدرت و ارزش های صوتی تبلیغات – یک رسانه است که ترکیبی از رسیدن به بالا و به اشتراک گذاری صدا و مخاطبان غوطه وری با پیچیده هدف بر اساس سن و جنس و زبان و علاقه و رفتار, روز, بخش, و بیشتر.

فراتر از صوتی این تیم ایجاد کرده است آن تصویری تبلیغات محصولات به عنوان بهترین در کلاس outperforming صنعت معیار به لطف فن آوری ساخته شده برای viewability و هدفمند بر اساس 100% logged-in مخاطبان به جای کوکی ها. Spotify متمرکز در ساختمان اعتماد به خود را در تبلیغ محصولات برخلاف تاسف روند صنعت نسبت داده سوء استفاده و مات, رسانه ها شیوه های. این آغاز شده و با عمیق و قابل اعتماد در رابطه Spotify با کاربران است.

در طول چند سال گذشته ما تقویت برندهای نمادین مانند مک دونالد سامسونگ و BMW برای رسیدن به حق مردم در لحظه مناسب در Spotify در. ما به دنبال باز کردن این فرصت را به کسب و کار از تمام اندازه ها به طوری که آنها نیز می تواند ارتباط با مخاطبان خود را در منحصر به فرد screenless لحظات و درایو با نام تجاری نتایج.

راه حل است ؟ Spotify آگهی Studio, خود, خدمت, صوتی, تبلیغات, پلت فرم راه اندازی در انگلستان در ماه مارس سال 2018 است. ما ساخته شده است پایه و اساس این پلت فرم در سال گذشته با انتشار ویژگی های جدید و ابزار برای کمک به کسب و کار در طول مبارزات انتخاباتی چرخه و امکان تبلیغ برای ایجاد یک صدا ad از ابتدا. کسب و کار را کشف کرده اند که چگونه قدرت های صوتی کمک می کند تا آنها را در رسیدن به مخاطبان خود را در یک منظم و تعامل با محیط زیست است. پس از راه اندازی Ad استودیو تبدیل شده Spotify در سریعترین رشد تبلیغات کانال در سطح جهان و هزاران تبلیغ – از آموزش و پرورش به غیر از سود به رویدادهای محلی و سرگرمی – با استفاده از این ابزار.

مبارزات

یک کمپین برای Snickers, گرسنگی نقطه نقطه که ما مشغول به کار در کنار MediaCom برنده کمتر از 10 جوایز صنعت از جمله طلا برای بهترین استفاده از اطلاعات برای مخاطبان خرید در رسانه ها هفته جوایز. کمپین هدفمند کسانی که گوش دادن به ژانرهای مختلف موسیقی از حد معمول به عنوان یک نشانه آن است که آنها گرسنه بودند انعکاس Snickers’ یاد “تو نه شما زمانی که شما گرسنه” پیام و بازی آنها را یک Snickers صوتی آگهی در این سبک از موسیقی مورد علاقه خود را سبک.

ورزش انگلستان این دختر می تواند کمپین نیز استفاده خلاق از اطلاعات و هدفمند زنان شنوندگان که تا به حال گوش به تمرین لیست پخش در گذشته اما به تازگی آنها را تشویق به ورزش در آغاز سال است. این کمپین دریافت مثبت قابل توجهی پوشش خبری.

این Smirnoff اکولایزر کمپین به Spotify کاربران بینش خود را گوش دادن رفتار است. ابزار تجزیه و تحلیل چگونه بسیاری از مرد و زن هنرمندان کاربران گوش کرده بود بیش از حد و همچنین تولید لیست پخش به طوری که کاربر می تواند انتخاب کنید که چه درصدی از مرد و زن هنرمندان برجسته در نتیجه اجازه می دهد Smirnoff به بخشی از مهم فرهنگی گفتگو در مورد برابری جنسیتی در موسیقی است.

کار ما با غیر انتفاعی تبلیغ مانند ملی خدمات شهروند (NCS) ثابت شده Spotify می تواند تاثیر بزرگ حتی با بودجه های کوچکتر. ما جریان اطلاعاتی برای شناسایی هنرمندان برتر NCS جوانان مخاطبان گوش به ایجاد مطالب جذاب سری است که رشد آگاهی های NCS با 27 درصد است.

ما نیز معتقد مارک های چنین به عنوان آدیداس – که هرگز انجام هر صوتی تبلیغات قبل که Spotify شد بستر مناسب برای انجام آن است. در این مورد نتیجه یک شخصی در حال اجرا لیست پخش برای 2.1 میلیون فعال ماهانه انگلستان کاربران آنلاين در حال اجرا لیست پخش هر ماه کامل با آهنگ های انتخاب شده بر اساس ضربان در هر دقیقه تشویق دوندگان برای رفتن بیشتر و سریع تر است. آدیداس شاهد افزایش 19 ٪ در خرید نظر پس از مبارزات انتخاباتی.

Spotify در خود مفتخر است با همکاری NABS, خلاق, برابر, آگهی لندن تماس S4S ابتکار عمل بیما رسانه اعتماد و WACL. Spotify تنها جهانی دیجیتال پلت فرم برای ثبت نام NABS’ TimeTo ابتکار و یکی از مهم ترین حضور در لندن غرور و افتخار است.

آینده

ما باید به طور کامل و متنوع, تیم ما تمرکز بر متنوع شیوه های استخدام. در حال حاضر اکثر تیم ما زنان از جمله چند زن مديران. همچنین بخش زیادی از تیم ما در حال استخدام های جدید در سال گذشته به ما دادن ما تازه, گوناگون تفکر از یک چشم انداز جدید.

در زمانی که آگهی تقلب داده سوء استفاده و بالا آگهی بارهای در حال ایجاد بدبینی و منفی در اطراف تبلیغات Spotify در راه اندازی خود را قبلا داخلی #loveAds ابتکار عمل خارجی. انجام می شود با هدف و اصالت آن را تشویق کرده است هیجان و غرور را در کار انجام شده توسط صنعت تبلیغات و عمل به عنوان یک پاره به صنعت به مناسبت تاثیر تبلیغات در جهان است.

“هنگامی که ما در تعامل با Spotify در تیم ما می دانیم که ما را بلافاصله باز ارزش قابل توجهی برای مشتریان ما. هوشمند با تیم های دسترسی به بینش منحصر به فرد و خیره کننده فعال سازی باعث می شود کار کردن با آنها هیجان انگیز و اغلب پیشگامانه تجربه. من تحت تاثیر قرار بی قراری وجود دارد که از بالا به پایین در داخل Spotify ما قطعا بهره مندی از تمایل خود را برای انطباق جلوتر از بازار است.” – تیم پیرسون, مدیر اجرایی, MGOMD

“Spotify احساس واقعا خوب مناسب برای سامریان; آن احساس کامل پلت فرم به دلیل گوش دادن در قلب آنچه را که کاربر انجام می دهد.” – کتی Columbus, دستیار مدیر تجاری و تعامل سامریان.

این پروژه برنده شد در درام رسانه های آنلاین جوایز 2019. برای پیدا کردن که درام جوایز در حال حاضر باز, برای ورود اینجا کلیک کنید.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im