چگونه اقتصاددان تست شده است آه به درایو اشتراک

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

پیوستن به لیست از اخبار اصلی رسانه های سرمایه گذاری در حماسه تصاحب به فریاد در مورد ارزش خوب روزنامه نگاری اقتصاددان تست شده است بیشتر موثر راه خود را خارج از خانه (OOH) تبلیغات می تواند کنجکاو عابران یک طعم و مزه از آنچه عضویت برای آن فکری باشگاه واقعا احساس می کند مانند.

به تاکید تعهد خود را به نگه داشتن خوانندگان به خوبی مطلع در سیاسی پر سر و صدا بار تصاحب آه شیرین کاری در حال تبدیل شدن به طور منظم تاکتیک برای عناوین اخبار.

در سپتامبر گذشته نگهبان flyposted آن “امید است که قدرت’ کمپین در سراسر شهرستانها عمده در بریتانیا به عنوان بخشی از آن فشار برای جلب دو میلیون حامیان توسط 2022. ماه زیر بار تبدیل ایستگاه وست مینستر به یک تاک-پوشش جنگل به ستایش سیاسی خود را اعتبار.

اقتصاددان نیز تست کردن راه که آه تبلیغات می تواند کمک به آن درایو اشتراک و تصمیم گرفتند تا مانع از جفت کردن با رویدادهای مهم در تقویم سیاسی.

در ژانویه گذشته به عنوان نمایندگان مجلس در زمان مبارزه با تروریسم در اروپا رای در یک فرمت به ماده 50 آن عمل دارای گونه های برامده, بازاریابی, شیرین کاری که در آن ارسال آگهی ون در محافل در اطراف وست مینستر به epitomise دولت مبنی بر مبارزه با تروریسم در اروپا. آن گفت که مشترک تبدیل از فعالیت 9% بالاتر در جای دیگر در کشور است.

“که رفت واقعا خوب” به یاد می آورد علامت Cripps این اقتصاددان افسر ارشد بازاریابی. “ما شده است و تست روش های مختلف با استفاده از OOH برای جلب بیشتر اشتراک. Brexit میدان بود که هر دو با نام تجاری و پاسخ آن را به عنوان تا به حال یک تماس به عمل در آن است.”

Cripps می گوید این تیم نیز آزمایش آه در مترو شهر نیویورک را MTA به عنوان بخشی از گسترش بازاریابی برنامه در بازار ایالات متحده که در آن جذب 50 درصد آن خوانندگان.

مبارزات انتخاباتی استفاده می شود 18 تعاملی در سراسر صفحه نمایش 17 ایستگاه های مترو برای یک هفته و تشویق عابران به شیر روی صفحه نمایش و یا ارسال یک متن به دریافت رایگان اقتصاددان محتوا. با توجه به مجله تبلیغات دیده می شد توسط 42,000 مسافران اما آنها را به ارتباط برقرار کردن با آگهی ثابت روی حیله و تزویر.

“من نمی دانم اگر شما بوده ام به نیویورک به تازگی اما صفحه نمایش کاملا کثیف و من فکر نمی کنم بسیاری از مردم در واقع می خواستم به لمس آنها” admited Cripps.

ماه گذشته همزمان با هفته است که انگلستان monumentally خارج از اتحادیه اروپا اقتصاددان در زمان بیش از خیابان های قدیمی میدان و اسکله قناری برای تست ادغام تجربی فعال سازی با آه با استفاده هوشمندانه copywriting است که خواسته مردم را به ارتباط برقرار کردن با آن است.

قابل مشاهده از هر خیابان منتهی به خیابان ایستگاه کمپین ایستاده بود با اقتصاددان ‘سفید از red’ طراحی است که به کارگردانی کنجکاو عابران برای ‘crack the code’ – ماساژ مردم فکری غرور که در آن Cripps گفت: پاداش به “پیوستن به این باشگاه است.”

برای مثال یک آگهی بخوانید: ‘Enocomsit rdeeras avhe lradaye wrkode ti uot’. چرا که اگر شما به اندازه کافی باهوش را به درک آنچه این اقتصاددان است اشاره به در آن کپی شما به اندازه کافی باهوش به خواندن محتوای آن است.

Cripps توضیح می دهد که: “تبلیغاتی که مردم را به رفتن را از طریق یک فرایند ‘کشف’ که در آن وجود دارد یک پاداش برای گرفتن تهوع و بخشی از ‘در-جمعیت’ احترام مردم هوش و echos خود کنجکاو طبیعت است.”

“ما مردم اجازه نمونه محصول در تبلیغات” Cripps توضیح داد: در کپی سبک. “است که کمی متفاوت به لوبیا پخته ، شما نمی توانید طعم لوبیا پخته در یک تبلیغ مگر اینکه شما لیسیدن پوستر و یا چیزی.”

آن را به طور خاص در زمان بیش از نقاط که دارای نفوذ بالا از کسب و کار و سرمایه گذاری مردم و کسانی که در صنعت خلاق به “رسیدن به افرادی که علاقه مند هستند در جهان است. ما می خواهیم به معرفی و متقاعد کردن مردم در مورد این محصول می گوید:” Cripps.

تشویق به پاسخ اقتصاددان تصمیم گرفته است به گسترش این کمپین که در حال حاضر رول به سایت همراه اقیانوس Aspen راه شرق لندن است.

رانندگی اشتراک دیجیتال

این آه آزمایش ها واقعا با تمرکز بر اشتراک دیجیتال محصول به عنوان اقتصاددان در ادامه به رقابت با رقبا برای پوند در خوانندگان جیب.

“به طور فزاینده طی دو سه سال مردم را گرفته شده از محصول دیجیتال که برای ما خوب است و در بسیاری از, بسیاری دلایل,” توضیح Cripps در این اقتصاددان سه ردیف از اشتراک ارائه; چاپ-تنها دیجیتال-تنها و یا ترکیبی از این دو.

“این خوب است برای مشتری به دلیل وجود تقاضای بالا برای محتوای دیجیتالی است. اما برای ما این بسیار بهتر است زیرا توزیع و هزینه های تولید به صورت دیجیتال هستند یک کم پایین تر از نسخه کاغذی. و ما بیشتر مشتری بینش خود را در رفتار و چه در محتوای آنها علاقه مند هستید.”

در سال های اخیر وجود دارد یک روند کلی از فیزیکی-اولین نشریات در نظر گرفتن غوطه و بسته شدن فیزیکی خود مجله به ادامه به عنوان یک نشریه دیجیتال. Marie Claire, Glamour و NME در میان تعدادی از عناوین که در حال حاضر ساخته شده سوئیچ. اما در حال حاضر اقتصاددان برنده نمی شود یکی از آنها است.

“هرگز نمی گویم هرگز” Cripps گفت. هر چند او اشاره کرد که در حالی که اقتصاددان نمی خواهد در برابر آن مجله “اتحاد مخاطبان وفادار که عشق کاغذی محصول. خوانندگان عادت شدن آن را در روز جمعه یا شنبه صبح و نشستن با یک فنجان قهوه است.”

“و به قول ما از مردم آن را حمل به اطراف در محوطه دانشگاه به عنوان یک نشان افتخار. آنها آن را بیرون آمدن از کیسه های خود را, مطمئن شوید که این magazine است که فقط فریاد ‘نگاه کنید که چگونه هوشمند من,” او اضافه شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>