چگونه این بیماری همه گیر کشته شدن یک کمپین راه اندازی

مشتریان و حتی در بهترین زمان نیاز ماهر حساب
مدیریت در بخشی از سازمان اما زمان COVID-19 pandemic نیاز به یک سطح کاملا متفاوت از رهبری است.

مینیاپولیس-آژانس حل تجربه با یک مشتری عمده
در نهایت کشیدن پلاگین بر روی مبارزات انتخاباتی خود را یک روز پس از راه اندازی نرم به عنوان یک روشنگر زیرچشمی نگاه کردن به کوره دقیقه توسط دقیقه تصمیم گیری رفتن بر روی عنوان هر دو سازمان و شرکت ها
حرکت این زمان نامشخص است.

تصمیم برای به تعویق انداختن این چند دلار در ماه-کمپین طولانی ساخته شده بود و نه خودسرانه. زمانی که هر دو طرف شروع به برنامه ریزی کمپین بیش از یک
سال پیش آنها به طور خاص در اواخر ماه مارس به عنوان ایده آل راه اندازی پنجره همزمان با وسعت زنده رویدادهای ورزشی به عنوان طرفداران ورزش یک هدف کلیدی جمعیتی.

این
مجتمع رسانه ای صرف شد مجموعه شامل ملی, پخش, چاپ دیجیتال و اجتماعی از طریق پایان سال است.

تبلیغات

تبلیغات

حتی هفته گذشته زمانی که این سازمان و مشتری نهایی تبلیغاتی
پیام هر دو طرف معتقد بودند یک پنجره فرصت برای اولین تازه و خوش بین مبارزات انتخاباتی در این سرعت در حال تحول آشفته زمان.

آژانس با صدور یک بیانیه مطبوعاتی
اواخر بعد از ظهر دوشنبه به مشتری جلب کردن مبارزات انتخاباتی خود را با همه در ارتباط مواد. صبح روز سه شنبه خبرنگاران دریافت یک صبح زود ایمیل از این سازمان توضیح این کمپین در حال حاضر “به تعویق افتاد.”

پس چه اتفاقی افتاد ؟ به نظر می رسد مخلوطی از احتیاط و مسئولیت و حساسیت برانگیخته رهبران شرکت به لغو کامل rollout. با وجود آگهی های تلویزیونی در حال حاضر در حال پخش در
چند بازارهای مشتری از خواب بیدار در صبح روز سه شنبه تفکر وجود دارد ممکن است برخی از مسائل مربوطه به اهنگ صدا در هنگام تبلیغ زوج در کنار COVID-19 اخبار.

“وجود دارد هیچ راهکار برای رفتن به زمانی که
چیزی بسیار غیر منتظره و گسترده فراگیر بازدید جهان” توضیح می دهد که جان Colasanti مدیر عامل شرکت حل کند. اما او اضافه می کند که او به طور کامل موافق با این تصمیم به متوقف کردن کار.

هزینه وجود دارد به
حمایت مالی و روانی.

Colasanti تشبیه یک کمپین برای یک ماشین بزرگ است که یک بار مجموعه ای در حرکت است که سخت به متوقف شود. کل پروژه به آرامی افزایش شتاب با هر گام
نیاز به حرکت به مرحله بعدی. “این یک سری از حوادث پی در پی که در آن هر عمل کمک می کند تا به ساخت یک بعدی” او می افزاید.

در شرکت مشتری وجود دارد “هزاران نفر” از ذینفعان داخلی پر از انتظار برای نمایش عمومی. این وزوز بود به آرامی شروع به گسترش در خارج به عموم مردم با طرح آن به اوج رسیدن در
جمعی فشار به درایو آگاهی و ادراک است. هدف نهایی این بود به درایو مشتری رشد.

در حالی که وجود دارد این است که با هزینه ای در رسانه های سمت مشتری نیست از دست دادن بسیاری از
پول در نظر کشیده موجودی. Colasanti اشاره می کند که رسانه ها باقی مانده است نسبتا ارزان و در دسترس در این زمان به دلیل سایر سازمان ها و بازاریابان در حال برخورد با مشابه
تعویق.

به دنبال به جلو Colasanti حدس از آن خواهد شد یک “بازار خریدار” هنگامی که این بحران در ابتدا نشان می دهد نشانه هایی از عبور و تبلیغ شروع به خزش
به رسانه های بازار است.

به نظر می رسد این سقط اندازی رفت نسبتا دور بماند. Colasanti باور نمی کند هر رسانه به چاپ یک مقاله در مورد مبارزات انتخاباتی. خبرنگاران شد و به احتمال زیاد مشغول
COVID-19 اخبار — که از رسانه ها به دست آورده دیدگاه بیشتر تایید تصمیم به جلو و مبارزه است .

حل در حال حاضر بحث در مورد یک کمپین را به راه اندازی برای مشتری دیگری
در ماه ژوئن. در حال حاضر هر دو طرف با توجه به راه خود را به جلو.

“با بهره مندی از زمان ما می توانیم بیشتر ملاحظه ارزیابی و به طور بالقوه تغییر برنامه های پس از آن نمی باشد.
عجله تصمیم,” او توضیح می دهد.

لغو روز قبل بود که ایده آل نیست اما در این مورد Colasanti اذعان به آن قطعا راست حرکت می کند. هر کس می ماند فوق العاده افتخار
کمپین و هیجان زده است برای نهایی خود را راه اندازی — هنگامی که زمان مناسب تر او می افزاید.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im