چگونه Infinite چالش برندها به فکر می کنم متفاوت

تاثیر گذار, مدیر اجرایی بن Jeffries نشسته با Infinite سر از خالق راه حل برای اروپا Julien Wettstein به بحث در مورد پلت فرم جدید ترین سرمایه گذاری Infinite برای کسب و کار خود را چگونه اخیر مبارزات را تشویق برندها به تجدید نظر در استراتژی های بازاریابی سنتی.

س: Infinite نسبتا جدید پلت فرم تا به همه چیز لگد کردن لطفا می تواند به شما فقط به ما بگویید که کمی بیشتر در مورد پلت فرم خود را ؟

یک: Infinite پیشرو در جهان نرم افزار برای فرم کوتاه تلفن همراه تصویری و ماموریت ما این است که برای الهام بخشیدن به خلاقیت و شادی را به ارمغان بیاورد. با Infinite هر کسی می تواند ایجاد و به اشتراک گذاری فیلم کوتاه از تلفن همراه خود را که به معنی آن است که آسان برای هر کسی که برای بیان خلاقیت خود هر آنچه که منافع خود را و یا ایده. ما ابزار ویرایش ویدئو, اثرات و برای تلفن های موبایل به این معنی است که ایجاد محتوا است که هر دو ساده و سرگرم کننده است.

و همچنین ایجاد محتوا شما می توانید کشف ثروت از مطالب شگفت انگیز ساخته شده توسط دیگر سازندگان. “برای شما در صفحه” – که در آن مردم صرف بیشتر وقت خود را در Infinite – شخصا طراحی شده تا کاربران در خدمت محتوا است که متناسب با در منافع خود است. هر کسی می تواند تبدیل به “Infinite معروف” از آنجا که ما با استفاده از یک نمودار محتوایی نه اجتماعی, نمودار, اولویت بندی محتوای شما ایجاد و به اندازه زیر خود را. این به این معنی شما می توانید ویروسی در Infinite بدون یک پیرو.

س: شما لازم نیست مراجعه کنید به خودتان به عنوان یک پلت فرم رسانه های اجتماعی. چرا این است ؟ چه مجموعه Infinite از هم جدا ؟

یک: ما همین حالا با مراجعه به Infinite به عنوان یک پلت فرم رسانه های اجتماعی از آنجا که ما نمی بینیم خودمان را که در راه است. ما یک برنامه اشتراک گذاری ویدیو و ما فکر می کنم از Infinite به عنوان یک موتور از فرهنگ ایجاد سوخت توسط ما بسیار درگیر سازندگان و کاربران. این به این معنی است که اولین و مهمترین, ما یک مقصد برای سرگرمی است و رانده شده توسط شاد و بیان خلاق ما.علاوه بر این ،

س: شما به تازگی راه اندازی Infinite برای پلت فرم کسب و کار. می تواند شما را در جزئیات کمی بیشتر در این مورد ؟

یک: Infinite برای کسب و کار جدید ما با نام تجاری جهانی و پلت فرم است که برای همه حاضر و آینده راه حل های بازاریابی برای برندها. هدف ما با این پلت فرم است که به بازاریابان ابزار برای کشف و برقراری ارتباط با جوامع گسترده تر در اطراف آنها را در حالی که راه حل های پیشنهاد ما برای مارک ها از طریق پلت فرم طراحی شده به برندها و بازاریابان ابزار خلاق قصه و معنی تعامل با Infinite جامعه است.

بنابراین آیا آن را یک مارک برچسب چالش مبارزات انتخاباتی, ارتباط با سازندگان به طور مستقیم از طریق خالق بازار و یا انجام یک تاثیرگذار تصاحب نام تجاری با استفاده از TopView راه حل Infinite برای کسب و کار به ارمغان می آورد همه راه حل ها با هم در یک مکان به طوری که تمام علامت های تجاری می تواند به سرعت و به راحتی شروع به کار با ما برای ساخت شگفت انگیز مبارزات.

س: شما شعار انتخاباتی برای راه اندازی Infinite برای کسب و کار “نمی توان تبلیغات را TikToks” تشویق برندها به تجدید نظر در بازاریابی سنتی. من دوست دارم به شنیدن بیشتر در مورد فرایند تفکر پشت این.

یک: “نمی توان تبلیغات را TikToks” طراحی شده است برای به چالش کشیدن تبلیغ کنندگان و بازاریابان به فکر می کنم متفاوت است. ما می خواستیم برای کمک به آنها را ببینید بسیار متفاوت گزاره که ما پلت فرم و راه حل ارائه دهد وقتی که می آید به درگیر شدن با موجود و مخاطبان جدید. یکی از تفاوت های کلیدی و البته فرصتی برای اجرای کمپین به طور مستقیم با Infinite سازندگان این معنی است که شما نمی خواهد تولید, تبلیغات, اما محتوا است که احساس مادری به پلت فرم.

با در نظر گرفتن یک “نمی توان تبلیغات را TikToks” رویکرد مارک’ داستان خواهد اسلات خیلی بیشتر یکپارچه به همه دیگر Infinite محتوا است که به طور طبیعی ایجاد شده بر روی پلت فرم.

س: بسیاری از مارک های انجام باور نکردنی, درگیر شدن در مبارزات Infinite. آن را بزرگ خواهد بود برای شنیدن برخی از نمونه هایی از یک زن و شوهر که ایستادگی کردن برای شما.

یک: یکی از شگفت انگیز مبارزات انتخاباتی که در ماه جولای راه اندازی و اجرا خواهد شد و بیش از چهار هفته بر روی پلت فرم است و ما با همکاری Beats by Dre.

Beats by Dre تیمی با Ashnikko برای همکاری در ایجاد این موزیک ویدئو برای آهنگ جدید “دیزی”. از طریق #BeatsDaisyChallenge کمپین Ashnikko شده است میخواندی Infinite جامعه به بخشی از آهنگ موسیقی تصویری که ساخته خواهد شد با استفاده از محتوای ایجاد شده در Infinite.

آهنگ مراکز در اطراف خود بیان از طریق رنگ با ترکیب چهار جدید PowerbeatsPro هدفون رنگ: یخچال, آبی, زمستان, زرد, ابر صورتی و گدازه قرمز است.

کمپین علامت Beats by Dre اولین کمپین با Infinite لنگر در دو Infinite را بیمه محصولات – برچسب چالش و TopView. برچسب چالش های فعال برندها به طور مستقیم درگیر Infinite جامعه در UGC در حالی که TopView فراهم می کند تمام صفحه 60-second همهجانبه محتوا است که در خدمت به عنوان به زودی به عنوان یک کاربر باز می شود برنامه.

تا کنون وجود داشته اند بیش از 6 میلیارد منظره #BeatsDaisyChallenge hashtag on Infinite.

ما همچنین اجرای درخشان مبارزات با امثال صحبت مرسدس بنز و Balenciaga – اثبات این است که بدون توجه به صنعت و یا بازاریابی هدف Infinite یک راه حل عالی برای تعامل با مخاطبان جدید و متفاوت و تاثیرگذار در راه است.

س: سازندگان در قلب کسب و کار شما. چگونه باید از مارک های کار با سازندگان برای تولید جذاب ترین مطالب ممکن است ؟

یک: مهم ترین چیز به یاد داشته باشید برای اطمینان از هر creator شما می توانید اقامت خود را درست. صحت بخشی از هسته چه Infinite و جامعه ما است که همه چیز در مورد بنابراین اگر یک نام تجاری می خواهد به کار با خالق آنها باید احترام است.

برای کمک به تسهیل تجاری و خالق اتصالات ما خالق بازار; یک پلت فرم است که کمک می کند تا علامت های تجاری به طور موثر همکاری با ابتکاری سازندگان پرداخت می شود با نام تجاری مبارزات به درایو آگاهی و جذب مشتریان جدید به این مسابقات استعداد راست به سمت راست مبارزات. علاوه بر این ما باید خالق راه حل های تیم در خانه که در حمایت از کل فرایند از مشتری کمپین مختصر به خالق نامزدی و ارزیابی است.

س: وجود چنین طیف گسترده ای از سازندگان بر روی پلت فرم. چه هستند برخی از چیزهایی که شما تو رفتگی در دیوار آمده ام در سراسر?

A: شما می توانید تقریبا هر چیزی را در Infinite – آرایش هنرمندان انجام جلوه های بصری ASMR, رقص, امدادگران, “صحبت کردن” گربه ها, houseplant, هک و تبادل نظر tips – این فهرست بی پایان است. برخی از مورد علاقه های شما عبارتند از: @The_PastaQueen که ممکن است خیلی تو رفتگی در دیوار اما دارای تخصص در ساخت ویدئوها از باور نکردنی به دنبال دستور العمل های ماکارونی که من نیاز به تلاش بیشتر است. فرد دیگری به ارزش یک دنبال @architectrussell که یک خبره معمار که زندگی در سراسر جهان است و در حال حاضر بر اساس در تانزانیا و شور و شوق خود را برای معماری, فرهنگ و سفر فقط باور نکردنی است. و اجازه دهید فراموش نکنید بچه قورباغه دختر @.عزیزم.قورباغه ها. کاملا جدی وجود دارد چیزی برای هر کس در پلت فرم ما.

س: در طول مستند Infinite راه اندازی شد #LearnOnTikTok برنامه که می بیند پلت فرم ارائه کمک های مالی به سازندگان تولید فیلم های آموزشی به منظور کمک به تسهیل یادگیری است. چرا این بسیار مهم است برای شما به عنوان یک کسب و کار ؟

یک: ما می خواهیم مردم را به نوبه خود به Infinite نه فقط برای سرگرمی است اما برای یادگیری چیزی جدید برای به دست آوردن مهارت های جدید و یا به سادگی دریافت الهام برای انجام چیزی است که آنها هرگز قبل از انجام داده اند. مردم در حال حاضر انجام این کار و این روند ما می خواستیم برای رسیدن و سرعت بخشیدن به.

بنابراین ما در حال حاضر همکاری با مربیان و کارشناسان موضوع ماده و غیر انتفاعی مانند @English.میراث @maxklymenko و @PrincesTrust. هم ما و کمک به ارائه گسترده تجربه یادگیری – از زندگی هک آموزش علوم, انگیزه, راهنمایی برای سریع آشپز – برای اطمینان مردم می توانند دسترسی به آموزش است که شخصی محلی و خاص به زندگی روزمره خود را.

این طرح نشان می دهد که سرگرمی و یادگیری با هم می آیند بر روی پلت فرم ما بود و واقعا مفید برای زندگی روزمره است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de