در جایزه بریت امشب (18 فوریه) Infinite خواهد ساخت آن احساس حضور در یک راه را از طریق زندگی می کنند-بخار تصاحب است که تقویت خواهد شد به طور مستقیم به لندن Piccadilly سیرک صفحه نمایش دیجیتال.

این یک اصلی بازی از این برنامه در انگلستان به خواستگاری انگلیسی استعداد موسیقی به آن plaform پس از رقیب اصلی یوتیوب اعلام کرد قصد خود را به خود را شماره یک انتخاب برای نوازندگان در تلاش برای پیدا کردن مخاطبان جدید.

“ما این استرالیایی ها مشارکت به عنوان یکی از نقاط عطف مهم در آموزش و پرورش فشار ما را انجام خواهد داد با صنعت موسیقی در این سال” توضیح پل Hourican سر از موسیقی عملیات در Infinite. “این بخشی از گسترده تر انگلستان برنامه ای است که با هدف همکاری با برچسب آموزش مدیران و هنرمندان را بیشتر از پلت فرم.”

Infinite به شهرت ماشین’

فراتر از آن متراکم کتابخانه نیش اندازه memes, Infinite است که به طور جدی تحت تأثیر موسیقی محبوب است. عملیات زمینی برای بازدید سال گذشته Lil Nas X ‘شهر جاده’ (و بسیاری از آن remixes) شد طولانی ترین حاکم Billboard Hot 100 شماره 1 در نمودار تاریخچه در ابتدا پس از رفتن ویروسی در Infinite. یک برچسب برای #Yeehaw در حال حاضر آشکار هزاران نفر از فیلم ها با بیش از 67 میلیون نمایشنامه بر روی پلت فرم.

نمونه هایی مثل این برجسته کردن این واقعیت ساده است که اگر شما یک موسیقیدان در سال 2020 شما ممکن است بهتر است مرور جهان از رسانه های اجتماعی برای ایجاد آهنگ های خود را شناخته شده تر از تکیه بر بودن کشف شده توسط پیشاهنگی در مباحث و یا busking در گوشه و کنار خیابان.

هنرمندان شده اند با استفاده از امثال یوتیوب برای انجام این کار برای برخی از زمان, اما Infinite – اشاره به عنوان “فرم کوتاه نسخه از یوتیوب’ – ساخته شده است گام های بلندی در یک مدت نسبتا کوتاه از زمان را به عقب با سلف خود بیش از یک میلیارد محبوبیت و 500 میلیون کاربر فعال در سطح جهان با توجه به GlobalWebIndex.

Infinite راز موثر است vaunted الگوریتم است که به طور مداوم در جستجوی کلیپ جدید به جای فقط هل دادن از آخرین ویدئوها از در حال حاضر محبوب کاربران است.

“هر هفته Infinite کاربران ایجاد میلیون ها نفر از فیلم ها با آهنگ های موجود بر روی پلت فرم” توضیح Hourican چرا آن را تبدیل به یک رقیب بزرگ برای یوتیوب برای استعداد های جدید. “محتوای تکامل می یابد ارگانیک اغلب منجر به ویروسی روند با آهنگ ها و هنرمندان گرفتن در مرکز صحنه و در نتیجه رانندگی تعامل کاربر در خارج از پلت فرم.”

مشتاق به ثابت کند که Infinite بهترین گزینه برای نوازندگان این نرم افزار دارای یک برنامه در محل برای کمک به آن را با همکاری و آموزش برچسب های مدیران و هنرمندان است. در ماه اکتبر گذشته در یک تلاش هماهنگ به هدف نوازندگان آن را جعلی با همکاری جوانان موسیقی برای راه اندازی آن برای اولین بار جوایز به قرار گرفتن در معرض در حال ظهور استعداد.

اما جوایز بریت است مسلما بزرگترین سرمایه گذاری به همکاری با یک رویداد موسیقی می رویم و همه با بازاریابی به منظور برجسته به طرفداران نقش آن در موسیقی امروز ،

پیش از نمایش آن را زنده جریان ورود نامزد هنرمندان و مشاهیر از روی فرش قرمز به عنوان آنها می رسند با مردم خواست برای ثبت نام و دیده بان از طریق آن مقام استرالیایی کانال. آن را نیز با استفاده از ستاره ها مانند لوئیس Capaldi – یک هنرمند است که با راه اندازی یک درخواست تجدید نظر به تاج گذاری پادشاه Infinite – انجام خواهد شد بر روی فرش قرمز خواهد شد که در جریان این برنامه برای Infinite جامعه را ببینید.

فراتر از این مطالب تقویت خواهد شد به طور مستقیم به لندن یاد Piccadilly سیرک صفحه نمایش دیجیتال به عنوان شب در مجموعه. Infinite کاربران همچنین قادر خواهد بود برای ایجاد محتوا با استفاده از استرالیایی 2020 لیست پخش از جمله آهنگ از نامزد یا نوستالژی لیست پخش است که ویژگی های آهنگ. فعالیت برنامه ریزی شده و اجرا شده توسط قلب و علوم انگلستان و تلون ،

تصاحب نکات در چگونه راه مردم هضم موسیقی و جایزه نشان می دهد که به سرعت در حال تغییر.هر سال استرالیایی در حال مبارزه با یک روند کلی کاهش بینندگان تلویزیون. سال گذشته نشان می دهد در آورده 4.1 میلیون بیننده (22% سهم) بود که از سال قبل. سال قبل بینندگان کاهش 900,000 بینندگان از آن تا سال 2018 نشان می دهد.

برای مبارزه با کاهش بینندگان تلویزیون این جوایز بریت شده است در حال تحول های دیجیتال خود را ارائه, به عنوان آن را به امید رسیدن به مخاطبان جدید و طرفداران موسیقی.

آن امیدوار است این ادامه خواهد داد تا تراشه را در تسلط یوتیوب در انگلستان به عنوان نخست نظر برای ظهور استعداد.

ماه گذشته یوتیوب را رئیس خطاب به درام در مورد نقش خود به عنوان لانچپد برای مشاغل موفق انگلیسی نوازندگان و هدف آن به سطح شیب دار تا تعدادی از سازندگان در سایت.

در حالی که نه رد که Infinite بود نگرانی بن McOwen Wilson ادعا کرد: “آنچه که ما آموخته ایم و چه درست بوده برای یوتیوب ارائه شده است شما باقی می ماند درست به هسته گزاره این است که اگر کسی کردم فوق العاده ایده خلاق ما می تواند به شما در پیدا کردن مخاطبان – و برای همه سر و صدای دیگر که در اطراف ما است که ما نقطه تفاوت. که در آن است.”

یوتیوب در حال حاضر به عنوان رتبه دوم بزرگترین تجاری کانال سوم کلی پشت BBC و ITV.

آیا Infinite قصد دارد در محل را Infinite به طور کامل متعهد تجاری کانال Hourican گفت: “در حال حاضر تمرکز ما بر روی ارائه کاربران ما به بهترین شکل ممکن در نرم افزار تجربه. همانطور که ما حرکت همراه ما کشف انواع مختلف فرصت های اما تمرکز ما ادامه خواهد داد به ایجاد یک پلت فرم است که الهام بخش خلاقیت است.”

Monetising نوازندگان

وقتی Lil Nas X ‘شهر جاده’ را منفجر کرد در Infinite او نمی پرداخت می شود به طور مستقیم برای آهنگ به عنوان آن را وادار 65 میلیون جریانهای آهنگ خود را در Spotify در.

در حالی که کاربران در سازندگان برنامه در حال حاضر پرداخت به شرکت گزارش شده است که Infinite گفته با استفاده از انگیزه های پولی برای جلب ایجاد محتوا.

با توجه به رولینگ استون یک شخص ثالث آژانس که Bytedance تا به حال در نگهدارنده رفت و تا 22 ساله در سراسر ایالات متحده و پرداخت به آنها را انجام دهد یک پست در روز با برخی از سازندگان پرداخت 400 دلار در ماه به انجام 30 قطعه از محتوا است.

آیا Infinite خواهد گسترش این موسیقی و شروع به کمک به نوازندگان monetise, Hourican به سادگی گفت: “Infinite موسیقی تیم همکاران با بسیاری از برچسب ها در سراسر جهان به شکل روابط بلند مدت, و ما همچنان به بررسی راه های کشف و حمایت از هنرمندان به حداکثر رساندن حضور خود را بر روی پلت فرم.”

Hourican می بیند Infinite محل بسیار به عنوان یک “سکوی پرشی برای تاسیس و یا آینده هنرمندان بریتانیایی” که “به ارمغان می آورد آهنگ های قدیمی و با یک پیچ و تاب.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im