چگونه به رویکرد کسب و کار جدید در طول coronavirus shutdown

در این هفته اول از Covid-19 تعطیل, ما سازمان های بین یک سنگ و یک محل سخت است. با دفاتر تعطیل و بسیاری از ما کار از خانه بسیاری از رزین به ناچار ممکن است را در خود نگه دارد و یا می تواند تبدیل به مجازی و نه در شخص رزین. در عین حال برای آژانس و صاحب نام تجاری به طور یکسان یک بسته اتاق نیاز نیست – و نباید – به معنای کسب و کار بسته شده است. نه تنها می تواند ما را در ما به. و ما باید خلاق تر از همیشه اگر ما به انجام این کار.

این shut-down هنوز هم ممکن است جوان اما در حال حاضر سه چیز مهم را به من زده.

این اولین بار است که لجستیکی. نه تنها در حال همکاران در سراسر گروه ما در سازمان در حال حاضر مشغول به کار از خانه و از راه دور آنها با هم نیز کار در همان راه با مشتریان ما است. که بدان معنی است که کار تعامل و همکاری – و به طور فزاینده تبادل – از طریق آرایه متنوع از ویدئو کنفرانس و مجازی teamworking سیستم عامل است.

Comms ابزار

خبر خوب این است که وجود دارد بسیاری از را انتخاب کنید و تعدادی از تامین کنندگان پیشرو – از گوگل به مایکروسافت و زوم – ارائه ابزار به صورت رایگان. خبر بد این است وجود دارد بسیاری از را انتخاب کنید و این احتمال وجود دارد که نه تنها یک انتخاب توسط مشتری شما همان است که یکی از شما در حال حاضر استفاده می شود به اما است که با هر کس با داشتن یک مورد علاقه شما نیاز به یاد بگیرند که چگونه به کارشناسی کارشناسی ارشد همه آنها و نه فقط یک یا دو.

من استفاده از اسکایپ برای کسب و کار, گوگل Hangouts BlueJeans, StarLeaf و مایکروسافت تیم برای یک سری از جلسات مختلف من تا به حال با آرایه ای از مردم فقط در یک صبح اوایل این هفته و این چالش به کارشناسی کارشناسی ارشد این و بیشتر. برای انجام موثر در سرعت – گاهی اوقات زندگی – داشتن حق تورهای ایمنی در محل است باید مطلق. به همین دلیل است که وقتی که می آید به املاک-زمان trouble-shooting است که می تواند انجام می شود بین شما و خود را از راه دور تیم حتی در طول زندگی, ارائه, هیچ چیز ضربان WhatsApp.

گرفتن به مقابله در پیشبرد مرتبط با پروتکل نیز مهم است: و زمانی که به نوبه خود بر روی ویدئو و یا میکروفون; چگونه به نگه داشتن همه درگیر و صفحه نمایش به اشتراک گذاری و انجام ندهید.

دوم مهم ترین چیزی که من آموخته است که بیشتر استراتژیک است. در بهترین زمان کسب و کار جدید می تواند تنها. اما در حال حاضر بیش از همیشه مهم است برای نگه داشتن کسانی که کسب و کار جدید مکالمات رفتن. ما باید برقراری ارتباط سریع تر و تولید یک جریان مستمر طراوت محتوا نشان می دهد که هر چند چراغ خاموش در دفاتر ما در ذهن و قلب و روح خود از کسب و کار ما وجود دارد هنوز هم زندگی.

این به این معنی خود را ارتقاء محتوای استراتژی و جوش خود را با رویکرد اجتماعی سیستم عامل شما خود را و استفاده از.

ملاحظات فرهنگی

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم است فرهنگ است. ایجاد و پرورش در حال تحول کسب و کار و فرهنگ در سراسر دفاتر متعدد است که اغلب یک چالش است. در حال حاضر با دفاتر بسته و حقوقی واجد شرایط کار از خانه این است که حتی بیشتر از آن. اما حفاظت و در صورت امکان تعمیق فرهنگ خود را در حال حاضر ضروری خواهد بود اگر ما به بیرون آمدن از این مشکل بعد از چند ماه سالم – اگر نه قوی تر است.

حداقل این مهم است که برای هر یک از ما می دانیم که ما در اینجا برای حمایت از هر یک از دیگر زمانی که اطمینان و یا مشاوره مورد نیاز است. اما پتانسیل برای به حداقل رساندن خطر از مردم احساس بدبختی و جدا با تضمین ما فرهنگ خاص است که به طور موثر گسترش در سراسر مجازی تجربه کار ضروری است. به همین دلیل است که از یک هفته ما به معرفی تعدادی از چیزهایی که در نظر گرفته شده به تاکید حس جامعه و روشن کردن خلق و خوی با گفتگوی بورسی.

بنابراین ما در حال تشویق همکاران به اشتراک گذاری عکس های سلفی خود را به کار از خانه شیک به عنوان مثال و یا گردش توصیه هایی برای علاقه کار ناهار یا پس زمینه پادکست. و ما در حال ایجاد آب مجازی کولر لحظات – مانند داستان خواب زمان ما تعیین کرده اند تا با برخی از ما گرفتن نوبت به خواندن از طریق ویدئو کنفرانس به برخی از همکاران ما’ کودکان.

همه این کمک خواهد کرد که کسب و کار ما از طریق چند بعدی دشوار ماه. آن را تقویت خواهد کرد اوراق قرضه در تیم ما است. اما آن را نیز تقویت پایه برای آینده است. بنابراین زمانی که جهان می شود و دوباره به حالت عادی ما پیش آمده است به عنوان یک نتیجه از گرفتن حتی بیشتر خلاق و نگه داشتن ما عصبی.

گربه دیویس گروه مدیر بازاریابی ماموریت گروه

// در این مقاله برجسته

ماموریت گروه

ماموریت گروه جمعی از سازمان های خلاق led توسط کارآفرینان که تشویق یک روح مستقل. اگر ما می تواند همچنان به کمک برندها با رشد برخی از شور و شوق برخی از فروتنی برخی از سحر و جادو …

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net